abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 01:11:41 #203
111843 Cassius
Something's fucky
  zondag 23 december 2012 @ 01:11:44 #204
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657836
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:

[..]

En elektrische gitaren vallen daar niet onder?
nope, dat zijn namelijk instrumenten...
dit is programmeren :r
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:11:48 #205
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657840
quote:
5s.gif Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Qunix het volgende:

[..]

Hu?

Ik scroll handmatig...
Ja ik ook.
pi_120657845
Bestaat er ook een stream voor de iPhone?
  zondag 23 december 2012 @ 01:11:54 #207
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120657847
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef minthy het volgende:

[..]

Ehmmm...
Ik heb hem gemeet, ik kan het weten :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120657854
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Symphonic het volgende:
electronischt takkeherrie :r
Zonder elektriciteit vrij weinig muziek he :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120657856
quote:
Die loopt ook achter... Ik heb een audio stream open staan en de webcam op mute.
pi_120657857
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja ik ook.
Jep. Je zal maar even wat drinken pakken: scroll scroll scroll :')
I reject reality and substitute my own
pi_120657861
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Cassius het volgende:

[..]

Ja die ja :o
Die doet het hier vloeiend nl...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:12:33 #212
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657873
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Dat zou te veel zijn voor mij
ik val best mee, vraag maar aan de 3fokkers die mij gemeet hebben....toch? hallo? beamen graag!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120657874
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ja ik ook.
Nee, ok. Duidelijk.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:12:35 #214
18653 crew  D.
pi_120657875
Als hierna weer een k*tnummer komt ben ik er vandoor :Y
pi_120657878
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:

[..]

Die loopt ook achter... Ik heb een audio stream open staan en de webcam op mute.
Ik heb FM aan met videostream :P
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:12:38 #216
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657879
Ze hebben de 'STER reclame voor jou product'-faal ook gefixt btw :'),
pi_120657885
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Symphonic het volgende:

[..]

nope, dat zijn namelijk instrumenten...
dit is programmeren :r
Joe.
pi_120657892
Mooier Beyer heeft Venema trouwens. Heb die ook gehad :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120657895
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Die doet het hier vloeiend nl...
Klopt, maar loopt achter :)
pi_120657903
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben de 'STER reclame voor jou product'-faal ook gefixt btw :'),
Ik zat ook al te kijken van, wat?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:13:25 #221
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657911
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
Als hierna weer een k*tnummer komt ben ik er vandoor :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:13:27 #222
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657913
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:

[..]

Nee, ok. Duidelijk.
Ik zei dat dat autoscrollen alleen handig is als FOK je aangeklikte tabblad is. Anders scrollt ie door als je op een andere site aan het kijken bent.
pi_120657915
Pearl Jam ouwe rock noemen :')
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120657922
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Ik zei dat dat autoscrollen alleen handig is als FOK je aangeklikte tabblad is. Anders scrollt ie door als je op een andere site aan het kijken bent.
Zal niet werken :') (of het is een browser extensie)
pi_120657923
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik val best mee, vraag maar aan de 3fokkers die mij gemeet hebben....toch? hallo? beamen graag!
Maar Maantje valt niet mee!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:13:56 #226
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657924
Johnny en kut "muziek"
beetje jammer wel :'(
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 01:13:58 #227
123170 alors
zlata1234
pi_120657926
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120657932
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef iFok. het volgende:
Bestaat er ook een stream voor de iPhone?
:Y

Zie de OP
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:14:11 #229
18653 crew  D.
pi_120657936
Wel jammer dat ie dan Alive kiest :Y
pi_120657942
Moet dat kind niet naar bed? :o
I reject reality and substitute my own
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:14:32 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657944
Ga es slapen joh Jesper.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:14:33 #232
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657946
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Maar Maantje valt niet mee!
Jij bent trouwens nog de enige die mij Maantje noemt :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 01:14:39 #233
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657948
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
Moet dat kind niet naar bed? :o
Dit :o
  zondag 23 december 2012 @ 01:14:40 #234
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657949
dat kind moet naar bed!
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120657950
De familie Jesper uit Hengelo heeft er het jaarlijkse buitenlandreisje ook weer opzitten na vannacht ^O^
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 01:14:43 #236
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120657951
Michiel is wel verdacht goed in dat schatten..
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120657953
Jesper moet sloapen!
pi_120657954
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef D. het volgende:
Wel jammer dat ie dan Alive kiest :Y
Hij kent alleen Ten denk ik :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 01:14:46 #239
87554 Cee
Welluk?
pi_120657955
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef CindieY het volgende:
Moet dat kind niet naar bed? :o
Nee joh 't is kerstvakansiiieee!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:14:58 #240
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657962
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
De familie Jesper uit Hengelo heeft er het jaarlijkse buitenlandreisje ook weer opzitten na vannacht ^O^
:').
pi_120657963
GANGNAM STYLE
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657971
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef henkde_j het volgende:
Michiel is wel verdacht goed in dat schatten..
:P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:15:10 #243
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657972
Godver, Gangnamstyle aanvragen :').
pi_120657973
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef iBenny het volgende:

[..]

:Y

Zie de OP
Werkt super, dank.
pi_120657974
Byebye D. en Symph!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657975
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef Cee het volgende:

[..]

Nee joh 't is kerstvakansiiieee!
Ohja. Daarom zit ik hier ook nog altijd.
I reject reality and substitute my own
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 01:15:18 #247
87554 Cee
Welluk?
pi_120657976
Jaoohhhh Gangnam Style *O*
pi_120657978
Gangnam weer....

En geen 1 miljard downloads joh! Views!
  zondag 23 december 2012 @ 01:15:25 #249
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120657980
3fm.nl is down?
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 01:15:25 #250
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657982
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef iFok. het volgende:
Bestaat er ook een stream voor de iPhone?
De 3fm app.
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120657985
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef De_Nater het volgende:
GANGNAM STYLE
Er gaat vast weer iemand vragen: anthem?
pi_120657993
godver stream gaat niet meer up hier
  zondag 23 december 2012 @ 01:15:33 #253
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657994
Ach kan toch wel even.
pi_120657996
WOP WOP!!!
pi_120658002
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef henkde_j het volgende:
3fm.nl is down?
Hier ook
pi_120658004
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef De_Nater het volgende:
Byebye D. en Symph!
:D !
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:15:45 #257
18653 crew  D.
pi_120658006
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef Moody het volgende:

[..]

Hij kent alleen Ten denk ik :P
Daat staan ook meer dan 5 betere nummers op :P
pi_120658007
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Er gaat vast weer iemand vragen: anthem?
ANTHEM!
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 01:15:48 #259
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658008
*O*
  zondag 23 december 2012 @ 01:15:49 #260
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120658009
'1 miljard downloads' - J. de Mol
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 01:15:50 #261
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120658010
al die plu's _O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120658011
Die 101TV is trouwens meer HD, bedankt alors!
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120658012
HEY SEXY LADY!!! *O* *O*
pi_120658013
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef Cee het volgende:
Jaoohhhh Gangnam Style *O*
*O*
pi_120658014
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef henkde_j het volgende:
3fm.nl is down?
Github ook al. ;(

Internet gaat dood... Dus toch 21/12/'12
pi_120658017
Dit soort nummers brengen wel de sfeer erin :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:16:04 #267
18653 crew  D.
pi_120658020
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
Als hierna weer een k*tnummer komt ben ik er vandoor :Y
tot morgen dus :W
pi_120658022
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef henkde_j het volgende:
3fm.nl is down?
Johnny ook :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:12 #269
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120658025
*O* Gangnam *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120658026
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
'1 miljard downloads' - J. de Mol
Wat een deskundige.
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:19 #271
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120658028
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef D. het volgende:

[..]

Daat staan ook meer dan 5 betere nummers op :P
Black _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120658029
Nou, dansje maar even doen dan :D
I reject reality and substitute my own
pi_120658031
Gerard Joling moet hier een Nederlandse versie van maken!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:16:24 #274
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658033
anthem?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:16:25 #275
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658034
WOP WOP
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120658036
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
Dit soort nummers brengen wel de sfeer erin :7
Jup! Meer apreski en meedoen platen!
pi_120658037
Ik dacht al: Daar komt een Kore aan
pi_120658038
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef CindieY het volgende:
Nou, dansje maar even doen dan :D
hop hop!
pi_120658039
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Symphonic het volgende:
*O* Gangnam *O*
Wat? Oh, dit vind je niet erg _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:40 #280
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120658043
Wat een kuthipster met z'n nonchalante petje sjaal en broek :r
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120658045
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef D. het volgende:

[..]

tot morgen dus :W
Slaap lekker :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120658048
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik dacht al: Daar komt een Kore aan
:')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:16:46 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658049
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Qunix het volgende:

[..]

Jup! Meer apreski en meedoen platen!
Zombie Nation :Y.
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:46 #284
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120658050
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Pino112 het volgende:
anthem?
Jup :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:47 #285
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120658051
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Moody het volgende:

[..]

Johnny ook :P
komt ook nooit meer goed....

echt wat een sufkut is dat
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:58 #286
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120658058
Veenstra _O- _O_
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120658059
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Evertjan het volgende:
Gerard Joling moet hier een Nederlandse versie van maken!
Fap Fap Fap Fap Gangbang Style :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:17:01 #288
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658060
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb

deze loopt minder achter!
_O_ _O_
pi_120658064
dat meisje in de clip is zo lekker! :9~
  zondag 23 december 2012 @ 01:17:15 #290
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120658066
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Wat? Oh, dit vind je niet erg _O-
Nope :N
integendeel *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 01:17:24 #291
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658068
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
'1 miljard downloads' - J. de Mol
Hij verbeterde zichzelf.
pi_120658069
Sidom sudoku.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 01:17:32 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_120658072
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:17 schreef Evertjan het volgende:
dat meisje in de clip is zo lekker! :9~
Die in dat blauwe pak?
Da's een man.
pi_120658075
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zombie Nation :Y.
En die.
pi_120658082
Tournedos zegt-ie :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:18:00 #296
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658087
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY SEKSIE LEDEJ
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 01:18:02 #297
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658091
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:17 schreef Evertjan het volgende:
dat meisje in de clip is zo lekker! :9~
Dat wel ja. Jammer alleen dat ze drie spleten heeft.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:18:07 #298
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658093
Loopt Johnny nou hele tijd foto's te maken?
pi_120658096
Heerlijke plaat dit voor als je ff geen zin hebt om met kwaliteitsmuziek bezig te zijn *O*
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120658099
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dat wel ja. Jammer alleen dat ze drie spleten heeft.
lekker toch!
pi_120658103
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef Pino112 het volgende:
Loopt Johnny nou hele tijd foto's te maken?
uhu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')