goed idee! ik heb nog een bapao!quote:
Naar mijn gevoel klopt dit niet helemaal: rap en achtergrondmuziek loopt niet samenquote:Op zondag 23 december 2012 00:50 schreef alors het volgende:
[..]
Veel vetter, met John Legend in het koortje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |