Ja, niet dusquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen
Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen
Rasautist hoor die Naterquote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen
mij niet?quote:Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepaginaquote:
In het echt joh, pino!quote:Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?
Dat zou te veel zijn voor mijquote:
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bbquote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Cassius het volgende:
[..]
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepagina
Hu?quote:Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je op het tabblad zit wel ja, anders niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |