quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze houden haar gelukkig nu buiten beeld!
Is het dan echt zo erg?quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is al drie kwartier niet meer in beeld.
nu moet ze nog ja smsen!quote:
Hoe laat had je het verstuurd?quote:
quote:
Klopt en nee, ik mis er weinig aanquote:Op zondag 23 december 2012 01:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je volgt al de hele tijd SR zonder beeld? Wat een gemis
Jup. Het enige wat hij kan doen.quote:Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef iBenny het volgende:
Johnny denkt dat we vermaakt worden als hij rondspringt?
Ze is niet aantrekkelijk, maar er is erger. Laten we het zo zeggen.quote:
die 12 jarige breezersletjes krijgen er een nat broekje vanquote:Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef iBenny het volgende:
Johnny denkt dat we vermaakt worden als hij rondspringt?
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/quote:Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Moody het volgende:
[..]
En als iemand een gefundeerde mening (ook zoiets) heeft, beschouw jij dat als feit?
Een label als kwaliteit is pas te benoemen als je "kwaliteit" definieert. Doe maar
Duurt iets meer dan een uurtjequote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef iBenny het volgende:
Johnny denkt dat we vermaakt worden als hij rondspringt?
VOOR IN MIJN FOBOOquote:Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Jouwes moet dan ook zo langskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |