quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga ze even voordoen hoe het moet.
gebraden eendenborst?quote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Half 3.quote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef theKiD het volgende:
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg
dat kan vrij makkelijk. ff langs de blokker, koop je een pinopop en barcecue en klaarquote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Idemquote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Meeten? Vandaag moet je in Nijverdal zijn toch?quote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Ik zeg deal!quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
IdemMet jou en Pino dan.
Volgend jaar @ SR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |