Wat heb je zelf aan oorbellen... Aan geil lingerie, weet ik het, daar heb je zelf toch ook niets aan tevens zoenende meiden gespotquote:
Let's hear it for the boobies.quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over piercings en genot, maar laat ik het maar achterwege houden
Maar dan mis je onze SMS'jesquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IK DENK DAT IK IN DE AC/DC GA ZWEMMEN
WELL I THINK I'M GOING TO JUMP IN THE JUSTIN TIMBERLAKEquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
IK DENK DAT IK IN DE AC/DC GA ZWEMMEN
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Wat heb je zelf aan oorbellen... Aan geil lingerie, weet ik het, daar heb je zelf toch ook niets aan tevens zoenende meiden gespot
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uitquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over piercings en genot, maar laat ik het maar achterwege houden
Een clitpiercing dan...quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.
Onzin?quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit
Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.
waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was het tweede nummer op mijn MP3 speler van 256mbna In Da Club
Godverdomme zeg.quote:
Onzin? op Fok? Nee?!quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit
Ja daar wilde ik dus nog wat over zeggen. Maar ik wist niet watquote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.
Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |