ANTHEM!quote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Er gaat vast weer iemand vragen: anthem?
tot morgen dusquote:Op zondag 23 december 2012 01:12 schreef D. het volgende:
Als hierna weer een k*tnummer komt ben ik er vandoor
Blackquote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef D. het volgende:
[..]
Daat staan ook meer dan 5 betere nummers op
Jup! Meer apreski en meedoen platen!quote:Op zondag 23 december 2012 01:15 schreef minthy het volgende:
Dit soort nummers brengen wel de sfeer erin
Wat? Oh, dit vind je niet ergquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik dacht al: Daar komt een Kore aan
Zombie Nationquote:Op zondag 23 december 2012 01:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jup! Meer apreski en meedoen platen!
Jupquote:
quote:Op zondag 23 december 2012 01:13 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
deze loopt minder achter!
lekker toch!quote:Op zondag 23 december 2012 01:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat wel ja. Jammer alleen dat ze drie spleten heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |