quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Am I supposed to know these guys?
Volgens mij zijn ze alleen bekend van Kerst met Ballen... ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wereldberoemd in Enschede en omstreken zeker.
Inderdaad al zijn er wel woorden die alleen in Den Helder gebruikt wordenquote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel meevallen, volgens mij praten we hier gewoon zonder accent, gewoon Nederlands, zonder rollende r, geen dialect, accent...
In Enschede zeggen ze voor "je" ie en in oldenzaal alweer du (dichter bij Duitsland etc). Verschilt dus echt wel erg.quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef Moody het volgende:
Enorm praat echt Enschedees, das weer anders dan regulier Twents
quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef Pino112 het volgende:
DIT MOET TWENTS ZIJN VERDOMME. MET JE KUT WILLIAM.
Zowel in het Engels, Nederlands als Twents?quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel Veenstra is starstruck. Die kan geen normale zinnen meer vormen.
Nee, kende ze tot voor SR ook nietquote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wereldberoemd in Enschede en omstreken zeker.
gerard is meer gewend, dat merk je zoquote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel Veenstra is starstruck. Die kan geen normale zinnen meer vormen.
Daar is ie al bijna een half uur mee bezigquote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Michiel Veenstra is starstruck. Die kan geen normale zinnen meer vormen.
quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Cassius het volgende:
Anthem as good as his phone connection [ afbeelding ]
En hoe hij zingt.quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Cassius het volgende:
Anthem as good as his phone connection [ afbeelding ]
Die moet teveel switchen haha.quote:Op zondag 23 december 2012 22:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zowel in het Engels, Nederlands als Twents?
quote:
Klopt, en in Denekamp klinkt het alweer anders.quote:Op zondag 23 december 2012 22:25 schreef June. het volgende:
[..]
In Enschede zeggen ze voor "je" ie en in oldenzaal alweer du (dichter bij Duitsland etc). Verschilt dus echt wel erg.
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
Dit dus, connecties via Belgquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef CrashO het volgende:
Alsof ze met enkele uurtjes even Will-I-am kunnen regelen
Gesprek was dus al gewoon geplanned en ze hebben omdat niemand belde voor dat KUT nummer maar besloten om te pluggen zodat het toch nog zou kloppen
Ja hij gaat voorstellen om het anthem te veranderenquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef rubbereend het volgende:
Gaat Will zelf ook nog ff een nummertje aanvragen
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja hij gaat voorstellen om het anthem te veranderen![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
en terechtquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met Enorm, dat provinciale kutbandje, dan voel je je wel klein als je daarna nog een nummertje moet doen.
Ja mij gedachte ook jaquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Daarom moest die plaat zo geplugd worden, ze hadden zijn telefoonnummer en 5 minuten van zijn tijd al geregeld via die Belgische producer Lazy Jay
Whut?quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef CrashO het volgende:
Alsof ze met enkele uurtjes even Will-I-am kunnen regelen
Gesprek was dus al gewoon geplanned en ze hebben omdat niemand belde voor dat KUT nummer maar besloten om te pluggen zodat het toch nog zou kloppen
datquote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Franktastic1984 het volgende:
Daarom moest die plaat zo geplugd worden, ze hadden zijn telefoonnummer en 5 minuten van zijn tijd al geregeld via die Belgische producer Lazy Jay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |