Ohquote:Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik heb alweer een nieuwe gestuurd
Zag het inderdaad gelijk, nog niet kunnen kijken vandaag! Die stort zo in joh!quote:Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef iFok. het volgende:
[..]
Die andere twee liggen lekker te pitten, Michiel heeft de hele dag nog geen slaap gehad ..
Hij moet het nog een uurtje volhoudenquote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef patat het volgende:
[..]
Zag het inderdaad gelijk, nog niet kunnen kijken vandaag! Die stort zo in joh!
mijn sms is ook niet doorgekomenquote:Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik heb alweer een nieuwe gestuurd
Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurdequote:
Creepyquote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef De_Nater het volgende:
SMS: Angela, ik hou van je kinderen
Wat? Welke pedobear heeft dit gestuurd
Jupquote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DaMook het volgende:
Dit nummer in de discotheek en dan met je kale kop op het podium gaan staan , het werkt.
Joh, in elke feestkroeg wel.quote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DaMook het volgende:
En ja dit draaien ze hier in de discotheek ook.
"Ik hou van jou en van onze kinderen" staat er bij mij.quote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef De_Nater het volgende:
SMS: Angela, ik hou van je kinderen
Wat? Welke pedobear heeft dit gestuurd
quote:Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef DaMook het volgende:
Auwauwauw, de nageltjes zitten weer opschoot.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde
IK HOU VAN PINO
#carequote:
Nu heb ikquote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Ik had dit:
"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
quote:Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |