Dat ookquote:
was een lange zinquote:
Geen patat voor die oudjesquote:Op woensdag 26 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Frituurpan in de fik in bejaardenhuis Amsterdam
ik denk dat die oudjes dat best een keertje lekker vindenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moeten ze massaal met de rollator naar de McDonald's
Kan je beter verbrande friet hebbenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nu moeten ze massaal met de rollator naar de McDonald's
en een maagzweerquote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Hebben ze ook eens iets leuks met de Kerst
Ze konden niet wachten om los te gaan op Disco Infernoquote:Op woensdag 26 december 2012 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Frituurpan in de fik in bejaardenhuis Amsterdam
Zeker niet bij verbrande frieten.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:06 schreef Karina het volgende:
Groene uienDie zijn vast NIET lekker.
het was in Oost zag ik, zat snackbarren en shoarmatenten daar.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeker niet bij verbrande frieten.
RTL4. Herman den Blijker ofzo?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar wordt dit nummer ook alweer als tune voor gebruikt?
Te langquote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef Molurus het volgende:
Het is jammer dat Genesis met Peter Gabriel zo in de vergetelheid is geraakt. Daar zaten echte juweeltjes tussen die het verdienen om in de top 2000 te staan, maar bijna niemand kent ze.
Firth Of Fifth bijv.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef Molurus het volgende:
Het is jammer dat Genesis met Peter Gabriel zo in de vergetelheid is geraakt. Daar zaten echte juweeltjes tussen die het verdienen om in de top 2000 te staan, maar bijna niemand kent ze.
Zeker waar. Maar dat is LARP-muziek hoorde ik hier laatst.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:10 schreef Molurus het volgende:
Die is ook goed jaquote:
Die termquote:Op woensdag 26 december 2012 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar dat is LARP-muziek hoorde ik hier laatst.
Ter illustratie voor diegenen die hem niet kennenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:15 schreef tong80 het volgende:
De pianist, broer van de zanger, had zijn snorretje als persiflage op Charly Chaplin. Had niet stil gestaan bij Hitler.
Ja, dat gaf nogal wat commotie destijds.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:16 schreef Karina het volgende:
Ter illustratie voor diegenen die hem niet kennen
[ afbeelding ]
Hoe komt zoiets in de top-2000? TVOH-publiek luistert toch niet naar Radio2?quote:
Klopt ik ben Jong en Luiquote:Op woensdag 26 december 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
Nummertje voor de jongelui tussendoor
Dan hoor ik daar niet bij.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:17 schreef Karina het volgende:
Nummertje voor de jongelui tussendoor
Ik vind dit een lekker nummer. Niks mis mee.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe komt zoiets in de top-2000? TVOH-publiek luistert toch niet naar Radio2?
Manolev kan ook best goed voetballenquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Karina het volgende:
Ik denk dan nog eerder aan de 16-18 jarigenAl kan Jessie J best goed zingen trouwens.
Ksssst ga naar de VBL SC dan schatquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manolev kan ook best goed voetballen
Klopt maar dan wel zonder balquote:Op woensdag 26 december 2012 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Manolev kan ook best goed voetballen
Dat dus.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:18 schreef Fred_B het volgende:
Je mag de 15 beste platen ooit kiezen om te stemmen. En dan zet je deze ertussen.
Jaloers?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dit is veel erger. Daar zijn 20 producers aan te pas gekomen en ze heeft de helft ervan moeten pijpen in het begin om aan de bak te komen.
Zoveel noteringen heeft Madonna ook weer niet.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:21 schreef tong80 het volgende:
Dit is veel erger. Daar zijn 20 producers aan te pas gekomen en ze heeft de helft ervan moeten pijpen in het begin om aan de bak te komen.
Bij MJ hou ik ook totaal niet van die zwijmel nummers. Hij moest gewoon dansplaten maken.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:22 schreef Karina het volgende:
Net als met MJ vind ik de wat disco-achtige nummers van Madonna leuker.
Soort Verona avant la lettre?quote:Op woensdag 26 december 2012 16:23 schreef tong80 het volgende:
Madona brak wel met het juiste nummer door.
'Like a virgin.'
Volgens de basketballer Dennis Rodman had ze aan de Olympische spelen mee moeten doen. Zo lenig was ze in bed
ook !quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Into the groove vind ik een lekker nummer
Dit!quote:Op woensdag 26 december 2012 16:26 schreef Knip het volgende:
En nu weer muziek. Volume gaat omhoog!!
Hier nog een. Vogue en Frozen kan ik ook wel waarderen.quote:Op woensdag 26 december 2012 16:25 schreef Karina het volgende:
Into the groove vind ik een lekker nummer
Shame on youquote:
Alice Cooper is volgens mij aardig in de vergetelheid geraakt na de jaren '70.quote:
volgens mij welquote:Op woensdag 26 december 2012 16:27 schreef laxus13 het volgende:
Dit nummer heette toch oorspronkelijk Selected of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |