Rasautist hoor die Naterquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen
mij niet?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepaginaquote:
In het echt joh, pino!quote:Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?
Dat zou te veel zijn voor mijquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepagina
Hu?quote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je op het tabblad zit wel ja, anders niet.
Ja die jaquote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Deze?
nope, dat zijn namelijk instrumenten...quote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
[..]
En elektrische gitaren vallen daar niet onder?
Ik heb hem gemeet, ik kan het wetenquote:
Die loopt ook achter... Ik heb een audio stream open staan en de webcam op mute.quote:Op zondag 23 december 2012 01:11 schreef De_Nater het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb
Deze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |