abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120657733
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen _O-
Ja, niet dus
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:09:31 #177
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657734
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen _O-
Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?
pi_120657739
PUT YOUR HANDS UP FOR ENSCHEDE!
pi_120657742
STEEK JE HANDEN IN DE LUCHT *O*
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657743
Dansen *O*
I reject reality and substitute my own
  zondag 23 december 2012 @ 01:09:57 #181
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120657749
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik ben nu ook wel eens benieuwd naar jou. Ik kom jou sinds ik op FOK! zit overal tegen _O-
Rasautist hoor die Nater :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 01:09:58 #182
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120657750
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:08 schreef De_Nater het volgende:
Ik wil in liwadden op zich wel maantje meeten.
mij niet? :'(
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120657754
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Qunix het volgende:
PUT YOUR HANDS UP FOR ENSCHEDE!
is dat het nieuwe anthem?
pi_120657766
Auto scroll in Fok zou handig zijn.
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:20 #185
111843 Cassius
Something's fucky
pi_120657768
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Gebruik VLC
I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepagina :{
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:10:22 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657769
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Huh? Als je hem al eens tegen bent gekomen kan je toch niet benieuwd meer zijn?
In het echt joh, pino!
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:10:22 #187
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657771
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Evertjan het volgende:

[..]

is dat het nieuwe anthem?
Nee, dat zijn de jetsers van Sanne.
pi_120657774
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Rasautist hoor die Nater :P
Ehmmm...
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_120657778
Stromende regen en er staan nog steeds 4-5-6.000 man/vrouw/kinders.

Ik vind het knap :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:33 #190
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120657783
Poet je hends ap voor dietrojt
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:34 #191
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120657785
electronischt takkeherrie :r
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120657788
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:09 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

mij niet? :'(
Dat zou te veel zijn voor mij
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 01:10:44 #193
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120657793
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
Auto scroll in Fok zou handig zijn.
Als je op het tabblad zit wel ja, anders niet.
pi_120657797
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Evertjan het volgende:

[..]

is dat het nieuwe anthem?
nee, da´s Zanger Rinus
  zondag 23 december 2012 @ 01:10:55 #195
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120657801
quote:
3s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Qunix het volgende:
Auto scroll in Fok zou handig zijn.
Ja, niet dus. Dat houd je in dit soort SC's met geen mogelijkheid bij :')
pi_120657802
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Symphonic het volgende:
electronischt takkeherrie :r
En elektrische gitaren vallen daar niet onder?
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 01:10:56 #197
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120657805
Ik zat op het Fedde.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 01:11:15 #198
123170 alors
zlata1234
pi_120657816
De 101tv stream loopt trouwens een stuk minder achter dan de 3fm stream.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120657818
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Cassius het volgende:

[..]

I.c.m. welke stream dan? Die die ik vanmiddag had liep een dikke minuut achter op die van de 3fm-livepagina :{
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_vsr-bb

Deze?
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120657820
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 01:10 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Als je op het tabblad zit wel ja, anders niet.
Hu?

Ik scroll handmatig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')