Was dat die roodharige?quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is al drie kwartier niet meer in beeld.
Jup.quote:
Je volgt al de hele tijd SR zonder beeld? Wat een gemisquote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Ik ga zo voor het eerst m'n tv aanzetten, puur uit nieuwsgierigheid over die Sanne waarover jullie het de hele tijd hebben/de hele tijd aan het afkraken zijn.
quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze houden haar gelukkig nu buiten beeld!
Is het dan echt zo erg?quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is al drie kwartier niet meer in beeld.
nu moet ze nog ja smsen!quote:
Hoe laat had je het verstuurd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |