Ik keek via 3fm webcam, nu over naar VLC, die doet niets ergs.quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welk? De 101? Die buffert als een gek, en nu komt het niet door mij.
http://www.3fm.nl/webcam/popupquote:Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik keek via 3fm webcam, nu over naar VLC, die doet niets ergs.
Je moet niet in een bruine ster gaan draaien johquote:Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
Gerard kan deze Bruine Ster wel draaien om half 3
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
,,Tegen de tijd dat deze tweet af is, is er ergens eens een baby overleden"
Stop met twitteren dan
Zelfde grap, andere contextquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef iBenny het volgende:
Dus terwijl ik bel sterven er baby's? Ik bel niet...
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegenquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
Al vernieuwd een keertje?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/webcam/popup
Werkt prima hier.
Ik draai regelmatig vanuit mijn bruine sterquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet niet in een bruine ster gaan draaien joh
Gebruik VLCquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Cassius het volgende:
Nou is de stream stuk, bedtijd dan maar
Beter vegen danquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik draai regelmatig vanuit mijn bruine ster
Ja, niet dusquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen
Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen
Rasautist hoor die Naterquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen
mij niet?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepaginaquote:
In het echt joh, pino!quote:Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?
Dat zou te veel zijn voor mijquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepagina
Hu?quote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je op het tabblad zit wel ja, anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |