Hebben ze daar internet om te Fokken dan?quote:Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
Ik ben D.quote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaakt
Niveautje weerquote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
dealquote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaakt
Ja joh, ze stuurden daar ooit een Nederlandse familie naartoe, die mensen allemaal braaf achter geiten aanlopen om ze te vangen, kwam evenlater de accountmanager van het dorp in beeldquote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
GPRS hooguitquote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
jahoor, ik las ooit dat alle landen te wereld internet hebben. Somalie was het laatste land dat toegang kreeg.quote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
quote:Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja joh, ze stuurden daar ooit een Nederlandse familie naartoe, die mensen allemaal braaf achter geiten aanlopen om ze te vangen, kwam evenlater de accountmanager van het dorp in beeld
Whut?quote:
ABBA - Skim me, Skim me, Skim mequote:Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jahoor, ik las ooit dat alle landen te wereld internet hebben. Somalie was het laatste land dat toegang kreeg.
Nada Surf - Popular![]()
quote:Op zondag 23 december 2012 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga ze even voordoen hoe het moet.
gebraden eendenborst?quote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Half 3.quote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef theKiD het volgende:
Is die tepelpiercing al gezet? Moest ff weg
dat kan vrij makkelijk. ff langs de blokker, koop je een pinopop en barcecue en klaarquote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Idemquote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Meeten? Vandaag moet je in Nijverdal zijn toch?quote:Op zondag 23 december 2012 01:05 schreef DeLuna het volgende:
Ik zou wel eens op de foto willen met BBQ en Pino.
Ik zeg deal!quote:Op zondag 23 december 2012 01:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
IdemMet jou en Pino dan.
Volgend jaar @ SR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |