die weet nog van niks!quote:
Zo groot is mn tv niet..quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ze maar inzoomen op die tepels!!!![]()
360-cam alvast gereed houden.quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ze maar inzoomen op die tepels!!!![]()
ga maar vast tissues pakken!quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Als ze maar inzoomen op die tepels!!!![]()
Wel meer dan 1quote:
ja de goeiste teringkwal die er in NL rondlooptquote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Johnny is de goeiste Pokemontrainer
Dit is gewoon een hoogtepunt(verandering) in de Nederlandse muziekgeschiedenis. (niet sarcastisch)quote:
ben blij dat ik die gemist heb...quote:Op zondag 23 december 2012 01:24 schreef BBQSausage het volgende:
Sanne druipt gewoon af, die heeft d'r momentje van aandacht al gehad.
Ja goeie!quote:Op zondag 23 december 2012 01:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
360-cam alvast gereed houden.
Die wordt straks wakker en een van de eerste dingen die hij ziet is die kop. Die rent gillend het huis uitquote:
klopt, dieper kunnen we niet zakkenquote:Op zondag 23 december 2012 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is gewoon een hoogtepunt(verandering) in de Nederlandse muziekgeschiedenis. (niet sarcastisch)
quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil 6 uur slaap. Dus ik kan tot 6 uur blijven zitten
ze houden haar gelukkig nu buiten beeld!quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Ik ga zo voor het eerst m'n tv aanzetten, puur uit nieuwsgierigheid over die Sanne waarover jullie het de hele tijd hebben/de hele tijd aan het afkraken zijn.
Ze is al drie kwartier niet meer in beeld.quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Ik ga zo voor het eerst m'n tv aanzetten, puur uit nieuwsgierigheid over die Sanne waarover jullie het de hele tijd hebben/de hele tijd aan het afkraken zijn.
Wacht ff, ik zoek m op.quote:Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Moody het volgende:
[..]
En als iemand een gefundeerde mening (ook zoiets) heeft, beschouw jij dat als feit?
Een label als kwaliteit is pas te benoemen als je "kwaliteit" definieert. Doe maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |