Ja die jaquote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Deze?
nope, dat zijn namelijk instrumenten...quote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
En elektrische gitaren vallen daar niet onder?
Ik heb hem gemeet, ik kan het wetenquote:
Die loopt ook achter... Ik heb een audio stream open staan en de webcam op mute.quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Deze?
Jep. Je zal maar even wat drinken pakken: scroll scroll scrollquote:
Die doet het hier vloeiend nl...quote:
ik val best mee, vraag maar aan de 3fokkers die mij gemeet hebben....toch? hallo? beamen graag!quote:
Ik heb FM aan met videostreamquote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die loopt ook achter... Ik heb een audio stream open staan en de webcam op mute.
Joe.quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nope, dat zijn namelijk instrumenten...
dit is programmeren
Ik zat ook al te kijken van, wat?quote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben de 'STER reclame voor jou product'-faal ook gefixt btw,
quote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
Als hierna weer een k*tnummer komt ben ik er vandoor
Ik zei dat dat autoscrollen alleen handig is als FOK je aangeklikte tabblad is. Anders scrollt ie door als je op een andere site aan het kijken bent.quote:
Zal niet werkenquote:Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zei dat dat autoscrollen alleen handig is als FOK je aangeklikte tabblad is. Anders scrollt ie door als je op een andere site aan het kijken bent.
Maar Maantje valt niet mee!quote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik val best mee, vraag maar aan de 3fokkers die mij gemeet hebben....toch? hallo? beamen graag!
quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef iFok. het volgende:
Bestaat er ook een stream voor de iPhone?
quote:Op zondag 23 december 2012 01:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
De familie Jesper uit Hengelo heeft er het jaarlijkse buitenlandreisje ook weer opzitten na vannacht
De 3fm app.quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef iFok. het volgende:
Bestaat er ook een stream voor de iPhone?
ANTHEM!quote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Er gaat vast weer iemand vragen: anthem?
tot morgen dusquote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
Als hierna weer een k*tnummer komt ben ik er vandoor
Blackquote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Daat staan ook meer dan 5 betere nummers op
Jup! Meer apreski en meedoen platen!quote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
Dit soort nummers brengen wel de sfeer erin
Wat? Oh, dit vind je niet ergquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik dacht al: Daar komt een Kore aan
Zombie Nationquote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup! Meer apreski en meedoen platen!
Jupquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
deze loopt minder achter!
lekker toch!quote:Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wel ja. Jammer alleen dat ze drie spleten heeft.
uhuquote:Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef Pino112 het volgende:
Loopt Johnny nou hele tijd foto's te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |