Vorig jaar nog een album uitgebrachtquote:Op woensdag 26 december 2012 16:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Alice Cooper is volgens mij aardig in de vergetelheid geraakt na de jaren '70.
Ik ken Poison.
Ik hoop dat je Schools out en Halo of Flies ook wel kent?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Alice Cooper is volgens mij aardig in de vergetelheid geraakt na de jaren '70.
Ik ken Poison.
Halo of Flies is helemaal niet zo bekend toch? Eerder geliefd onder de mensen die de plaat kennen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Schools out en Halo of Flies ook wel kent?
Schools out ken ik ook wel ja.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:29 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Schools out en Halo of Flies ook wel kent?
HoF is dé klassieker van Cooper!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Halo of Flies is helemaal niet zo bekend toch? Eerder geliefd onder de mensen die de plaat kennen.
Ik had haar ook wel willen pijpen iddquote:
Doe ook eens een joetjoepje op Hello Hurrayquote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik ken alleen Schools out die andere ken ik ook niet
Ik heb toch het idee dat die plaat niet zo bekend is als Poison en School's Out. Onder het grote publiek. Onder de fans des te meer natuurlijk, ik vind het ook z'n beste.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
HoF is dé klassieker van Cooper!
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat die plaat niet zo bekend is als Poison en School's Out.
Misschien als je hem hoortquote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat die plaat niet zo bekend is als Poison en School's Out.
En stond ooit nog veel hoger.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Molurus het volgende:
Alice Cooper noteringen:
1618 Elected
711 How You Gonna See Me Now
645 School's Out
490 Poison
167 Halo Of Flies
Halo of Flies is dus echt wel bekend.
Zie editquote:
Alleen in Nederland #1, omdat het in andere landen niet als single is uitgebracht. Dacht ik.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
HoF is dé klassieker van Cooper!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |