Dat ookquote:
was een lange zinquote:
Geen patat voor die oudjesquote:Op woensdag 26 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Frituurpan in de fik in bejaardenhuis Amsterdam
ik denk dat die oudjes dat best een keertje lekker vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moeten ze massaal met de rollator naar de McDonald's
Kan je beter verbrande friet hebbenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moeten ze massaal met de rollator naar de McDonald's
en een maagzweerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben ze ook eens iets leuks met de Kerst
Ze konden niet wachten om los te gaan op Disco Infernoquote:Op woensdag 26 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Frituurpan in de fik in bejaardenhuis Amsterdam
Zeker niet bij verbrande frieten.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Karina het volgende:
Groene uienDie zijn vast NIET lekker.
het was in Oost zag ik, zat snackbarren en shoarmatenten daar.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker niet bij verbrande frieten.
RTL4. Herman den Blijker ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar wordt dit nummer ook alweer als tune voor gebruikt?
Te langquote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef Molurus het volgende:
Het is jammer dat Genesis met Peter Gabriel zo in de vergetelheid is geraakt. Daar zaten echte juweeltjes tussen die het verdienen om in de top 2000 te staan, maar bijna niemand kent ze.
Firth Of Fifth bijv.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef Molurus het volgende:
Het is jammer dat Genesis met Peter Gabriel zo in de vergetelheid is geraakt. Daar zaten echte juweeltjes tussen die het verdienen om in de top 2000 te staan, maar bijna niemand kent ze.
Zeker waar. Maar dat is LARP-muziek hoorde ik hier laatst.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef Molurus het volgende:
Die is ook goed jaquote:
Die termquote:Op woensdag 26 december 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar dat is LARP-muziek hoorde ik hier laatst.
Ter illustratie voor diegenen die hem niet kennenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef tong80 het volgende:
De pianist, broer van de zanger, had zijn snorretje als persiflage op Charly Chaplin. Had niet stil gestaan bij Hitler.
Ja, dat gaf nogal wat commotie destijds.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
Ter illustratie voor diegenen die hem niet kennen
[ afbeelding ]
Hoe komt zoiets in de top-2000? TVOH-publiek luistert toch niet naar Radio2?quote:
Klopt ik ben Jong en Luiquote:Op woensdag 26 december 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
Nummertje voor de jongelui tussendoor
Dan hoor ik daar niet bij.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
Nummertje voor de jongelui tussendoor
Ik vind dit een lekker nummer. Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe komt zoiets in de top-2000? TVOH-publiek luistert toch niet naar Radio2?
Manolev kan ook best goed voetballenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik denk dan nog eerder aan de 16-18 jarigenAl kan Jessie J best goed zingen trouwens.
Ksssst ga naar de VBL SC dan schatquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manolev kan ook best goed voetballen
Klopt maar dan wel zonder balquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manolev kan ook best goed voetballen
Dat dus.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:18 schreef Fred_B het volgende:
Je mag de 15 beste platen ooit kiezen om te stemmen. En dan zet je deze ertussen.
Jaloers?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dit is veel erger. Daar zijn 20 producers aan te pas gekomen en ze heeft de helft ervan moeten pijpen in het begin om aan de bak te komen.
Zoveel noteringen heeft Madonna ook weer niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dit is veel erger. Daar zijn 20 producers aan te pas gekomen en ze heeft de helft ervan moeten pijpen in het begin om aan de bak te komen.
Bij MJ hou ik ook totaal niet van die zwijmel nummers. Hij moest gewoon dansplaten maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:22 schreef Karina het volgende:
Net als met MJ vind ik de wat disco-achtige nummers van Madonna leuker.
Soort Verona avant la lettre?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
Madona brak wel met het juiste nummer door.
'Like a virgin.'
Volgens de basketballer Dennis Rodman had ze aan de Olympische spelen mee moeten doen. Zo lenig was ze in bed
ook !quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Into the groove vind ik een lekker nummer
Dit!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:26 schreef Knip het volgende:
En nu weer muziek. Volume gaat omhoog!!
Hier nog een. Vogue en Frozen kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Into the groove vind ik een lekker nummer
Shame on youquote:
Alice Cooper is volgens mij aardig in de vergetelheid geraakt na de jaren '70.quote:
volgens mij welquote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef laxus13 het volgende:
Dit nummer heette toch oorspronkelijk Selected of niet?
