Ik heb wel eens 3 uur zitten wachten, nog niksquote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
@ Pino & Luna, wachttijd voor een smsje kan zomaar 3 kwartier zijn.
als je door de brievenbus komt doneer ik 25euro.quote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaaktquote:
Nog niet... Minstens een uur nog.quote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet zo maar een keer gaan slapen he?
quote:Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
quote:Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?quote:Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
Ik ben D.quote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaakt
Niveautje weerquote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
dealquote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaakt
Ja joh, ze stuurden daar ooit een Nederlandse familie naartoe, die mensen allemaal braaf achter geiten aanlopen om ze te vangen, kwam evenlater de accountmanager van het dorp in beeldquote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
GPRS hooguitquote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
jahoor, ik las ooit dat alle landen te wereld internet hebben. Somalie was het laatste land dat toegang kreeg.quote:Op zondag 23 december 2012 01:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hebben ze daar internet om te Fokken dan?
quote:Op zondag 23 december 2012 01:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja joh, ze stuurden daar ooit een Nederlandse familie naartoe, die mensen allemaal braaf achter geiten aanlopen om ze te vangen, kwam evenlater de accountmanager van het dorp in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |