Jaloers?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dit is veel erger. Daar zijn 20 producers aan te pas gekomen en ze heeft de helft ervan moeten pijpen in het begin om aan de bak te komen.
Zoveel noteringen heeft Madonna ook weer niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dit is veel erger. Daar zijn 20 producers aan te pas gekomen en ze heeft de helft ervan moeten pijpen in het begin om aan de bak te komen.
Bij MJ hou ik ook totaal niet van die zwijmel nummers. Hij moest gewoon dansplaten maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:22 schreef Karina het volgende:
Net als met MJ vind ik de wat disco-achtige nummers van Madonna leuker.
Soort Verona avant la lettre?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
Madona brak wel met het juiste nummer door.
'Like a virgin.'
Volgens de basketballer Dennis Rodman had ze aan de Olympische spelen mee moeten doen. Zo lenig was ze in bed
ook !quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Into the groove vind ik een lekker nummer
Dit!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:26 schreef Knip het volgende:
En nu weer muziek. Volume gaat omhoog!!
Hier nog een. Vogue en Frozen kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Into the groove vind ik een lekker nummer
Shame on youquote:
Alice Cooper is volgens mij aardig in de vergetelheid geraakt na de jaren '70.quote:
volgens mij welquote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef laxus13 het volgende:
Dit nummer heette toch oorspronkelijk Selected of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |