Ik snap heel goed waarom, ik was zelf nu nog gechoqueerd en ik weet heus wel waar dat nummer over gaatquote:Op donderdag 27 december 2012 16:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
de echte clip lieten ze pas na de 80s een beetje zien, toen het een hit was zag je een soort liveclip met zaklantaarns.
Dag!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier/irritaties allemaal, zo de stad in naar Dolf Jansen's oudejaarsshow...
quote:
Opschrijven!quote:Op donderdag 27 december 2012 16:32 schreef MaJo het volgende:
Elk jaar neem ik me weer voor om eens echt naar Pink Floyd te gaan luisteren maar het komt er nooit echt van
Ondergoed stelen van vrouwen.quote:
Stoute Arnoldquote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ondergoed stelen van vrouwen.
Dumpen die shit en beginnen met CD's of Flacquote:Op donderdag 27 december 2012 16:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb ergens heeeeel veel van Pink Floyd op mp3 liggen, opgedrongen door ex, nog nooit geluisterd
Sweet Emotion hoort er ook inquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben absoluut geen fan van deze band, maar deze is wel errug lekker
quote:
Ik heb ook minimaal 1 gekregen LP staan hoor, zelfde verhaalquote:Op donderdag 27 december 2012 16:34 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dumpen die shit en beginnen met CD's of Flac
Welke LP?quote:Op donderdag 27 december 2012 16:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb ook minimaal 1 gekregen LP staan hoor, zelfde verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |