Ik weet dat jij ook moet werkenquote:
Dat denk je nu maar later verlang je ernaar terug. Altijd vroeg op moeten staanquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nou, ben er nu wel klaar mee eigenlijk
Dat begreep ikquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef FritsFlits het volgende:
Met studeren dus, niet met jouw posts..
Haha, alsof wat ik ga doen normale werktijden heeftquote:Op donderdag 27 december 2012 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat jij ook moet werken
[..]
Dat denk je nu maar later verlang je ernaar terug. Altijd vroeg op moeten staan
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef golfer het volgende:
1301 Wind Beneath My Wings Bette Midler 1980(werd gespeeld op begrafenis ex-schoonmoeder
)
Daar heb je wel geluk mee, ben er nog steeds mee bezig om latere werktijden te krijgenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Haha, alsof wat ik ga doen normale werktijden heeft
Ah ok, ik kan dat niet goedquote:Op donderdag 27 december 2012 16:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben morgen op de zaak, ja, maar werken zal het niet veel worden...
Ik dacht hetzelfdequote:
Nope.quote:
Ja, wtfquote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... lekker dat nieuwsover die dochter met hamer
Tinie Lopez?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow... lekker dat nieuwsover die dochter met hamer
Wat voor set?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:02 schreef FritsFlits het volgende:
Afgelopen oktober/november elke dag 4.50 opstaan en pas 21.00 uur in bed. Altijd leuk de set
quote:
Stage op de set van VRijland. Lekker tussen de koeien en de stront midden in een koud weiland.quote:
Dat het debiel is om jezelf een vegetarische 'slager' te noemen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat was er nou met Vega Polis?ik hoorde niet alles ik ging
effe wat te drinken pakken
Zijn moeder Jennifer is best wel een MILFquote:
Wat is een set in dezequote:Op donderdag 27 december 2012 16:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Stage op de set van VRijland. Lekker tussen de koeien en de stront midden in een koud weiland.![]()
![]()
eigenlijk wel !quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat het debiel is om jezelf een vegetarische 'slager' te noemen.
J-Lo vind ik dus echt geen lekkere dame...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zijn moeder Jennifer is best wel een MILF
filmset, Vrijland is een serie.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een set in dezeVrijland zegt me niets
VRijland is een kinderserie van de KRO. De set is de plek waar het wordt opgenomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is een set in dezeVrijland zegt me niets
Ah dan snapte ik het woord set dus wel goedquote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef StephanL het volgende:
[..]
filmset, Vrijland is een serie.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijland is niet te verwarren met Passie in de Polder
Nee, is bedoeld voor kinderen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan snapte ik het woord set dus wel goedMaar nooit van gehoord, is het wat?
volgens mij heb ik vertraging ik hoor helemaal geen Georgiequote:Op donderdag 27 december 2012 16:06 schreef Eska het volgende:
Oh, bij dit nummer helpt zelfs het allergrootste zwak voor George Michael niet....vreselijk vind ik dit.
Radio is altijd sneller.quote:
Woon je in Friesland? Daar wordt Bohemian Rhapsody pas op 2 januari gedraaid.quote:
Jip kinderserie, dus kijk het nooitquote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nee, is bedoeld voor kinderen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vrijland is niet te verwarren met Passie in de Polder
Haha geniaal ja, hoorde het vanochtendquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woon je in Friesland? Daar wordt Bohemian Rhapsody pas op 2 januari gedraaid.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer even werken, vanavond ga ik weer slap mee ouwehoeren
Tot vanavondquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef MaJo het volgende:
Ik ga weer even werken, vanavond ga ik weer slap mee ouwehoeren
Niet te verwarren met Sex voor de Buchquote:
Ieeekkksss.. ..2 heaumeaus's die samen zingen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Peterselie uit oren Golfert trekt
Terwijl het geen tribute was oidquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Bij dit liedje vraag ik me altijd af wie er nu weer d00d is.
ja tis geen vrolijkertquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Dat was iets met bruine bonen....quote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet te verwarren met Sex voor de Buch
alleen Georgie is homo volgens mijquote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ieeekkksss.. ..2 heaumeaus's die samen zingen.
Nelson en Bush hebben denk niet lang meer, dus ze doen dit alvast maarquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef Cynix ® het volgende:
Niks geniaals aan, dom gelul van Sanderquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha geniaal ja, hoorde het vanochtend
helllllllnoooooquote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alleen Georgie is homo volgens mij
ach, meer dan 50% van de lijst bestaat uit heaumeaus die al dan niet met zichzelf spelen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Ieeekkksss.. ..2 heaumeaus's die samen zingen.
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dat weet ik ook niet helemaal zeker
Elton heeft het ongeveer uitgevonden, hoor.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dat weet ik ook niet helemaal zeker
Volgens mij alleen Elton...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat gisterenavond werd gezegd overigens.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Niks geniaals aan, dom gelul van Sander
Bi?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh nou wat maakt het uit![]()
is dit nou wel of niet een mooie plaat?
Ik kan niet beslissen
Volgensmij een van de eerste platen waar ik op geschuifelt heb.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh nou wat maakt het uit![]()
is dit nou wel of niet een mooie plaat?
Ik kan niet beslissen
Blijft geweldigquote:
Oh?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij een van de eerste platen waar ik op geschoffelt heb.
OH?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij een van de eerste platen waar ik op geschuifelt heb.
Nou, het zegt misschien iets over je muziekvoorkeur...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja !Weetikveel
dat boeit toch niet
quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OH?![]()
ja zal best....
Zit je te glijden?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oepf................ allemaal effe kop dicht
Idd..quote:
Ja, hij loeit wel zo nu en dan.quote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
oepf................ allemaal effe kop dicht
Polonaise zou wel origineel zijn geweestquote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef golfer het volgende:
Dat was nog eens een leuke begrafenis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |