Dit dus, connecties via Belgquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef CrashO het volgende:
Alsof ze met enkele uurtjes even Will-I-am kunnen regelen
Gesprek was dus al gewoon geplanned en ze hebben omdat niemand belde voor dat KUT nummer maar besloten om te pluggen zodat het toch nog zou kloppen
Ja hij gaat voorstellen om het anthem te veranderenquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Gaat Will zelf ook nog ff een nummertje aanvragen
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja hij gaat voorstellen om het anthem te veranderen![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
en terechtquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met Enorm, dat provinciale kutbandje, dan voel je je wel klein als je daarna nog een nummertje moet doen.
Ja mij gedachte ook jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Daarom moest die plaat zo geplugd worden, ze hadden zijn telefoonnummer en 5 minuten van zijn tijd al geregeld via die Belgische producer Lazy Jay
Whut?quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef CrashO het volgende:
Alsof ze met enkele uurtjes even Will-I-am kunnen regelen
Gesprek was dus al gewoon geplanned en ze hebben omdat niemand belde voor dat KUT nummer maar besloten om te pluggen zodat het toch nog zou kloppen
datquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Daarom moest die plaat zo geplugd worden, ze hadden zijn telefoonnummer en 5 minuten van zijn tijd al geregeld via die Belgische producer Lazy Jay
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
Enorm is niets minder dan William volgens mijquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met Enorm, dat provinciale kutbandje, dan voel je je wel klein als je daarna nog een nummertje moet doen.
Oh SNAP!quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef ddx het volgende:
Hij kan beter z'n eigen telefoon lanceren.
Of juist niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef ddx het volgende:
Hij kan beter z'n eigen telefoon lanceren.
Enorm is huge in Amerikaquote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Enorm is niets minder dan William volgens mij
Alleen maar renders nooit productenquote:
slechte lijn. Simpelweg dat. Hij verstaat gewoon de helft niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Will.I.Am klinkt ook wel nerveus. Raar voor iemand die met Obama borrelt.
Hij het tuurlijk wel d'n echte Veenstra oan de lijn!quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Will.I.Am klinkt ook wel nerveus. Raar voor iemand die met Obama borrelt.
Al kreeg ik er geld bíj, dan zou ik hem nog niet willen! Wat een lelijkheid.quote:
Chanant?quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het geluid al een tijdje uitstaan, vind het chanant om aan te horen
Kutdagoduck. Met je UI!quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
Michiel wist wel even niet wat hij moest zeg'n
Z'n verbinding is gewoon extreem brak, hakkel-de-hakkel!quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef Asskicker14 het volgende:
Die Will.I.Am klinkt ook wel nerveus. Raar voor iemand die met Obama borrelt.
Ik heb het gewoon over vertalingquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik heb het niet over geld. Die rapperts zijn net zo goed als hun producers zijn.
Ja hallo, was de eerste afbeeldingquote:Op zondag 23 december 2012 22:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alleen maar renders nooit producten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |