abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:19 #271
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120658028
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef D. het volgende:

[..]

Daat staan ook meer dan 5 betere nummers op :P
Black _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120658029
Nou, dansje maar even doen dan :D
I reject reality and substitute my own
pi_120658031
Gerard Joling moet hier een Nederlandse versie van maken!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:16:24 #274
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658033
anthem?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:16:25 #275
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658034
WOP WOP
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120658036
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
Dit soort nummers brengen wel de sfeer erin :7
Jup! Meer apreski en meedoen platen!
pi_120658037
Ik dacht al: Daar komt een Kore aan
pi_120658038
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef CindieY het volgende:
Nou, dansje maar even doen dan :D
hop hop!
pi_120658039
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Symphonic het volgende:
*O* Gangnam *O*
Wat? Oh, dit vind je niet erg _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:40 #280
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120658043
Wat een kuthipster met z'n nonchalante petje sjaal en broek :r
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120658045
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef D. het volgende:

[..]

tot morgen dus :W
Slaap lekker :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120658048
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik dacht al: Daar komt een Kore aan
:')
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:16:46 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658049
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Qunix het volgende:

[..]

Jup! Meer apreski en meedoen platen!
Zombie Nation :Y.
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:46 #284
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120658050
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Pino112 het volgende:
anthem?
Jup :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:47 #285
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120658051
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Moody het volgende:

[..]

Johnny ook :P
komt ook nooit meer goed....

echt wat een sufkut is dat
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 01:16:58 #286
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_120658058
Veenstra _O- _O_
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_120658059
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Evertjan het volgende:
Gerard Joling moet hier een Nederlandse versie van maken!
Fap Fap Fap Fap Gangbang Style :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:17:01 #288
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658060
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb

deze loopt minder achter!
_O_ _O_
pi_120658064
dat meisje in de clip is zo lekker! :9~
  zondag 23 december 2012 @ 01:17:15 #290
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120658066
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Wat? Oh, dit vind je niet erg _O-
Nope :N
integendeel *O*
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 01:17:24 #291
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658068
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
'1 miljard downloads' - J. de Mol
Hij verbeterde zichzelf.
pi_120658069
Sidom sudoku.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 01:17:32 #293
87554 Cee
Welluk?
pi_120658072
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:17 schreef Evertjan het volgende:
dat meisje in de clip is zo lekker! :9~
Die in dat blauwe pak?
Da's een man.
pi_120658075
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zombie Nation :Y.
En die.
pi_120658082
Tournedos zegt-ie :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:18:00 #296
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120658087
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY SEKSIE LEDEJ
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 01:18:02 #297
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120658091
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:17 schreef Evertjan het volgende:
dat meisje in de clip is zo lekker! :9~
Dat wel ja. Jammer alleen dat ze drie spleten heeft.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:18:07 #298
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120658093
Loopt Johnny nou hele tijd foto's te maken?
pi_120658096
Heerlijke plaat dit voor als je ff geen zin hebt om met kwaliteitsmuziek bezig te zijn *O*
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120658099
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Dat wel ja. Jammer alleen dat ze drie spleten heeft.
lekker toch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')