Let's hear it for the boobies.quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over piercings en genot, maar laat ik het maar achterwege houden
Maar dan mis je onze SMS'jesquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IK DENK DAT IK IN DE AC/DC GA ZWEMMEN
WELL I THINK I'M GOING TO JUMP IN THE JUSTIN TIMBERLAKEquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IK DENK DAT IK IN DE AC/DC GA ZWEMMEN
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat heb je zelf aan oorbellen... Aan geil lingerie, weet ik het, daar heb je zelf toch ook niets aan tevens zoenende meiden gespot
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uitquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over piercings en genot, maar laat ik het maar achterwege houden
Een clitpiercing dan...quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.
Onzin?quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit
Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.
waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was het tweede nummer op mijn MP3 speler van 256mbna In Da Club
Godverdomme zeg.quote:
Onzin? op Fok? Nee?!quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit
Ja daar wilde ik dus nog wat over zeggen. Maar ik wist niet watquote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.
Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig.quote:
opkutten Mook! je verpest de sfeerquote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid.
Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hierquote:
Originele heb ik nooit gehoord denk ik...quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig.Linkin Park
![]()
![]()
Ik dacht even dat je zei "geiligheid"quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid.
twitter:daanglorie twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:43:05Derde 10km in 2uur,16minuten en 47seconde. Schouders oke maar knieeen zeuren, maar die kids in Afrika hebben het zwaarder. #sr12 #3fm reageer retweet
Toen ik verstandiger werd.quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hier
Lolquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opkutten Mook! je verpest de sfeer
Ik had gisteren 6 smsjes achter elkaar gestuurd, kwam er geeneen van door.. Waarschijnlijk als spam gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen ze onze nummers geblokkeerd hebben?
Volgens mij ken ik die gastquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef DeLuna het volgende:
twitter:daanglorie twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:43:05Derde 10km in 2uur,16minuten en 47seconde. Schouders oke maar knieeen zeuren, maar die kids in Afrika hebben het zwaarder. #sr12 #3fm reageer retweet
Dat je van die figuurtjes er in kan klikkenquote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
Anuspiercing, lijkt me nog wel wat. Dan schijt je standaard twee kanten uit.
Leuke vrouwen nemen dan ook geen tepelpiercing.quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie
Had ook wel een beetje terecht geweest als ik dat had gezegdquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je zei "geiligheid"
Lewuke vrouwen krijgen sowieso wel aandacht, Sanne moet er zoiets voor doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie
Kan wel, die heeft al eens een poging gedaan om het WR 24 uur zwemmen te verbrekenquote:
Die moeten volgens mij in 90% van de gevallen nog 18 worden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie
Noemde je Fok?quote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had gisteren 6 smsjes achter elkaar gestuurd, kwam er geeneen van door.. Waarschijnlijk als spam gezien.
Tof tochquote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat je van die figuurtjes er in kan klikken
Dit idee
[ afbeelding ]
NIET KLIKKEN!quote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat je van die figuurtjes er in kan klikken
Dit idee
[ afbeelding ]
leuk met kerstquote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat je van die figuurtjes er in kan klikken
Dit idee
[ afbeelding ]
Veel vetter, met John Legend in het koortjequote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iFok. het volgende:
[..]
Originele heb ik nooit gehoord denk ik...
quote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat je van die figuurtjes er in kan klikken
Dit idee
[ afbeelding ]
hmm... goed puntquote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Leuke vrouwen nemen dan ook geen tepelpiercing.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef De_Nater het volgende:
Ik zie nu mental images voor me van mensen die vormpjes drukken voor het goede doel
quote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef De_Nater het volgende:
Ik zie nu mental images voor me van mensen die vormpjes drukken voor het goede doel
Ik druk altijd vormpjesquote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef De_Nater het volgende:
Ik zie nu mental images voor me van mensen die vormpjes drukken voor het goede doel
goed idee! ik heb nog een bapao!quote:
Naar mijn gevoel klopt dit niet helemaal: rap en achtergrondmuziek loopt niet samenquote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
Veel vetter, met John Legend in het koortje
quote:Op zondag 23 december 2012 00:52 schreef Qunix het volgende:
Enig moment op 3FM dat apreski muziek mogelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |