Ik keek via 3fm webcam, nu over naar VLC, die doet niets ergs.quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Welk? De 101? Die buffert als een gek, en nu komt het niet door mij.
http://www.3fm.nl/webcam/popupquote:Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Ik keek via 3fm webcam, nu over naar VLC, die doet niets ergs.
Je moet niet in een bruine ster gaan draaien johquote:Op zondag 23 december 2012 01:07 schreef Franktastic1984 het volgende:
Gerard kan deze Bruine Ster wel draaien om half 3
![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
,,Tegen de tijd dat deze tweet af is, is er ergens eens een baby overleden"
Stop met twitteren dan
Zelfde grap, andere contextquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef iBenny het volgende:
Dus terwijl ik bel sterven er baby's? Ik bel niet...
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegenquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
Al vernieuwd een keertje?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/webcam/popup
Werkt prima hier.
Ik draai regelmatig vanuit mijn bruine sterquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Je moet niet in een bruine ster gaan draaien joh
Gebruik VLCquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Cassius het volgende:
Nou is de stream stuk, bedtijd dan maar
Beter vegen danquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
Ik draai regelmatig vanuit mijn bruine ster
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |