abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 00:54:22 #26
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120657072
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef De_Nater het volgende:
Het is dat je nu niet Rabbering in het huis hebt ofzo...
Past niet door de deur.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120657074
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Smsje in beeld: 'Pleh de babies'

_O- _O-
:D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120657075
SPRINGUUHH!!!! *O* *O*
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:54:31 #29
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657079
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef Evertjan het volgende:
is dit het anthem van SR 2012?
Elke keer hebben we een ander anthem :Y.
pi_120657083
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Past niet door de deur.
_O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657084
Dit is wel lollig :D !
pi_120657096
Ik denk eerder dat ie niet door de deur heenkomt, zo glad is ie
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657098
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef heloef het volgende:

[..]

Past niet door de deur.
als hij een kwartslag draait wel
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:55:00 #34
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657101
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee ik heb alweer een nieuwe gestuurd
Oh _O-
Wat had je nou gestuurd dan :@.
  zondag 23 december 2012 @ 00:55:08 #35
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657107
Dit nummer in de discotheek en dan met je kale kop op het podium gaan staan , het werkt :D .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120657108
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef iFok. het volgende:

[..]

Die andere twee liggen lekker te pitten, Michiel heeft de hele dag nog geen slaap gehad ..
Zag het inderdaad gelijk, nog niet kunnen kijken vandaag! Die stort zo in joh!
pi_120657126
SMS: Angela, ik hou van je kinderen

Wat? Welke pedobear heeft dit gestuurd :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657130
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef patat het volgende:

[..]

Zag het inderdaad gelijk, nog niet kunnen kijken vandaag! Die stort zo in joh!
Hij moet het nog een uurtje volhouden :)
  zondag 23 december 2012 @ 00:55:37 #39
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120657133
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nee ik heb alweer een nieuwe gestuurd
mijn sms is ook niet doorgekomen :(
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
  zondag 23 december 2012 @ 00:55:38 #40
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657134
En ja dit draaien ze hier in de discotheek ook :P .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:55:51 #41
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657141
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Oh _O-
Wat had je nou gestuurd dan :@.
Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde

IK HOU VAN PINO
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657142
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef De_Nater het volgende:
SMS: Angela, ik hou van je kinderen

Wat? Welke pedobear heeft dit gestuurd :')
Creepy :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657147
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DaMook het volgende:
Dit nummer in de discotheek en dan met je kale kop op het podium gaan staan , het werkt :D .
Jup :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120657156
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DaMook het volgende:
En ja dit draaien ze hier in de discotheek ook :P .
Joh, in elke feestkroeg wel.
I reject reality and substitute my own
pi_120657158
Johnny moet een liedje zingen.... hi-ha-ho!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:56:09 #46
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657161
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef De_Nater het volgende:
SMS: Angela, ik hou van je kinderen

Wat? Welke pedobear heeft dit gestuurd :')
"Ik hou van jou en van onze kinderen" staat er bij mij.
  zondag 23 december 2012 @ 00:56:36 #47
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657184
Auwauwauw, de nageltjes zitten weer opschoot :X .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_120657188
Ik ga in mijn bedje verder kijken. Doei :* :W
pi_120657194
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef DaMook het volgende:
Auwauwauw, de nageltjes zitten weer opschoot :X .
/Twitter
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:03 #50
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657201
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Smsje in beeld: 'Pleh de babies'

_O- _O-
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')