abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:57:04 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657202
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde

IK HOU VAN PINO
O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
pi_120657204
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef iFok. het volgende:
Ik ga in mijn bedje verder kijken. Doei :* :W
Slaap lekker :W
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:16 #53
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657210
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef minthy het volgende:

[..]

/Twitter
#care
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120657212
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:25 #55
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657214
Loopt even niet op rolletjes _O-
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:57:29 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657218
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Nu heb ik

Pino kom hier!!!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657223
quote:
16s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef DaMook het volgende:

[..]

#care
*cares less *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657225
Vandaar dat ze er nu pas is Michiel :') 14.gif
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120657226
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
_O-
pi_120657228
He, Britt!
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:48 #61
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120657232
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde

IK HOU VAN PINO
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Fok!Romance O+
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_120657234
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
:')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:55 #63
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657238
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:58:03 #64
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657244
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef minthy het volgende:

[..]

*cares less *O*
*hug*
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:58:07 #65
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657248
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef jcdragon het volgende:

[..]

[..]

Fok!Romance O+
Dat denk jij.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657252
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
pi_120657255
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Hosselvogel! :7
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:58:21 #68
18653 crew  D.
pi_120657256
@Benny

Plaatje gevonden :P

  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:58:22 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657257
Let her go.

Ja dat duurt weer een uur, over zo'n groot plein rolstoelen in die drukte.
pi_120657258
Nee niet Passenger in de nacht.
pi_120657264
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
_O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120657267
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef DaMook het volgende:

[..]

*hug*
Zoveel kun jij helemaal niet aan :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657269
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Let her go.

Ja dat duurt weer een uur, over zo'n groot plein rolstoelen in die drukte.
:')
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:58:43 #74
18653 crew  D.
pi_120657278
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nee niet Passenger in de nacht.
Gewoon helemaal niet :P
pi_120657282
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef D. het volgende:
@Benny

Plaatje gevonden :P

[ afbeelding ]
What the.... :D !
pi_120657287
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
:'( :D :D :'( _O-
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:58:55 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657289
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nu heb ik

Pino kom hier!!!
:D!
pi_120657294
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
_O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:59:13 #79
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657300
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:D!
Niks helpt. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657302
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
Nee, sorry :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657305
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
_O- _O- _O-
pi_120657310
Wel lullig, voor een invalide draaien: promised you a miracle.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120657314
Ik ga stuk hier _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:59:34 #84
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657321
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

:')
  zondag 23 december 2012 @ 00:59:56 #85
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657338
Iedere keer dat ik nu de TT zie denk ik aan Sanne Hans :') , wel beter dan de bedoelde sanne :9 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 01:00:00 #86
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657341
@ Pino & Luna, wachttijd voor een smsje kan zomaar 3 kwartier zijn.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:00:11 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657349
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef De_Nater het volgende:
Ik ga stuk hier _O-
Ik ook _O- Het bijdehanddoen- en slechtegrappenmakenniveau is vrij hoog :')
pi_120657354
Ik vind helemaal leuk.
  zondag 23 december 2012 @ 01:00:21 #89
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657356
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, sorry :+
-O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120657357
Doet me denken aan Micha Wertheim en zijn show Voor de Grap :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:00:23 #91
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657358
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
@ Pino & Luna, wachttijd voor een smsje kan zomaar 3 kwartier zijn.
Ik heb wel eens 3 uur zitten wachten, nog niks :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 01:00:29 #92
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657364
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
als je door de brievenbus komt doneer ik 25euro.
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120657369
Manische Michiel in dit filmpje steeds :')
I reject reality and substitute my own
pi_120657371
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef Symphonic het volgende:

[..]

-O-
Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaakt :7
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:00:50 #95
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657372
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef Qunix het volgende:
Ik vind helemaal leuk.
Je moet zo maar een keer gaan slapen he?
pi_120657384
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Je moet zo maar een keer gaan slapen he?
Nog niet... Minstens een uur nog.
pi_120657401
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120657404
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
_O- _O-
pi_120657410
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
_O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657422
Mijn stream ligt eruit. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')