abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:02:16 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657427
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:02:21 #102
18653 crew  D.
pi_120657429
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaakt :7
Ik ben D.

*zwaai verwacht
pi_120657436
Nada Surf ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657439
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
Niveautje weer :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:03:00 #105
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657446
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaakt :7
deal :Y
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120657450
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ben D.

*zwaai verwacht
Ben ik weer? ;(
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657451
Popular _O_
A mind with a heart of it's own
pi_120657452
Nog steeds goede muziek.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657454
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
Ja joh, ze stuurden daar ooit een Nederlandse familie naartoe, die mensen allemaal braaf achter geiten aanlopen om ze te vangen, kwam evenlater de accountmanager van het dorp in beeld _O-
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 01:03:12 #110
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657456
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
GPRS hooguit :P
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120657461
Ik ga in bed verder luisteren :W
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 23 december 2012 @ 01:03:34 #112
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657464
Opletten Pino & Luna.
  zondag 23 december 2012 @ 01:03:35 #113
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657465
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
jahoor, ik las ooit dat alle landen te wereld internet hebben. Somalie was het laatste land dat toegang kreeg.

Nada Surf - Popular _O_ _O_
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120657473
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren :W
:W
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657474
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren :W
Slaaplekker :*
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:03:50 #116
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657476
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
Opletten Pino & Luna.
:D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:03:51 #117
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657479
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
Opletten Pino & Luna.
:D :D.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:03:52 #118
18653 crew  D.
pi_120657480
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef minthy het volgende:

[..]

Ben ik weer? ;(
Ik had je niet gezien :o
  zondag 23 december 2012 @ 01:03:54 #119
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657482
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

Ja joh, ze stuurden daar ooit een Nederlandse familie naartoe, die mensen allemaal braaf achter geiten aanlopen om ze te vangen, kwam evenlater de accountmanager van het dorp in beeld _O-
_O- _O-
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:00 #120
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657486
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren :W
Trusten! :W
pi_120657497
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef BBQSausage het volgende:
Opletten Pino & Luna.
Whut?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:04:17 #122
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657498
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ga in bed verder luisteren :W
Trusten :W
pi_120657500
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef D. het volgende:

[..]

Ik had je niet gezien :o
Dat ik dit moment nog mag meemaken _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657502
Is die tepel al naar de kloten? :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:23 #125
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657505
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

jahoor, ik las ooit dat alle landen te wereld internet hebben. Somalie was het laatste land dat toegang kreeg.

Nada Surf - Popular _O_ _O_
ABBA - Skim me, Skim me, Skim me
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:31 #126
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657509
Hoi blondje :9 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  † In Memoriam † zondag 23 december 2012 @ 01:04:31 #127
25682 2cv
Niet subtiel
pi_120657510
Pagina v/d livestream doet moeilijk }:|
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:36 #128
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657513
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Whut?
Ik ga ze even voordoen hoe het moet. :@
  zondag 23 december 2012 @ 01:04:46 #129
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657521
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Moody het volgende:
Is die tepel al naar de kloten? :?
Over 3 uur pas, ongeveer :P
pi_120657530
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ik ga ze even voordoen hoe het moet. :@
pinooui.png
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 01:05:10 #131
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657538
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef 2cv het volgende:
Pagina v/d livestream doet moeilijk }:|
Welke? :o
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:05:14 #132
18653 crew  D.
pi_120657539
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat ik dit moment nog mag meemaken _O_
Jij bent :P
pi_120657540
Mijn stream is er nu ook mee gekapt
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657543
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef 2cv het volgende:
Pagina v/d livestream doet moeilijk }:|
Ik kom op geen enkele pagina meer van 3FM.nl :{
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:05:24 #135
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657546
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657555
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg :(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_120657556
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
gebraden eendenborst? :D
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 01:05:50 #138
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657563
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef theKiD het volgende:
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg :(
Half 3.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:05:59 #139
18653 crew  D.
pi_120657568
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef Moody het volgende:
Is die tepel al naar de kloten? :?
De kloten zitten weer elders :P
pi_120657574
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef theKiD het volgende:
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg :(
Nee over 3 uur pas. Opletten! :(
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_120657575
Thnx!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 23 december 2012 @ 01:06:14 #142
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657583
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
dat kan vrij makkelijk. ff langs de blokker, koop je een pinopop en barcecue en klaar :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 23 december 2012 @ 01:06:17 #143
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657585
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Idem _O_ Met jou en Pino dan. :7 Volgend jaar @ SR? :D
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:06:19 #144
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657586
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]

gebraden eendenborst? :D
_O-
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:06:25 #145
18653 crew  D.
pi_120657589
*nog ff de fles leeg maakt
pi_120657590
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef D. het volgende:

[..]

De kloten zitten weer elders :P
Je kan ze toch naar elkaar brengen :?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:06:29 #147
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657591
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Meeten? Vandaag moet je in Nijverdal zijn toch?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:06:37 #148
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657597
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Idem _O_ Met jou en Pino dan. :7 Volgend jaar @ SR? :D
Ik zeg deal!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657602
quote:
15s.gif Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef De_Nater het volgende:
Mijn stream is er nu ook mee gekapt
Welk? De 101? Die buffert als een gek, en nu komt het niet door mij.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 01:06:53 #150
18653 crew  D.
pi_120657610
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef Moody het volgende:

[..]

Je kan ze toch naar elkaar brengen :?
Weet niet wat Johnny allemaal gaat doen voor SR :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')