quote:Op donderdag 27 december 2012 16:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit was mijn kennismaking met Fleetwood Mac denk ik, het is nooit meer goedgekomen.
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:22 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja dat kan soms geen goed idee zijn, dan. Blijft toch lastig hoor, vind ik, om het juiste te kiezen.
Toch jammer...quote:De hijgvocalen op "Big Love" zijn niet door Steve Nicks, maar Fleetwood Mac-gitarist Lindsey Buckham, die door middel van oscillators zijn stem hoger liet klinken.
Sowieso nummers die dichter bij de persoon stonden of de persoon zelf erg mooi vond, vind ik een betere keuze dan een 'populair' nummer.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.
Moet je Sky even opzetten...quote:Op donderdag 27 december 2012 16:27 schreef laxus13 het volgende:
The Power Of Love vind ik nog beter
Ok, ik ben er nietquote:
Ah, fijn dat er zo'n logische keuze was. Zo rot als je daar gedoe over moet hebben.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik had gelukkig al direct het juiste nummer paraat: Stay with me 'til the morning van Vicky Brown. Wist dat mijn moeder dat prachtig vond en mijn vader ook en het paste wel.
de echte clip lieten ze pas na de 80s een beetje zien, toen het een hit was zag je een soort liveclip met zaklantaarns.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie nu de clip erbij, had ik nog nooit gezien
Veel plezier en sterkte.quote:Op donderdag 27 december 2012 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier/irritaties allemaal, zo de stad in naar Dolf Jansen's oudejaarsshow...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |