Ja goeie!quote:Op zondag 23 december 2012 01:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
360-cam alvast gereed houden.
Die wordt straks wakker en een van de eerste dingen die hij ziet is die kop. Die rent gillend het huis uitquote:
klopt, dieper kunnen we niet zakkenquote:Op zondag 23 december 2012 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is gewoon een hoogtepunt(verandering) in de Nederlandse muziekgeschiedenis. (niet sarcastisch)
quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil 6 uur slaap. Dus ik kan tot 6 uur blijven zitten
ze houden haar gelukkig nu buiten beeld!quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Ik ga zo voor het eerst m'n tv aanzetten, puur uit nieuwsgierigheid over die Sanne waarover jullie het de hele tijd hebben/de hele tijd aan het afkraken zijn.
Ze is al drie kwartier niet meer in beeld.quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Ik ga zo voor het eerst m'n tv aanzetten, puur uit nieuwsgierigheid over die Sanne waarover jullie het de hele tijd hebben/de hele tijd aan het afkraken zijn.
Wacht ff, ik zoek m op.quote:Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Moody het volgende:
[..]
En als iemand een gefundeerde mening (ook zoiets) heeft, beschouw jij dat als feit?
Een label als kwaliteit is pas te benoemen als je "kwaliteit" definieert. Doe maar
Was dat die roodharige?quote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze is al drie kwartier niet meer in beeld.
Jup.quote:
Je volgt al de hele tijd SR zonder beeld? Wat een gemisquote:Op zondag 23 december 2012 01:26 schreef minthy het volgende:
Ik ga zo voor het eerst m'n tv aanzetten, puur uit nieuwsgierigheid over die Sanne waarover jullie het de hele tijd hebben/de hele tijd aan het afkraken zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |