abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:48 #61
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120657232
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:55 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik dacht, al die 'ik hou van jou' smsjes komen wel in beeld, dus ik stuurde

IK HOU VAN PINO
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Fok!Romance O+
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_120657234
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Euhh mevrouw, de actie luidt: mobiele telefoons inleveren, niet mobiliteit opgeven
:')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  zondag 23 december 2012 @ 00:57:55 #63
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657238
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:58:03 #64
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657244
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef minthy het volgende:

[..]

*cares less *O*
*hug*
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:58:07 #65
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657248
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef jcdragon het volgende:

[..]

[..]

Fok!Romance O+
Dat denk jij.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657252
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
pi_120657255
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Pino112 het volgende:

[..]

O+.
Ik had dit:

"Hoi Luna van Fok!, wil je met me trouwen? Gr gr Pino"
Hosselvogel! :7
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:58:21 #68
18653 crew  D.
pi_120657256
@Benny

Plaatje gevonden :P

  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:58:22 #69
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657257
Let her go.

Ja dat duurt weer een uur, over zo'n groot plein rolstoelen in die drukte.
pi_120657258
Nee niet Passenger in de nacht.
pi_120657264
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
_O-
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_120657267
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef DaMook het volgende:

[..]

*hug*
Zoveel kun jij helemaal niet aan :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657269
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:
Let her go.

Ja dat duurt weer een uur, over zo'n groot plein rolstoelen in die drukte.
:')
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:58:43 #74
18653 crew  D.
pi_120657278
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nee niet Passenger in de nacht.
Gewoon helemaal niet :P
pi_120657282
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef D. het volgende:
@Benny

Plaatje gevonden :P

[ afbeelding ]
What the.... :D !
pi_120657287
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
:'( :D :D :'( _O-
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:58:55 #77
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657289
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Nu heb ik

Pino kom hier!!!
:D!
pi_120657294
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
_O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:59:13 #79
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657300
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Pino112 het volgende:

[..]

:D!
Niks helpt. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120657302
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:57 schreef Symphonic het volgende:
Als ik nou maandagochtend in beeld kom, gaan we dan allemaal 25 euro storten?
Nee, sorry :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657305
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
_O- _O- _O-
pi_120657310
Wel lullig, voor een invalide draaien: promised you a miracle.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_120657314
Ik ga stuk hier _O-
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:59:34 #84
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657321
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Hoofd, schouders, wiel en frame wiel en frame
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:58 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

:')
  zondag 23 december 2012 @ 00:59:56 #85
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120657338
Iedere keer dat ik nu de TT zie denk ik aan Sanne Hans :') , wel beter dan de bedoelde sanne :9 .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 01:00:00 #86
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657341
@ Pino & Luna, wachttijd voor een smsje kan zomaar 3 kwartier zijn.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:00:11 #87
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657349
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef De_Nater het volgende:
Ik ga stuk hier _O-
Ik ook _O- Het bijdehanddoen- en slechtegrappenmakenniveau is vrij hoog :')
pi_120657354
Ik vind helemaal leuk.
  zondag 23 december 2012 @ 01:00:21 #89
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657356
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee, sorry :+
-O-
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120657357
Doet me denken aan Micha Wertheim en zijn show Voor de Grap :')
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')