Vorig jaar nog een album uitgebrachtquote:Op woensdag 26 december 2012 16:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Alice Cooper is volgens mij aardig in de vergetelheid geraakt na de jaren '70.
Ik ken Poison.
Ik hoop dat je Schools out en Halo of Flies ook wel kent?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Alice Cooper is volgens mij aardig in de vergetelheid geraakt na de jaren '70.
Ik ken Poison.
Halo of Flies is helemaal niet zo bekend toch? Eerder geliefd onder de mensen die de plaat kennen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Schools out en Halo of Flies ook wel kent?
Schools out ken ik ook wel ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Schools out en Halo of Flies ook wel kent?
HoF is dé klassieker van Cooper!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halo of Flies is helemaal niet zo bekend toch? Eerder geliefd onder de mensen die de plaat kennen.
Ik had haar ook wel willen pijpen iddquote:
Doe ook eens een joetjoepje op Hello Hurrayquote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken alleen Schools out die andere ken ik ook niet
Ik heb toch het idee dat die plaat niet zo bekend is als Poison en School's Out. Onder het grote publiek. Onder de fans des te meer natuurlijk, ik vind het ook z'n beste.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
HoF is dé klassieker van Cooper!
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat die plaat niet zo bekend is als Poison en School's Out.
Misschien als je hem hoortquote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat die plaat niet zo bekend is als Poison en School's Out.
En stond ooit nog veel hoger.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Molurus het volgende:
Alice Cooper noteringen:
1618 Elected
711 How You Gonna See Me Now
645 School's Out
490 Poison
167 Halo Of Flies
Halo of Flies is dus echt wel bekend.
Zie editquote:
Alleen in Nederland #1, omdat het in andere landen niet als single is uitgebracht. Dacht ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
HoF is dé klassieker van Cooper!
Ja, dat was ooit een vaste notering in de top 100 aller tijden.quote:
Hilversum III van Herman van Veen misschien nog welquote:Op woensdag 26 december 2012 16:33 schreef tong80 het volgende:
Komt er nog een nummer voordat Hilvesum - 3 bestond ?
Dat Golfer kan zeggen dat het één van zijn eerste singeltjes was. Op 78 toeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smakelijkquote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
Lang nummer dat Halo of Flies! Ruim 8 minuten. Ben even eten mensen, tot later
Zit net eens te kijken.. Halo of Flies stond op 8 in de top 100 aller tijden in 1973. (Mijn geboortejaarquote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef Molurus het volgende:
[..]
Ja, dat was ooit een vaste notering in de top 100 aller tijden.
eetze Karina !quote:Op woensdag 26 december 2012 16:34 schreef Karina het volgende:
Lang nummer dat Halo of Flies! Ruim 8 minuten. Ben even eten mensen, tot later
Nummer 1 was het ook hier niet. Wel top vijf.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:32 schreef Montov het volgende:
[..]
Alleen in Nederland #1, omdat het in andere landen niet als single is uitgebracht. Dacht ik.
Woorden zonder Woorden is ook best mooi toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kast heeft één leuk nummer en dat staat er niet in: Raak.
Meh: iets te zoetquote:Op woensdag 26 december 2012 16:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Woorden zonder Woorden is ook best mooi toch?
en dezequote:Op woensdag 26 december 2012 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
663 In Nije Dei De Kastquote:Op woensdag 26 december 2012 16:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kom er maar eens uit danquote:
quote:
1615quote:
Doet met denken aan het nummer Kinetic van Arcturus.quote:
Ik luister op 'normale' dagen vaak naar Sky Radio, niks mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, vanaf nu moet de radio verdedigd wordenIk verweer me tegen Sky Radio vandaag
Was is z'n betere jaren of toch nietquote:
Waar heb je die foto van tong80 gevonden?quote:
Kerstrotzooiquote:Op woensdag 26 december 2012 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik luister op 'normale' dagen vaak naar Sky Radio, niks mis mee.
Gewoon googlenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar heb je die foto van tong80 gevonden?
Ze hebben jou er af geknipt. Te genant om een volwassen man de handtekening van een 50jarige te zien vragen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Waar heb je die foto van tong80 gevonden?
Jij liever dan ik. Ik ben de M. Carey's enz al wel weer zat.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
TIJD VAN HET JAAR JA, IS HARTSTIKKE LEUK ENZOOO.![]()
![]()
![]()
Hehehe. Waarom haat je het zo?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Ik ben de M. Carey's enz al wel weer zat.
Vind ik ook!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]is toch best gezellig?
Vreselijk, de hele tijd diezelfde vreselijke platenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]is toch best gezellig?
Omdat er ieder jaar uit hetzelfde vreselijke putje met kerstplaten wordt gevoed en er nooit iets bijkomt zowat.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe. Waarom haat je het zo?
[..]
Vind ik ook!
Niet zeikenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreselijk, de hele tijd diezelfde vreselijke platen
bah... deze is leukerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef NaturalScience het volgende:
Lekker! Nummertje van Kiss straks!
Breng een nieuw nummer uit!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat er ieder jaar uit hetzelfde vreselijke putje met kerstplaten wordt gevoed en er nooit iets bijkomt zowat.
Fuckyeahhh.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:55 schreef laxus13 het volgende:
Smiths is het absolute hoogtepunt van dat blok
Ik. Maar ik leef met een Anoukfan.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef laxus13 het volgende:
Wie heeft hier nou ooit gehoord van dat nummer van Anouk
Niet allemaal hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom allemaal '' achter de Bee Gees? Barbaren.
Dat is dat nare rip-off nummer!!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef laxus13 het volgende:
Hij zoop net zoveel als jij. Jong overleden. Kijk maar uit.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:56 schreef golfer het volgende:
1603 Addicted To Love Robert Palmer 1986
Ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:57 schreef laxus13 het volgende:
En ik dan ? Schitterend nummer. Het zijn de vooroordelen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom allemaal '' achter de Bee Gees? Barbaren.
Dus het is jouw schuldquote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik.
Omdat ik alles van haar ken en heb.
In dat geval is ie sober z'n graf ingegaan.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:58 schreef tong80 het volgende:
Hij zoop net zoveel als jij. Jong overleden. Kijk maar uit.
Held.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik dan ? Schitterend nummer. Het zijn de vooroordelen.
Lijkt me sterk. Door ziekte 6 maanden geleden gestopt met roken en drinken.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:59 schreef golfer het volgende:
[..]
In dat geval is ie sober z'n graf ingegaan.
Ik drink tegenwoordig minder dan jij, denk ik.
hoe zet je die radio zachter dan?quote:
Streamquote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoe zet je die radio zachter dan?
Toch lijkt het me wel leuk om daar te zitten.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef FritsFlits het volgende:
Recordaantal bezoekerslekker cashen daar.
Zal je wel flink uitgedroogd zijn nu. Al die tijd niet drinken.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:02 schreef tong80 het volgende:
Lijkt me sterk. Door ziekte 6 maanden geleden gestopt met roken en drinken.
Easy boven bij het pauze knopje dan iets daar onder het volume knopjequote:Op woensdag 26 december 2012 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja... bedoel ikhoe zet ik de stream zachter dan?
quote:Op woensdag 26 december 2012 17:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal je wel flink uitgedroogd zijn nu. Al die tijd niet drinken.
Ik rook al sinds sept. 2008 niet meer.
En drink door mijn ziekte vanaf 2010 ook stukken minder.
Maar blijf jij vooral leven in het verleden en je vooroordelen..
Je laat me schrikken !quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Tumble outta bed
And stumble to the kitchen
Pour myself a cup of ambition
Yawnin, stretchin, try to come to life
Jump in the shower
And the blood starts pumpin
Out on the streets
The traffic starts jumpin
And folks like me on the job from 9 to 5
Chorus:
Workin 9 to 5
What a way to make a livin
Barely gettin by
Its all takin
And no givin
They just use your mind
And they never give you credit
Its enough to drive you
Crazy if you let it
9 to 5, for service and devotion
You would think that i
Would deserve a fair promotion
Want to move ahead
But the boss wont seem to let me in
I swear sometimes that man is out to get me
Mmmmm...
They let your dream
Just a watch em shatter
Youre just a step
On the boss mans a ladder
But you got dream hell never take away
On the same boat
With a lot of your friends
Waitin for the day
Your shipll come in
And the tides gonna turn
An it's all gonna roll you away
2nd chorus:
Workin 9 to 5
Barely gettin by
Its all takin
And no givin
They just use your mind
And you never get the credit
Its enough to drive you
Crazy if you let it
9 to 5, yeah, they got you where they want you
There's a better life
And you think that I would daunt you
Its a rich mans game
No matter what they call it
And you spend your life
Puttin money in his wollet
3rd chorus:
Workin 9 to 5
Barely gettin by
Its all takin
And no givin
They just use you mind
And they never give you credit
Its enough to drive you
Crazy if you let it
Fade:
9 to 5, yeah, they got you where they want you
There's a better life
And you dream that I would daunt you
Its a rich mans game
No matter what they call it
And you spend your life
Puttin money in his wollet
Waarom is iedereen daar zo wild van hier?quote:
Alleen als ik uit eten ga soms een glaasje.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik had bijna gezegd, neem een wijntje
maar dat zal ik dan maar niet doen
8 tot 5 hier. Meestal 8 tot half 6 ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef laxus13 het volgende:
Ik werk nooit van 9 to 5![]()
Meestal van 2 tot 10 of zo
Ze heeft haar zuurstoftankjes altijd bij zichquote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je laat me schrikken !
Wie vind je dan beter?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar zo wild van hier?
Gewoon een leuk popliedje wat mij betreft.... verder weinig bijzonders aan.
Het meeste werk van de Smiths vind ik matig inspirerend.
Jan Smitquote:
oké, best rottig soms denk ik, maar is niet anders...quote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als ik uit eten ga soms een glaasje.
Jij begon hier ook weer met azijnpissen tegen mij en tegen muziek in het algemeen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:03 schreef golfer het volgende:
Maar blijf jij vooral leven in het verleden en je vooroordelen..
En dan de op één na duurste. Om als kenner over te komen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als ik uit eten ga soms een glaasje.
Nou dat is juist het antwoord wat ik zochtquote:Op woensdag 26 december 2012 17:08 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vele duizenden bands uiteraard![]()
Hoe wou je daar precies een antwoord op hebben?
Kippenvelnummerquote:
Ik ook niet maar dit is toch uitzonderingquote:Op woensdag 26 december 2012 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smartlappen kan ik niet hebben.
ja... ik heb het, duurde effequote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Easy boven bij het pauze knopje dan iets daar onder het volume knopje
Mooi man. Dirty old town van The Poques vind je toch ook mooi.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smartlappen kan ik niet hebben.
Familie Iglesias is ook gewoon waardeloos. Al die import-spanjaarden die hierop stemmenquote:Op woensdag 26 december 2012 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat een bagger. Echt dit vind ik 10x erger dan Jessie J
Geweldig dit manquote:
Nee, het is 'Ik hou van jullie beide'.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:12 schreef laxus13 het volgende:
Zingt ie nou echt ik hou zoveel van mij
Dat is al beterquote:Op woensdag 26 december 2012 17:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, het is 'Ik hou van jullie beide'.
da's niet zo mooi...quote:Op woensdag 26 december 2012 17:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, het is 'Ik hou van jullie beide'.
Jij begon te kutten man. Je hebt geen weerwoord en trekt je terug.quote:
Voor hoeveelquote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand die m'n verkoudheid wil overnemen?
Waarmee wel dan ?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef Fred_B het volgende:
Hmmm, hiermee zou ze het Songfestival niet winnen.
Van mij mag Anouk je verkoudheid wel overnemen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand die m'n verkoudheid wil overnemen?
Nee, dat is What Have You Done toch?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef NaturalScience het volgende:
Dit complete nummer is dus een soort van halve cover van nummer 382 uit deze lijst!
Erg vreemd dat ik daar mensen eigenlijk nooit over heb gehoord en Anouk het ook niet als een cover aanprijst.
Ah, ik zie dat Anouk tweemaal in dit uur staat.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:20 schreef Spies het volgende:
[..]
Nee, dat is What Have You Done toch?
jahquote:Op woensdag 26 december 2012 17:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarmee wel dan ?
Ik hoop wel dat ze stoned of dronken meedoet.
Nah... hou allebei effe op met kutten...quote:Op woensdag 26 december 2012 17:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begon te kutten man. Je hebt geen weerwoord en trekt je terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |