Waarom is iedereen daar zo wild van hier?quote:
Alleen als ik uit eten ga soms een glaasje.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ik had bijna gezegd, neem een wijntje
maar dat zal ik dan maar niet doen
8 tot 5 hier. Meestal 8 tot half 6 ofzo.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef laxus13 het volgende:
Ik werk nooit van 9 to 5![]()
Meestal van 2 tot 10 of zo
Ze heeft haar zuurstoftankjes altijd bij zichquote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je laat me schrikken !
Wie vind je dan beter?quote:Op woensdag 26 december 2012 17:06 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Waarom is iedereen daar zo wild van hier?
Gewoon een leuk popliedje wat mij betreft.... verder weinig bijzonders aan.
Het meeste werk van de Smiths vind ik matig inspirerend.
Jan Smitquote:
oké, best rottig soms denk ik, maar is niet anders...quote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als ik uit eten ga soms een glaasje.
Jij begon hier ook weer met azijnpissen tegen mij en tegen muziek in het algemeen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:03 schreef golfer het volgende:
Maar blijf jij vooral leven in het verleden en je vooroordelen..
En dan de op één na duurste. Om als kenner over te komen.quote:Op woensdag 26 december 2012 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Alleen als ik uit eten ga soms een glaasje.
Nou dat is juist het antwoord wat ik zochtquote:Op woensdag 26 december 2012 17:08 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vele duizenden bands uiteraard![]()
Hoe wou je daar precies een antwoord op hebben?
Kippenvelnummerquote:
Ik ook niet maar dit is toch uitzonderingquote:Op woensdag 26 december 2012 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Smartlappen kan ik niet hebben.
ja... ik heb het, duurde effequote:Op woensdag 26 december 2012 17:05 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Easy boven bij het pauze knopje dan iets daar onder het volume knopje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |