abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:31 #126
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657509
Hoi blondje :9 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  † In Memoriam † zondag 23 december 2012 @ 01:04:31 #127
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120657510
Pagina v/d livestream doet moeilijk }:|
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:36 #128
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657513
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut?
Ik ga ze even voordoen hoe het moet. :@
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:46 #129
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657521
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Moody het volgende:
Is die tepel al naar de kloten? :?
Over 3 uur pas, ongeveer :P
pi_120657530
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ik ga ze even voordoen hoe het moet. :@
pinooui.png
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:05:10 #131
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657538
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef 2cv het volgende:
Pagina v/d livestream doet moeilijk }:|
Welke? :o
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:05:14 #132
18653 crew  D.
pi_120657539
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat ik dit moment nog mag meemaken _O_
Jij bent :P
pi_120657540
Mijn stream is er nu ook mee gekapt
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657543
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef 2cv het volgende:
Pagina v/d livestream doet moeilijk }:|
Ik kom op geen enkele pagina meer van 3FM.nl :{
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:05:24 #135
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657546
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657555
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg :(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_120657556
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
gebraden eendenborst? :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 01:05:50 #138
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657563
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef theKiD het volgende:
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg :(
Half 3.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:05:59 #139
18653 crew  D.
pi_120657568
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Moody het volgende:
Is die tepel al naar de kloten? :?
De kloten zitten weer elders :P
pi_120657574
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef theKiD het volgende:
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg :(
Nee over 3 uur pas. Opletten! :(
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120657575
Thnx!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 23 december 2012 @ 01:06:14 #142
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657583
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
dat kan vrij makkelijk. ff langs de blokker, koop je een pinopop en barcecue en klaar :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 23 december 2012 @ 01:06:17 #143
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657585
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Idem _O_ Met jou en Pino dan. :7 Volgend jaar @ SR? :D
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:06:19 #144
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657586
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

gebraden eendenborst? :D
_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:06:25 #145
18653 crew  D.
pi_120657589
*nog ff de fles leeg maakt
pi_120657590
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef D. het volgende:

[..]

De kloten zitten weer elders :P
Je kan ze toch naar elkaar brengen :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:06:29 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657591
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Meeten? Vandaag moet je in Nijverdal zijn toch?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:06:37 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657597
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Idem _O_ Met jou en Pino dan. :7 Volgend jaar @ SR? :D
Ik zeg deal!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657602
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef De_Nater het volgende:
Mijn stream is er nu ook mee gekapt
Welk? De 101? Die buffert als een gek, en nu komt het niet door mij.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:06:53 #150
18653 crew  D.
pi_120657610
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef Moody het volgende:

[..]

Je kan ze toch naar elkaar brengen :?
Weet niet wat Johnny allemaal gaat doen voor SR :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')