quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig is The Rose een stuk beter
Ja, die vind ik wel mooi.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef laxus13 het volgende:
Gelukkig is The Rose een stuk beter
De Blauhûster Dakkapel versie?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Polonaise zou wel origineel zijn geweest
Ik heb een zwak voor mensen die in het openbaar hun moeder 'mama' en hun vader 'papa' noemen...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij dat we bij de begrafenis van mijn mama mijn vader van het idee van een echt radionummer afgehouden hebben, hij wilde o.a. Tears in Heaven (en dat komt me toch vaak voor op skyradio......)
Hebben we daarna gedaan.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:17 schreef FritsFlits het volgende:
Polonaise zou wel origineel zijn geweest
Die was wel goed jaquote:Op donderdag 27 december 2012 16:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Haha geniaal ja, hoorde het vanochtend
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor mensen die in het openbaar hun moeder 'mama' en hun vader 'papa' noemen...
Eensch.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Eska het volgende:
Dit vind een beetje jammer van Fleedwood Mac, ze hebben zoveel mooiers gemaakt.
De live is sowieso beterquote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Eska het volgende:
De live versie van The Dance is dan ook veel beter.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:21 schreef Eska het volgende:
Ja dat kan soms geen goed idee zijn, dan. Blijft toch lastig hoor, vind ik, om het juiste te kiezen.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben zo blij dat we bij de begrafenis van mijn mama mijn vader van het idee van een echt radionummer afgehouden hebben, hij wilde o.a. Tears in Heaven (en dat komt me toch vaak voor op skyradio......)
quote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit was mijn kennismaking met Fleetwood Mac denk ik, het is nooit meer goedgekomen.
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja dat kan soms geen goed idee zijn, dan. Blijft toch lastig hoor, vind ik, om het juiste te kiezen.
Toch jammer...quote:De hijgvocalen op "Big Love" zijn niet door Steve Nicks, maar Fleetwood Mac-gitarist Lindsey Buckham, die door middel van oscillators zijn stem hoger liet klinken.
Sowieso nummers die dichter bij de persoon stonden of de persoon zelf erg mooi vond, vind ik een betere keuze dan een 'populair' nummer.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.
Moet je Sky even opzetten...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef laxus13 het volgende:
The Power Of Love vind ik nog beter
Ah, fijn dat er zo'n logische keuze was. Zo rot als je daar gedoe over moet hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.
de echte clip lieten ze pas na de 80s een beetje zien, toen het een hit was zag je een soort liveclip met zaklantaarns.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie nu de clip erbij, had ik nog nooit gezien
Veel plezier en sterkte.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier/irritaties allemaal, zo de stad in naar Dolf Jansen's oudejaarsshow...
Ik snap heel goed waarom, ik was zelf nu nog gechoqueerd en ik weet heus wel waar dat nummer over gaatquote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de echte clip lieten ze pas na de 80s een beetje zien, toen het een hit was zag je een soort liveclip met zaklantaarns.
Dag!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier/irritaties allemaal, zo de stad in naar Dolf Jansen's oudejaarsshow...
quote:
Opschrijven!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef MaJo het volgende:
Elk jaar neem ik me weer voor om eens echt naar Pink Floyd te gaan luisteren maar het komt er nooit echt van
Ondergoed stelen van vrouwen.quote:
Stoute Arnoldquote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ondergoed stelen van vrouwen.
Dumpen die shit en beginnen met CD's of Flacquote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ergens heeeeel veel van Pink Floyd op mp3 liggen, opgedrongen door ex, nog nooit geluisterd
Sweet Emotion hoort er ook inquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van deze band, maar deze is wel errug lekker
quote:
Ik heb ook minimaal 1 gekregen LP staan hoor, zelfde verhaalquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dumpen die shit en beginnen met CD's of Flac
Welke LP?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook minimaal 1 gekregen LP staan hoor, zelfde verhaal
Je schittert door afwezigheid afgelopen dagenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef Diaan73 het volgende:
Hoi!
Nu in de trein, straks eten en borrelen met collega's.
Kan nog wel mooi even luisteren nu.
Dark Side of the Moon?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ja euh, weet ik veel, volgens mij staat Money erop
Bij mij gaat ie morgen ook op 2 de hele dag!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:38 schreef D. het volgende:
Ik heb vandaag op het werk 'Radio 2 luisteren' ingevoerd
U gaat door voor de koelvries combinatie!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dark Side of the Moon?Met die prisma op de voorkant
Spoiler? Was gewoon al bezig heur.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:39 schreef D. het volgende:
[..]
Spoilers
Wel een goede spoiler trouwens
quote:
Kan ik wel gebruikenquote:Op donderdag 27 december 2012 16:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelvries combinatie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |