Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uitquote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef D. het volgende:
Ik wilde een opmerking maken over piercings en genot, maar laat ik het maar achterwege houden
Een clitpiercing dan...quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.
Onzin?quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit
Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oorbellen staan nog leuk, en zien mensen. Die tepelpiercing lijkt me alleen maar pijnlijk.
waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was het tweede nummer op mijn MP3 speler van 256mbna In Da Club
Godverdomme zeg.quote:
Onzin? op Fok? Nee?!quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb hier nog nooit zoveel onzin bij elkaar gezien qua posts, dus gooi het er gerust uit
Ja daar wilde ik dus nog wat over zeggen. Maar ik wist niet watquote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een tepelpiercing kan ook wel gezien worden hoor.
Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig.quote:
opkutten Mook! je verpest de sfeerquote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid.
Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hierquote:
Originele heb ik nooit gehoord denk ik...quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef alors het volgende:
[..]
Het origineel ja, door die baggerremix kan ik het niet eens meer vinden op youtube. Niet de echte normale clip iig.Linkin Park
![]()
![]()
Ik dacht even dat je zei "geiligheid"quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik wil zo nog een serie kijken, maar dat gaat nooit lukken met al deze gezelligheid.
twitter:daanglorie twitterde op zondag 23-12-2012 om 00:43:05Derde 10km in 2uur,16minuten en 47seconde. Schouders oke maar knieeen zeuren, maar die kids in Afrika hebben het zwaarder. #sr12 #3fm reageer retweet
Toen ik verstandiger werd.quote:Op zondag 23 december 2012 00:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waar is het misgegaan Dago? dat je nu die vieze ex-drummer van Nirvana in je ava hebt?
quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Een en al, het ONZ-subforum zit al popcorn-vretend mee te lurken hier
Lolquote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
opkutten Mook! je verpest de sfeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |