quote:Op zondag 23 december 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:PatrickWobben twitterde op zondag 23-12-2012 om 22:27:04Hé @iamwill, hang up the phone, this is a Twents-speaking hour. Thnx mate. #3FM #SR12 reageer retweet
Enorm is niets minder dan William volgens mijquote:Op zondag 23 december 2012 22:28 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb medelijden met Enorm, dat provinciale kutbandje, dan voel je je wel klein als je daarna nog een nummertje moet doen.
Oh SNAP!quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef ddx het volgende:
Hij kan beter z'n eigen telefoon lanceren.
Of juist niet.quote:Op zondag 23 december 2012 22:30 schreef ddx het volgende:
Hij kan beter z'n eigen telefoon lanceren.
Enorm is huge in Amerikaquote:Op zondag 23 december 2012 22:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Enorm is niets minder dan William volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |