abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:57:04 #51
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657202
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde

IK HOU VAN PINO
O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
pi_120657204
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef iFok. het volgende:
Ik ga in mijn bedje verder kijken. Doei :* :W
Slaap lekker :W
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:16 #53
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657210
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef minthy het volgende:

[..]

/Twitter
#care
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120657212
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:25 #55
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657214
Loopt even niet op rolletjes _O-
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:57:29 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657218
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Nu heb ik

Pino kom hier!!!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657223
quote:
16s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef DaMook het volgende:

[..]

#care
*cares less *O*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657225
Vandaar dat ze er nu pas is Michiel :') 14.gif
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120657226
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
_O-
pi_120657228
He, Britt!
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:48 #61
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120657232
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde

IK HOU VAN PINO
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Fok!Romance O+
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_120657234
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
:')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:55 #63
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657238
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:58:03 #64
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657244
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef minthy het volgende:

[..]

*cares less *O*
*hug*
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:58:07 #65
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657248
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef jcdragon het volgende:

[..]

[..]

Fok!Romance O+
Dat denk jij.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657252
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
pi_120657255
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Hosselvogel! :7
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:58:21 #68
18653 crew  D.
pi_120657256
@Benny

Plaatje gevonden :P

  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:58:22 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657257
Let her go.

Ja dat duurt weer een uur, over zo'n groot plein rolstoelen in die drukte.
pi_120657258
Nee niet Passenger in de nacht.
pi_120657264
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
_O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120657267
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef DaMook het volgende:

[..]

*hug*
Zoveel kun jij helemaal niet aan :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657269
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Let her go.

Ja dat duurt weer een uur, over zo'n groot plein rolstoelen in die drukte.
:')
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:58:43 #74
18653 crew  D.
pi_120657278
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nee niet Passenger in de nacht.
Gewoon helemaal niet :P
pi_120657282
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef D. het volgende:
@Benny

Plaatje gevonden :P

[ afbeelding ]
What the.... :D !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')