abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120658473
srry buren! *O* *O* *O*
  zondag 23 december 2012 @ 01:28:33 #127
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120658476
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120658479
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:27 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Je volgt al de hele tijd SR zonder beeld? Wat een gemis :{w
Klopt en nee, ik mis er weinig aan ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120658480
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef Qunix het volgende:

[..]

Sambal bij?
Graag in witte lijst
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120658483
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef iBenny het volgende:
Johnny denkt dat we vermaakt worden als hij rondspringt?
Jup. Het enige wat hij kan doen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:28:49 #131
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658485
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Hoe laat had je het verstuurd?
0.17.
  zondag 23 december 2012 @ 01:28:51 #132
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120658486
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:27 schreef minthy het volgende:

[..]

[..]

Is het dan echt zo erg?
Ze is niet aantrekkelijk, maar er is erger. Laten we het zo zeggen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120658488
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef iBenny het volgende:
Johnny denkt dat we vermaakt worden als hij rondspringt?
die 12 jarige breezersletjes krijgen er een nat broekje van
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:29:05 #134
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658492
quote:
JAAAAAA
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:29:07 #135
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658494
DeLuna?
pi_120658495
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Klopt en nee, ik mis er weinig aan ^O^
het is dan ook radio!
pi_120658496
daar gaat sloopkogel de mol weer hoor
  zondag 23 december 2012 @ 01:29:15 #138
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120658498
Watis de beste webcam stream?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120658502
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef Evertjan het volgende:
srry buren! *O* *O* *O*
We zijn wel wat gewend.

2x per maand komt er een teringherrie van de Oude Markt. Oordopjes he.
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:29:21 #140
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120658503
WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:29:21 #141
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658504
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef DeLuna het volgende:

[..]

JAAAAAA
:D! Jouwes moet dan ook zo langskomen _O-
pi_120658508
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Zijn we het weer eens eens? O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120658509
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:23 schreef Moody het volgende:

[..]

En als iemand een gefundeerde mening (ook zoiets) heeft, beschouw jij dat als feit?

Een label als kwaliteit is pas te benoemen als je "kwaliteit" definieert. Doe maar :P
http://naatje1.wordpress.(...)-is-een-liedje-goed/
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:29:26 #144
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120658510
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef Pino112 het volgende:

[..]

0.17.
Duurt iets meer dan een uurtje :')
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  zondag 23 december 2012 @ 01:29:31 #145
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120658512
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:28 schreef iBenny het volgende:
Johnny denkt dat we vermaakt worden als hij rondspringt?
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:29:34 #146
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658513
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:D! Jouwes moet dan ook zo langskomen _O-
VOOR IN MIJN FOBOO
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120658515
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
Watis de beste webcam stream?
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
  zondag 23 december 2012 @ 01:29:38 #148
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658518
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:29 schreef Dagoduck het volgende:
Watis de beste webcam stream?
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
  zondag 23 december 2012 @ 01:29:43 #149
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120658522
Wat een rockert is het toch (8>
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120658527
Tevens RIP cijferusert ;(
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')