quote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde
IK HOU VAN PINO
#carequote:
Nu heb ikquote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ik had dit:
"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
quote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
quote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde
IK HOU VAN PINO
Fok!Romancequote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ik had dit:
"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
quote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
*hug*quote:
Hosselvogel!quote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ik had dit:
"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Let her go.
Ja dat duurt weer een uur, over zo'n groot plein rolstoelen in die drukte.
Gewoon helemaal nietquote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nee niet Passenger in de nacht.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
Nee, sorryquote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
quote:Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
quote:
Ik heb wel eens 3 uur zitten wachten, nog niksquote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
@ Pino & Luna, wachttijd voor een smsje kan zomaar 3 kwartier zijn.
als je door de brievenbus komt doneer ik 25euro.quote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
Ik zal naar je zwaaien als je jezelf even bekendmaaktquote:
Nog niet... Minstens een uur nog.quote:Op zondag 23 december 2012 01:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet zo maar een keer gaan slapen he?
quote:Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
quote:Op zondag 23 december 2012 01:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik wist dat er ik Afrika gefokt werd, maar die diewapo raakt nu wel erg vaak zwanger in 6 dagen tijd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |