Wat is een set in dezequote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stage op de set van VRijland. Lekker tussen de koeien en de stront midden in een koud weiland.![]()
![]()
eigenlijk wel !quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat het debiel is om jezelf een vegetarische 'slager' te noemen.
J-Lo vind ik dus echt geen lekkere dame...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn moeder Jennifer is best wel een MILF
filmset, Vrijland is een serie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een set in dezeVrijland zegt me niets
VRijland is een kinderserie van de KRO. De set is de plek waar het wordt opgenomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een set in dezeVrijland zegt me niets
Ah dan snapte ik het woord set dus wel goedquote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
filmset, Vrijland is een serie.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijland is niet te verwarren met Passie in de Polder
Nee, is bedoeld voor kinderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan snapte ik het woord set dus wel goedMaar nooit van gehoord, is het wat?
volgens mij heb ik vertraging ik hoor helemaal geen Georgiequote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Eska het volgende:
Oh, bij dit nummer helpt zelfs het allergrootste zwak voor George Michael niet....vreselijk vind ik dit.
Radio is altijd sneller.quote:
Woon je in Friesland? Daar wordt Bohemian Rhapsody pas op 2 januari gedraaid.quote:
Jip kinderserie, dus kijk het nooitquote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, is bedoeld voor kinderen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijland is niet te verwarren met Passie in de Polder
Haha geniaal ja, hoorde het vanochtendquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woon je in Friesland? Daar wordt Bohemian Rhapsody pas op 2 januari gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |