opkutten Mook! je verpest de sfeerquote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid.
Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hierquote:
Originele heb ik nooit gehoord denk ik...quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig.Linkin Park
![]()
![]()
Ik dacht even dat je zei "geiligheid"quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid.
twitter:daanglorie twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:43:05Derde 10km in 2uur,16minuten en 47seconde. Schouders oke maar knieeen zeuren, maar die kids in Afrika hebben het zwaarder. #sr12 #3fm reageer retweet
Toen ik verstandiger werd.quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hier
Lolquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opkutten Mook! je verpest de sfeer
Ik had gisteren 6 smsjes achter elkaar gestuurd, kwam er geeneen van door.. Waarschijnlijk als spam gezien.quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zullen ze onze nummers geblokkeerd hebben?
Volgens mij ken ik die gastquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef DeLuna het volgende:
twitter:daanglorie twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:43:05Derde 10km in 2uur,16minuten en 47seconde. Schouders oke maar knieeen zeuren, maar die kids in Afrika hebben het zwaarder. #sr12 #3fm reageer retweet
Dat je van die figuurtjes er in kan klikkenquote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
Anuspiercing, lijkt me nog wel wat. Dan schijt je standaard twee kanten uit.
Leuke vrouwen nemen dan ook geen tepelpiercing.quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie
Had ook wel een beetje terecht geweest als ik dat had gezegdquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je zei "geiligheid"
Lewuke vrouwen krijgen sowieso wel aandacht, Sanne moet er zoiets voor doenquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie
Kan wel, die heeft al eens een poging gedaan om het WR 24 uur zwemmen te verbrekenquote:
Die moeten volgens mij in 90% van de gevallen nog 18 worden.quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie
Noemde je Fok?quote:Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had gisteren 6 smsjes achter elkaar gestuurd, kwam er geeneen van door.. Waarschijnlijk als spam gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |