Ik vind het zelf wel meevallen, volgens mij praten we hier gewoon zonder accent, gewoon Nederlands, zonder rollende r, geen dialect, accent...quote:Op zondag 23 december 2012 22:23 schreef whoopa het volgende:
[..]
Dat is wel herkenbaar inderdaad, dat heb ik ook wel eens gehoord. Zelf 22 jaar in Den Helder gewoond..
Dat denk ik als Westlander ook.quote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel meevallen, volgens mij praten we hier gewoon zonder accent, gewoon Nederlands, zonder rollende r, geen dialect, accent...
Tis da oe em zelf inkup!quote:Op zondag 23 december 2012 22:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Dorvaan bin ik ut leemde bewies![]()
Kats en onmeunig idioot
Joh, ze gebruukt gewoon veul leenwoord'n uut 't Hollandsquote:Op zondag 23 december 2012 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Management, wie verzint daar iets Twents veur?
Wereldberoemd in Enschede en omstreken zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |