abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:46:05 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656697
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja neu. Dat ga ik nog niet zeggen
Bummer.
pi_120656699
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef CindieY het volgende:

[..]

Wat heb je daar zelf dan aan? :')
Wat heb je zelf aan oorbellen... Aan geil lingerie, weet ik het, daar heb je zelf toch ook niets aan tevens zoenende meiden gespot
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  ESF Reporter zondag 23 december 2012 @ 00:46:20 #203
87554 Cee
Welluk?
pi_120656705
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over piercings en genot, maar laat ik het maar achterwege houden :P
Let's hear it for the boobies.
  zondag 23 december 2012 @ 00:46:23 #204
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120656709
Dit was het tweede nummer op mijn MP3 speler van 256mb :P na In Da Club :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_120656715
Kijk Johnny onderhandelen met die meisjes voor t raam:
,,Ah, doe je t ook niet voor de helft? Dan laat ik er twee zetten"
Het beste adres voor al uw primeurs!
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:46:34 #206
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656719
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

IK DENK DAT IK IN DE AC/DC GA ZWEMMEN
Maar dan mis je onze SMS'jes :'(
pi_120656721
Ik denk dat ik Alicia Keys
  zondag 23 december 2012 @ 00:46:45 #208
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656727
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef DeLuna het volgende:

[..]

IK DENK DAT IK IN DE AC/DC GA ZWEMMEN
WELL I THINK I'M GOING TO JUMP IN THE JUSTIN TIMBERLAKE
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:46:46 #209
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656728
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Wat heb je zelf aan oorbellen... Aan geil lingerie, weet ik het, daar heb je zelf toch ook niets aan tevens zoenende meiden gespot
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656730
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Let's hear it for the boobies.
Prachtmotto voor volgend jaar!
pi_120656735
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over piercings en genot, maar laat ik het maar achterwege houden :P
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  zondag 23 december 2012 @ 00:46:53 #212
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656736
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:47:05 #213
18653 crew  D.
pi_120656741
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Let's hear it for the boobies.
Nee, iets met tong enzo :P
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:47:13 #214
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656748
quote:
11s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Maar dan mis je onze SMS'jes :'(
Zoveel kutsmsjes ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_120656752
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk. :')
Een clitpiercing dan...
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:47:22 #216
18653 crew  D.
pi_120656753
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit ^O^
Onzin? :o
pi_120656754
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef D. het volgende:

[..]

Nee, iets met tong enzo :P
Een tongpiercing?
I reject reality and substitute my own
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:47:27 #218
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656757
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk. :')
Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:47:31 #219
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656760
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Een clitpiercing dan...
Kap eens :'(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:47:39 #220
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656765
quote:
6s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was het tweede nummer op mijn MP3 speler van 256mb :P na In Da Club :')
waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 23 december 2012 @ 00:47:44 #221
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656768
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Cee het volgende:

[..]

Let's hear it for the boobies.
Godverdomme zeg. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_120656771
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit ^O^
Onzin? op Fok? Nee?!
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:47:48 #223
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656772
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.
Ja daar wilde ik dus nog wat over zeggen. Maar ik wist niet wat
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:47:51 #224
123170 alors
zlata1234
pi_120656777
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef iFok. het volgende:
Encore _O_
Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig. :r Linkin Park :') :{w :{w
know'm sayin?
×
word? word.
pi_120656785
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef De_Nater het volgende:

[..]

Een clitpiercing dan...
Geef die rooie maar een cliffpiercing dan
Het beste adres voor al uw primeurs!
  zondag 23 december 2012 @ 00:47:59 #226
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656787
Anuspiercing, lijkt me nog wel wat. Dan schijt je standaard twee kanten uit.
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:48:06 #227
18653 crew  D.
pi_120656793
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef CindieY het volgende:

[..]

Een tongpiercing?
Ja, als zij die heeft voelt hij dat wel als ze bezig is :P
  zondag 23 december 2012 @ 00:48:08 #228
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_120656795
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid :') .
opkutten Mook! je verpest de sfeer
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
pi_120656798
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef D. het volgende:

[..]

Onzin? :o
Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hier ;(
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  Redactie Sport / Supervogel zondag 23 december 2012 @ 00:48:10 #230
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_120656799
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Zoveel kutsmsjes ;(
Zullen ze onze nummers geblokkeerd hebben?
pi_120656805
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef alors het volgende:

[..]

Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig. :r Linkin Park :') :{w :{w
Originele heb ik nooit gehoord denk ik...
  zondag 23 december 2012 @ 00:48:33 #232
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656810
doe nou maar weer ff lekkere muziek graag...
genoeg teringherrie gehad het laatste half uur
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
  zondag 23 december 2012 @ 00:48:35 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656812
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid :') .
Ik dacht even dat je zei "geiligheid"
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:48:45 #234
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656818
daanglorie twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:43:05 Derde 10km in 2uur,16minuten en 47seconde. Schouders oke maar knieeen zeuren, maar die kids in Afrika hebben het zwaarder. #sr12 #3fm reageer retweet
_O_
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:48:46 #235
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_120656820
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?
Toen ik verstandiger werd.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 december 2012 @ 00:48:56 #236
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120656827
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef minthy het volgende:

[..]

Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hier ;(
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
pi_120656829
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie :'(
pi_120656834
Weinig slaap = veel meligheid.
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
pi_120656835
Ik word gek!

Github down
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:11 #240
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656839
quote:
17s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

opkutten Mook! je verpest de sfeer
Lol :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:15 #241
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656841
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Zullen ze onze nummers geblokkeerd hebben?
Ik had gisteren 6 smsjes achter elkaar gestuurd, kwam er geeneen van door.. Waarschijnlijk als spam gezien. ;(
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:23 #242
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_120656844
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef DeLuna het volgende:
daanglorie twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:43:05 Derde 10km in 2uur,16minuten en 47seconde. Schouders oke maar knieeen zeuren, maar die kids in Afrika hebben het zwaarder. #sr12 #3fm reageer retweet
_O_
Volgens mij ken ik die gast
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_120656849
gaat Johhny nog als crimi clown optreden
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:38 #244
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_120656852
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef BBQSausage het volgende:
Anuspiercing, lijkt me nog wel wat. Dan schijt je standaard twee kanten uit.
Dat je van die figuurtjes er in kan klikken
Dit idee
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:39 #245
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_120656853
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie :'(
Leuke vrouwen nemen dan ook geen tepelpiercing.
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:42 #246
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_120656856
quote:
10s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik dacht even dat je zei "geiligheid"
Had ook wel een beetje terecht geweest als ik dat had gezegd :') .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 00:49:46 #247
18653 crew  D.
pi_120656859
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie :'(
Lewuke vrouwen krijgen sowieso wel aandacht, Sanne moet er zoiets voor doen :P
  Redactie Sport zondag 23 december 2012 @ 00:49:51 #248
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_120656862
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Volgens mij ken ik die gast
Kan wel, die heeft al eens een poging gedaan om het WR 24 uur zwemmen te verbreken :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:54 #249
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_120656864
quote:
2s.gif Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef iBenny het volgende:
Serieus... Dat hele plein staat vol leuke vrouwen..... reageert deze mevrouw op de tepelpiercingactie :'(
Die moeten volgens mij in 90% van de gevallen nog 18 worden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 23 december 2012 @ 00:49:54 #250
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_120656866
quote:
9s.gif Op zondag 23 december 2012 00:49 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Ik had gisteren 6 smsjes achter elkaar gestuurd, kwam er geeneen van door.. Waarschijnlijk als spam gezien. ;(
Noemde je Fok?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
Epidemics are not just biological problems. They’re social and political problems too.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')