abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120657614
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef D. het volgende:
*nog ff de fles leeg maakt
Daar ben ik ook druk mee bezig :Y
I reject reality and substitute my own
pi_120657634
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef D. het volgende:

[..]

Weet niet wat Johnny allemaal gaat doen voor SR :N
Tot nu toe vrij weinig :P
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:07:29 #153
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120657637
Dat had bakker Dunselman uit het mooie Den Helder toch mooi voormekaar die 90k _O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120657641
Gerard kan deze Bruine Ster wel draaien om half 3
:')

pi_120657649
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef Qunix het volgende:

[..]

Welk? De 101? Die buffert als een gek, en nu komt het niet door mij.
Ik keek via 3fm webcam, nu over naar VLC, die doet niets ergs.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:07:48 #156
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657653
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef Moody het volgende:

[..]

Tot nu toe vrij weinig :P
Heb het idee dat Michiel & Johnny niet echt klikken.
pi_120657658
,,Tegen de tijd dat deze tweet af is, is er ergens eens een baby overleden"

Stop met twitteren dan :o
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120657660
Dus terwijl ik bel sterven er baby's? Ik bel niet...
  zondag 23 december 2012 @ 01:08:04 #159
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657662
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Ik keek via 3fm webcam, nu over naar VLC, die doet niets ergs.
http://www.3fm.nl/webcam/popup

Werkt prima hier.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:08:05 #160
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657664
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zeg deal!
Okeeeee ^O^
pi_120657665
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
Gerard kan deze Bruine Ster wel draaien om half 3
:')

Je moet niet in een bruine ster gaan draaien joh :(
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:08:12 #162
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657670
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef Moody het volgende:

[..]

Tot nu toe vrij weinig :P
hij voegt sowieso niets toe
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120657672
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:08:21 #164
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657675
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik zeg deal!
^O^ Doen we. :7
  zondag 23 december 2012 @ 01:08:21 #165
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120657676
Nou is de stream stuk, bedtijd dan maar ;(
pi_120657680
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
,,Tegen de tijd dat deze tweet af is, is er ergens eens een baby overleden"

Stop met twitteren dan :o
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef iBenny het volgende:
Dus terwijl ik bel sterven er baby's? Ik bel niet...
Zelfde grap, andere context :')
pi_120657689
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef iBenny het volgende:

[..]

[..]

Zelfde grap, andere context :'(
Graham Norton, Robin Williams :P
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:08:46 #168
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657691
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen _O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657697
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

http://www.3fm.nl/webcam/popup

Werkt prima hier.
Al vernieuwd een keertje?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657698
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Moody het volgende:

[..]

Je moet niet in een bruine ster gaan draaien joh :(
Ik draai regelmatig vanuit mijn bruine ster
pi_120657711
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Cassius het volgende:
Nou is de stream stuk, bedtijd dan maar ;(
Gebruik VLC
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657713
Ik voel een nipple-gat aankomen *auw*
pi_120657718
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Ik draai regelmatig vanuit mijn bruine ster
Beter vegen dan :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:09:23 #174
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657721
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Al vernieuwd een keertje?
Waarom zou ik dat doen? :@ :P
pi_120657732
Fedde Le Grand
pi_120657733
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen _O-
Ja, niet dus
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:09:31 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657734
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen _O-
Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?
pi_120657739
PUT YOUR HANDS UP FOR ENSCHEDE!
pi_120657742
STEEK JE HANDEN IN DE LUCHT *O*
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657743
Dansen *O*
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 01:09:57 #181
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120657749
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen _O-
Rasautist hoor die Nater :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 01:09:58 #182
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657750
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
mij niet? :'(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120657754
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
PUT YOUR HANDS UP FOR ENSCHEDE!
is dat het nieuwe anthem?
pi_120657766
Auto scroll in Fok zou handig zijn.
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:20 #185
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120657768
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Gebruik VLC
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepagina :{
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:10:22 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657769
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?
In het echt joh, pino!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:10:22 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657771
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Evertjan het volgende:

[..]

is dat het nieuwe anthem?
Nee, dat zijn de jetsers van Sanne.
pi_120657774
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Rasautist hoor die Nater :P
Ehmmm...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657778
Stromende regen en er staan nog steeds 4-5-6.000 man/vrouw/kinders.

Ik vind het knap :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:33 #190
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120657783
Poet je hends ap voor dietrojt
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:34 #191
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657785
electronischt takkeherrie :r
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120657788
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

mij niet? :'(
Dat zou te veel zijn voor mij
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:10:44 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657793
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
Auto scroll in Fok zou handig zijn.
Als je op het tabblad zit wel ja, anders niet.
pi_120657797
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Evertjan het volgende:

[..]

is dat het nieuwe anthem?
nee, da´s Zanger Rinus
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:55 #195
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657801
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
Auto scroll in Fok zou handig zijn.
Ja, niet dus. Dat houd je in dit soort SC's met geen mogelijkheid bij :')
pi_120657802
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Symphonic het volgende:
electronischt takkeherrie :r
En elektrische gitaren vallen daar niet onder?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:10:56 #197
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657805
Ik zat op het Fedde.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 01:11:15 #198
123170 alors
zlata1234
pi_120657816
De 101tv stream loopt trouwens een stuk minder achter dan de 3fm stream.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120657818
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Cassius het volgende:

[..]

I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepagina :{
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb

Deze?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657820
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Als je op het tabblad zit wel ja, anders niet.
Hu?

Ik scroll handmatig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')