Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![3535s41.png]()
11-8-2012 - RKC Waalwijk - PSV , 3-2
18-8-2012 - PSV - Roda JC Kerkrade , 5-0
26-8-2012 - FC Groningen - PSV , 1-3
2-9-2012 - PSV - AZ , 5-1
16-9-2012 - FC Utrecht - PSV , 1-0
23-9-2012 - PSV - Feyenoord , 3-0
30-9-2012 - VVV-Venlo - PSV , 0-6
7-10-2012 - PSV - NAC Breda , 4-0
20-10-2012 - PSV - Willem II , 3-2
28-10-2012 - PEC Zwolle - PSV , 1-2
3-11-2012 - PSV - Heracles Almelo , 4-0
11-11-2012 - PSV - SC Heerenveen , 5-1
17-11-2012 - ADO Den Haag - PSV , 1-6
25-11-2012 - PSV - Vitesse , 1-2
1-12-2012 - Ajax - PSV , 3-1
9-12-2012 - PSV - FC Twente , 3-0
15-12-2012 - NEC - PSV , 1-1
22-12-2012 - NAC Breda - PSV , 1-6
18-1-2013 - PSV - PEC Zwolle , x-x
26-1-2013 - Heracles Almelo - PSV , x-x
2-2-2013 - PSV - ADO Den Haag , x-x
9-2-2013 - Vitesse - PSV , x-x
16-2-2013 - PSV - FC Utrecht , x-x
24-2-2013 - Feyenoord - PSV , x-x
2-3-2013 - PSV - VVV-Venlo , x-x
10-3-2013 - SC Heerenveen - PSV , x-x
16-3-2013 - PSV - RKC Waalwijk , x-x
31-3-2013 - Roda JC Kerkrade - PSV , x-x
6-4-2013 - Willem II - PSV , x-x
14-4-2013 - PSV - Ajax , x-x
20-4-2013 - AZ - PSV , x-x
27-4-2013 - PSV - FC Groningen , x-x
5-5-2013 - PSV - NEC , x-x
12-5-2013 - FC Twente - PSV , x-x
![350mb93.png]()
23-8-2012 - Zeta Golubovci - PSV , 0-5
30-8-2012 - PSV - Zeta Golubovci , 9-0
20-9-2012 - FC Dnipro Dnipropetrovsk - PSV , 2-0
4-10-2012 - PSV - SSC Napoli , 3-0
25-10-2012 - PSV - AIK Solna , 1-1
8-11-2012 - AIK Solna - PSV , 1-0
22-11-2012 - PSV - FC Dnipro Dnipropetrovsk , 1-2
6-12-2012 - SSC Napoli - PSV , 1-3
![4t3k8j.png]()
27-9-2012 - Achilles'29 - PSV , 2-3
31-10-2012 - PSV - EHC , 3-1
18-12-2012 - Rijnsburgse Boys - PSV , 0-4
30-1-2013 - PSV - Feyenoord , x-x
Johan Cruijff Schaal5-8-2012 - PSV - Ajax , 4-2
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
SPOILER: Europa League
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
![di-WVYL.png]()
Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken
[ Bericht 0% gewijzigd door mrstylo op 23-12-2012 18:42:27 ]
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Waarom staat er nog een filmpje in de OP vd overwinning op ADO?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:

Kunnen we weer een tijdje mee door..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
hup gelijk afvoeren
2.2 miljoen...
Een koopje hopelijk
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:02:15
rubbereend
JUICHEN
quote:
och een ex die via de Telegraaf haar verhaal doet

eerst maar eens afwachten wat er van klopt
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:16:09
rubbereend
JUICHEN
quote:
die nemen alles over als ze kunnen scoren
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:16:54
rubbereend
JUICHEN
quote:
geen idee, ik heb hem nog nooit zien spelen. En verwacht sowieso niet dat hij meteen op niveau aan kan haken. Vaak is na zo'n stap ook even wen-periode nodig.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Tja. Met 3 en mogelijk 4 vertrekkende middenvelders moet je iets. Hij is een groot talent, vindt hem meer potentie hebben als Eriksen en Toivonen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:31:15
rubbereend
JUICHEN
quote:
vertel, hoeveel gaat hij verdienen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 14:30 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Tja. Met 3 en mogelijk 4 vertrekkende middenvelders moet je iets. Hij is een groot talent, vindt hem meer potentie hebben als Eriksen en Toivonen.
Dus Hiljemark hoort bij de grootste talenten van de wereld? Aangezien daar Eriksen wordt ingeschaald qua potentie (Dat het er nog niet allemaal uitkomt is een ander verhaal)
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Dus Hiljemark hoort bij de grootste talenten van de wereld? Aangezien daar Eriksen wordt ingeschaald qua potentie (Dat het er nog niet allemaal uitkomt is een ander verhaal)
Ik denk dat hoppa een beetje overdrijft.
Tarado
capô de fusca
quote:
Wat is zijn positie dan?
Tarado
capô de fusca
quote:
zou een mooie afsluiter zijn
Ja, of een 3-0. T blijft NAC uit.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 22 december 2012 @ 14:51:35
rubbereend
JUICHEN
Ik hou mn hart vast voor vanavond
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Ah dat valt wel mee hoor, die 3 punten komen er wel. Daar ben ik van overtuigd, wie weet zit alles nu wel mee. Het is niet dat we overklast gaan worden
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hoe kom je daarbij?
Deze gozer is een verdedigende middenvelder.
quote:
Daar ben ik ook bang voor
quote:
Controlerende en opbouwende middenvelder, maar inderdaad verdedigender ingesteld als die twee. Eriksen wordt altijd genoemd als groot talent, ik vind Hiljemark niet veel minder, maar wel veel constanter. Vandaar de vergelijking.
Ik snap ook wel dat ze niet op dezelfde positie spelen.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Controlerende en opbouwende middenvelder, maar inderdaad verdedigender ingesteld als die twee. Eriksen wordt altijd genoemd als groot talent, ik vind Hiljemark niet veel minder, maar wel veel constanter. Vandaar de vergelijking.
Maar je had het over potentie. Eriksen heeft natuurlijk veel meer potentie dan Hiljemark.
quote:
Dat weet ik nog zo net niet. Maar je hebt sowieso niets aan potentie als het er steeds niet uitkomt. Eriksen loopt sterk het risico een eeuwig talent te blijven, terwijl de stijgende lijn bij Hiljemark (wat ik van mijn Zweedse vrienden heb gehoord) veel constanter is. Zelf heb ik hem een keer of 15 gezien het laatste jaar.
Bij Eriksen is er geen stijgende lijn, hij speelt soms briljant en vaker waardeloos. Dan kan hij wel meer theoretische potentie hebben, maar vooralsnog zie ik weinig structuur in zijn progressie.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 15:46 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Maar je hebt sowieso niets aan potentie als het er steeds niet uitkomt. Eriksen loopt sterk het risico een eeuwig talent te blijven, terwijl de stijgende lijn bij Hiljemark (wat ik van mijn Zweedse vrienden heb gehoord) veel constanter is. Zelf heb ik hem een keer of 15 gezien het laatste jaar.
Bij Eriksen is er geen stijgende lijn, hij speelt soms briljant en vaker waardeloos. Dan kan hij wel meer theoretische potentie hebben, maar vooralsnog zie ik weinig structuur in zijn progressie.
Laat Hiljemark zich maar eerst in de Eredivisie bewijzen en daarna zelfs nog op CL niveau. Eriksen heeft op dezelfde leeftijd al een WK en EK gespeeld, kampioen geworden in Nederland, CL gespeeld. Eriksen loopt mijlenver voor op Hiljemark, zowel op huidig niveau als op potentie.
Eriksen is wel iemand die het in de grote wedstrijden laat zien.
En het lijkt mij stug dat je voor je lol 15 keer Elfsborg gaat zien, maar goed.
Enge
quote:
Engelaar, Hutcinson, Strootman, Toivonen/Wijnaldum zie ik wel weggaan in de zomer waarom zou PSV niet alvast een vervanger halen voordat een andere club hem eerdee heeft?
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Ik denk eerder dat Engelaar eindelijk oprot in de winterstop.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Afhaalchinees
Geen Chinees
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 15:35 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Controlerende en opbouwende middenvelder, maar inderdaad verdedigender ingesteld als die twee. Eriksen wordt altijd genoemd als groot talent,
ik vind Hiljemark niet veel minder, maar wel veel constanter. Vandaar de vergelijking.
quote:
Sulejmani ook, dat moet genoeg zeggen
quote:
Maar Messi had ook goeie stats
quote:
Ik denk dat ze gewoon anticiperen op een vertrek deze zomer. Hiljemark zal toch nog even nodig hebben om zich aan te passen en kan er niet direct staan.
Land of the free. Home of the brave.
Ergens nog een goede quotum te vinden voor hoeveel 100% kansen Wijnaldum deze keer over weet te verneuken?
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 15:46 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
Ik heb altijd m'n twijfels bij 'fantastische jonge spelers met veel potentie' die voor een fooi bij hun oude club weg mogen.
Zijn psv'ers niet blij met Waterman? Ik vind hem echt veel beter keepen dan ik had gedacht. Die man heeft toch een prima reflex. Hebben psv'ers liever Tyton in het doel?
quote:
Contract van een jaar nog en ruim 2 miljoen. Dat is geen fooi.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef Ramboetan het volgende:Zijn psv'ers niet blij met Waterman? Ik vind hem echt veel beter keepen dan ik had gedacht. Die man heeft toch een prima reflex. Hebben psv'ers liever Tyton in het doel?
Normaal liever Tyton. Nu liever Waterman. Liever nog iemand anders.
quote:
Voor de clubs in Scandinavië is dat veel geld. Directeur van Aalborg wou Andersen gewoon houden maar kon een bod van 1,5 miljoen direct + bonus bij prestaties niet weigeren.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:27 schreef Kotsdrol het volgende:Onzekerheid over doorgaan NAC - PSV
22 december 2012
Eredivisie Live meldt dat er onzekerheid is over het doorgaan van NAC - PSV. Het veld was al in hele slechte conditie en de overvloedige regenval zorgt voor erbarmelijke omstandigheden. Het veld zal later gekeurd worden.
Ohjee. Mocht het doorgaan, dan is het weer zo'n poepwedstrijd waarin je de bal niet over de grond kan passen.
quote:
Zoals NAC - Feyenoord, waar alle PSV'ertjes van zeiden 'nou nou belachelijk zeg dat je tegen zo'n clubje punten kan laten liggen', om vervolgens hetzelfde te doen tegen NEC

. Hoop dus niet dat jullie je dalijk op het veld gaan beroepen, want van Feyenoord was het immers ook compleet logisch dat het veld geen reden was om bij dat "hemeltergend slechte NAC punten te laten liggen".
Zal wel weer een mooi avondje worden voor PSV. Wordt denk ik alweer de zevende keer op rij dat jullie daar punten gaan verliezen. Desondanks sterkte gewenst.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2012 18:29:59 ]
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:20 schreef j0rdiiii het volgende:[..]
Voor de clubs in Scandinavië is dat veel geld. Directeur van Aalborg wou Andersen gewoon houden maar kon een bod van 1,5 miljoen direct + bonus bij prestaties niet weigeren.
Geen idee hoe goed Andersen is. Maar het getuigd toch van weinig vertrouwen in de mogelijkheden om talent te beoordelen.
Die Denen hadden die Eriksen, Fischer etc. Natuurlijk Gewoon moeten houden. Dan kunnen ze ook nog in eigen land genieten van die spelers. Ipv dat buitenlandse clubs die talenten gelijk weghalen.
Net als we hier in Nederland dat probleem met Engelse clubs hebben.
Kotsdrol
Feel the Misery...
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Zoals NAC - Feyenoord, waar alle PSV'ertjes van zeiden 'nou nou belachelijk zeg dat je tegen zo'n clubje punten kan laten liggen', om vervolgens hetzelfde te doen tegen NEC

. Hoop dus niet dat jullie je dalijk op het veld gaan beroepen, want van Feyenoord was het immers ook compleet logisch dat het veld geen reden was om bij dat "hemeltergend slechte NAC punten te laten liggen".
Zal wel weer een mooi avondje worden voor PSV. Wordt denk ik alweer de zevende keer op rij dat jullie daar punten gaan verliezen. Desondanks sterkte gewenst.
We zullen het zien
*Team Anti-Waaif*
quote:
PSV zal deze in ieder geval moeten winnen, willen ze bewijzen mee te doen om het landskampioenschap.
quote:

Het zit echt diep he?
quote:
Jullie haat tegenover Feyenoord? Joh, dat is niets nieuws. Ik zou ook met jaloersie kijken naar een club met zulke supporters, sfeer, zulke megatalenten uit de jeugd, financiele plaatje op orde zonder gemeentesubsidies, beste spits van de eredivisie, beste verdedigers van de eredivisie etc. etc. etc. etc. etc.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:30 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Geen idee hoe goed Andersen is. Maar het getuigd toch van weinig vertrouwen in de mogelijkheden om talent te beoordelen.
Die Denen hadden die Eriksen, Fischer etc. Natuurlijk Gewoon moeten houden. Dan kunnen ze ook nog in eigen land genieten van die spelers. Ipv dat buitenlandse clubs die talenten gelijk weghalen.
Net als we hier in Nederland dat probleem met Engelse clubs hebben.
Alleen worden die Denen gericht gekocht en krijgen ze ook een kans in het eerste. Dat is bij de Nederlandse jeugdspelers die naar Engeland gelokt worden nog al anders. Engeland is geen opleidingscompetitie, Nederland wel.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Jullie haat tegenover Feyenoord? Joh, dat is niets nieuws. Ik zou ook met jaloersie kijken naar een club met zulke supporters, sfeer, zulke megatalenten uit de jeugd, financiele plaatje op orde zonder gemeentesubsidies, beste spits van de eredivisie, beste verdedigers van de eredivisie etc. etc. etc. etc. etc.
Misschien dat we speciaal voor jou wat extra hulpmiddeltjes moeten gebruiken om aan te tonen welk topic voor welke club bedoeld is. Het is blijkbaar te moeilijk voor je.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Haha ahw
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:33 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Alleen worden die Denen gericht gekocht en krijgen ze ook een kans in het eerste. Dat is bij de Nederlandse jeugdspelers die naar Engeland gelokt worden nog al anders. Engeland is geen opleidingscompetitie, Nederland wel.
Rekik stond in de basis van City vandaag met zijn 18 jaar.

.
quote:
Klopt, een van de weinige. Jammer dat hij alleen verkracht wordt als linksback.
Er zijn er flink wat meer die mislukken dan dat er zijn die slagen. De enige die echt geslaagd is door vroeg naar Engeland te gaan is Tim Krul.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 18:15 schreef Ramboetan het volgende:Zijn psv'ers niet blij met Waterman? Ik vind hem echt veel beter keepen dan ik had gedacht. Die man heeft toch een prima reflex. Hebben psv'ers liever Tyton in het doel?
Voor wat we hebben ben ik tevreden over Waterman. Er zal wel iets mis zijn met Tyton, anders had hij wel in het doel gestaan.
quote:
Stond Centraal vandaag.
quote:
Nee hoor. Stond linksback.
Wedstrijd gaat gewoon door iniedergeval.
quote:
Waarom zou het niet doorgaan?
quote:
Het veld is kut. Maar Nijhuis heeft t goedgekeurd iniedergeval.
Mooie winstpartij.

. Jullie kunnen het wel. Even steun van HMF in dit topic en PSV speelt weer als vanouds.
Overigens had de goal van Lens (0-2) nooit een officieel goedgekeurde goal mogen zijn, maar dat terzijde. Dat had PSV niet in de weg gestaan naar het succes vandaag.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 22:21 schreef Helpmefok het volgende:Overigens had de goal van Lens (0-2) nooit een officieel goedgekeurde goal mogen zijn, maar dat terzijde. Dat had PSV niet in de weg gestaan naar het succes vandaag.
Jankerd.
NAC is nu wel angstgegner af
quote:
Goede inhoudelijke reactie man

.
En dan vinden ze het raar dat ik me hier verlaag naar jullie niveau.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ze gaan nu naar Jupiler Legue, dus die zien we nooit meer terug.
quote:
Dat zeggen is te vroeg als je voor het eerst in 7 jaar een keer wint in Breda, maar op deze overtuigende manier helpt wel een hele hoop!
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
Lekkere wedstrijd zeg. En met een goed gevoel de winterstop in. Prima.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Ik denk dat PEC (helaas), VVV en Roda kwalitatief nog een stukje slechter zijn. Ook zou NAC denk ik niet degraderen in evt. playoffs.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Koop je helaas alleen niets voor, zo bleek de laatste keer toen jullie als winterkampioen de winterstop ingingen.
quote:
Klopt. Maar toch ga je nu wel met een lekker gevoel de winterstop in natuurlijk. Wel een maand zonder voetbal nu, dat is wel minder.
quote:
Daarom was het ook een lichtcynische 'gefuckingweldig'.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Klopt. Maar toch ga je nu wel met een lekker gevoel de winterstop in natuurlijk. Wel een maand zonder voetbal nu, dat is wel minder.
Zeker als je je wedstrijden op deze manier ineens gaat winnen is het kut dat je de winter in moet ja. Met deze wedstrijd in het achterhoofd kan je als PSV zomaar ineens in een flow terecht komen.
Voor mij dus niet al te verkeerd, die winterstop.

.
mrstylo
Swaggy P
quote:
3 weken toch?
quote:
O ik wilde al zeggen...

.
quote:
Ben er eigenlijk wel even blij mee. Even alles in t hoofd op een rijtje zetten dat ze komende seizoenshelft er vol op moeten knallen.
quote:
We krijgen wel wat spelers terug (Pieters, Willems en later Toivonen) + Hiljemark. Dat is ook wel fijn.
quote:
Kan ook heel anders uitpakken. Ajax wist het altijd in de winterstop goed op een rijtje te krijgen, vraag me nog steeds af wat voor pillen Frankie zijn spelers voorschreef dat ze zó konden omslaan elke keer.
quote:
En een oplossing voor Wijnaldum bedenken natuurlijk
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Kan ook heel anders uitpakken. Ajax wist het altijd in de winterstop goed op een rijtje te krijgen, vraag me nog steeds af wat voor pillen Frankie zijn spelers voorschreef dat ze zó konden omslaan elke keer.

Klopt, maar heb t idee dat Ajax juist net in een flow begon te raken, dus kan na de winter alleen nog maar omslaan

En PSV komt niet vaak lekker uit die winterstop nee.. Maar aan alles komt een eind. Zo lang er niemand belangrijks verkocht wordt deze winter zie ik ze niet zo dramatisch instorten als afgelopen jaren.. Hopelijk..
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
En een oplossing voor Wijnaldum bedenken natuurlijk

[..]
Klopt, maar heb t idee dat Ajax juist net in een flow begon te raken, dus kan na de winter alleen nog maar omslaan

En PSV komt niet vaak lekker uit die winterstop nee.. Maar aan alles komt een eind. Zo lang er niemand belangrijks verkocht wordt deze winter zie ik ze niet zo dramatisch instorten als afgelopen jaren.. Hopelijk..

Vraag me af of Strootman niet in de winterstop nog weg is.... PSV zal 20+ miljoen niet weigeren. Ik kan me niet voorstellen dat er een club komt die het biedt, maar er zijn gekkere dingen gebeurt in het Nederlands voetbal.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Vraag me af of Strootman niet in de winterstop nog weg is.... PSV zal 20+ miljoen niet weigeren. Ik kan me niet voorstellen dat er een club komt die het biedt, maar er zijn gekkere dingen gebeurt in het Nederlands voetbal.
Als ze dat deze winter willen bieden, zal dat in de zomer niet anders zijn. Gewoon rekken tot de zomer, heb er wel vertrouwen in dat er een mooi bedragje uit rolt.
quote:
Ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen, maargoed.
quote:
Neuh, maar jullie hebben een TD rondlopen die het volgens mij niet goed in zijn bovenkamer heeft. Die gast is echt zo leip als een deur. Hoop dat hij snapt wat het belang van Strootman is in jullie elftal.
quote:
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Neuh, maar jullie hebben een TD rondlopen die het volgens mij niet goed in zijn bovenkamer heeft. Die gast is echt zo leip als een deur. Hoop dat hij snapt wat het belang van Strootman is in jullie elftal.
Maar hij begrijpt wel dat we kampioen moeten worden. En verkopen gaat m meestal iets beter af dan aankopen. En anders gaat Dickie er natuurlijk nog voor liggen
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.
Daarom zei ik ook: er zijn gekkere dingen gebeurt op de Nederlandse velden.

.
O wacht, je reageert op Tarado.
quote:
PSV is een warme club
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.
[..]
Natuurlijk niet man met 15 moet er al een hele grote strik omheen
quote:
Daar vergis je je dan toch echt in. Iniedergeval van die grote strik.
Verdediging was vandaag oké, alleen Derijck had mankementjes
quote:
3 schoten, 2 goals.
quote:
Ik heb hier ook mijn vraagtekens bij. Advocaat komt even zijn prijs op halen en wil versterkingen, lijkt wel alsof het ten koste van alles moet gaan en niet naar de lange termijn visie wordt gekeken en wie er na dit seizoen trainer is.
quote:
Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef Scarface88 het volgende:[..]
Ik heb hier ook mijn vraagtekens bij. Advocaat komt even zijn prijs op halen en wil versterkingen, lijkt wel alsof het ten koste van alles moet gaan en niet naar de lange termijn visie wordt gekeken en wie er na dit seizoen trainer is.
De lange termijn zal hem worst zijn, dat heeft hij ook meerdere keren aangegeven trouwens.
Wat dat betreft zal Brandts sterk moeten zijn en de lange termijn in de gaten moeten houden, want bij Rangers ging het ook fout, vooral omdat Advocaat alsmaar dure spelers wilde hebben.
Bij Zenith wilde hij ook elke keer dure spelers hebben trouwens, toen hij daar meer jeugd moest inpassen van de grote bazen ging hij weg. (bron VI deze week)
quote:
We moeten nu niet gaan overdrijven.
quote:
Wahahahahaha

Geweldig
quote:
Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef macca728 het volgende:[..]
De lange termijn zal hem worst zijn, dat heeft hij ook meerdere keren aangegeven trouwens.
Wat dat betreft zal Brandts sterk moeten zijn en de lange termijn in de gaten moeten houden, want bij Rangers ging het ook fout, vooral omdat Advocaat alsmaar dure spelers wilde hebben.
Bij Zenith wilde hij ook elke keer dure spelers hebben trouwens, toen hij daar meer jeugd moest inpassen van de grote bazen ging hij weg. (bron VI deze week)
My thoughts exactly. Daarmee regeert hij over zijn graf heen, tenzij hij nog een seizoen bij tekent.
quote:
Vind het een super mooi shirt.
quote:
GUus Meeuwis is inderdaad geweldig
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hij heeft een mooie stem.

Niets mis mee.
quote:
Ik luister er niet dagelijks naar, maar als ik het toevallig hoor. Dan erger ik me er niet zo, kan best goed zingen
BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
quote:
Laten we het hopen van niet
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
quote:
Hij is eerder paars dan donkerblauw
quote:
Zelfde shirtsponsor he.
quote:
alleen logo anders denk ik
quote:
Ik zou je beeldscherm instellingen aanpassen
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
f.lux stond nog aan idd.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 12:50:18
rubbereend
JUICHEN
dat jubileumshirt

dat moet ik hebben
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Dit
Dit account is niet meer in gebruik.
quote:
Op zondag 23 december 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wat speelde Wijnaldum gisteren een aardige pot. Positioneel en in de passing speelde hij sterk, zag er goed uit.
Achterin stond het ook goed, alleen Derijck had een foutje maar voor de rest stond alles goed
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 13:14:37
rubbereend
JUICHEN
quote:
tegen kleine clubs staat het elke keer wel redelijk, alleen als er een team druk gaat zetten omdat ze wat beter zijn komen ze vaker in de problemen. Al staat het allemaal al beter dan vorig jaar.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
RubenSosa
quote:
Dacht dat het jubileumshirt rood-wit zou zijn.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 13:16:42
rubbereend
JUICHEN
quote:
komende zomer zal er toch ook een nieuw thuisshirt komen?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
RubenSosa
quote:
Dacht dat in januari het nieuwe thuisshirt zou komen, vandaar. Maar dit shirt is dus voor de uitwedstrijden? Waarom komt dat dan uit in januari?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 13:18:24
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef RubenSosa het volgende:[..]
Dacht dat in januari het nieuwe thuisshirt zou komen, vandaar. Maar dit shirt is dus voor de uitwedstrijden? Waarom komt dat dan uit in januari?
omdat dan het jubileumjaar begint misschien?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
RubenSosa
quote:
Ja maar WAAROM het uitshirt en in aug pas het thuisshirt?
Opgeruimd. Oprotten met dat gezeik.
quote:
Aah ok, ik was al aan het zoeken na een dm
BFF met GGMM
Buitendam
Commissaris.
quote:
Derijck is op alle fronten de zwakste schakel binnen het elftal. Zelfs Bouma die al ver over zijn top is, en die ligt bij Bouma laag, is beter dan Derijck.
Dit, dus.
Mooi uitgelopen op Ajax en Vitesse. Feyenoord zal wel winnen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 14:34:12
rubbereend
JUICHEN
Net over de helft van de competitie:
-We staan bovenaan
-Doelsaldo

-Tegendoelpunten: maar één club met minder.
Echter het kan nog een stuk constanter. Maar dit is voor mijn gevoel al een stuk beter dan vorig jaar. Maar de echte test zit hem erin om dit door te trekken ipv weg te zakken na de winterstop.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef rubbereend het volgende:Net over de helft van de competitie:
-We staan bovenaan
-Doelsaldo

-Tegendoelpunten: maar één club met minder.
Echter het kan nog een stuk constanter. Maar dit is voor mijn gevoel al een stuk beter dan vorig jaar. Maar de echte test zit hem erin om dit door te trekken ipv weg te zakken na de winterstop.
Voorgaande seizoenen had PSV te kampen met een Rutten, die al wist dat hij weg zou gaan, een vertrekkende Afellay, of Lazovic.
Deze winterstop geen basisspelers laten vertrekken, en hopelijk komt Toyboy snel terug, dan kan het zomaar eens een keer WEL gaan gebeuren, al is er nog een zeeeer lange en zware weg te gaan. En heb ik er nog niet al teveel vertrouwen in.
Kenju
Say It!!??
quote:
Omdat ze dat altijd doen. Zo kun je ieder jaar een nieuw shirt kopen....
quote:
Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef Buitendam het volgende:[..]
Derijck is op alle fronten de zwakste schakel binnen het elftal. Zelfs Bouma die al ver over zijn top is, en die ligt bij Bouma laag, is beter dan Derijck.
Derijck is gewoon een zwakke verdediger. Redelijke standin, niet meer dan dat. Marcelo en Zanka is wat mij betreft gewoon het nieuwe duo centraal.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:
Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef Kenju het volgende:[..]
Omdat ze dat altijd doen. Zo kun je ieder jaar een nieuw shirt kopen....
[..]
Derijck is gewoon een zwakke verdediger. Redelijke standin, niet meer dan dat. Marcelo en Zanka is wat mij betreft gewoon het nieuwe duo centraal.
Zanka is nog niet echt getest toch? Na een wedstrijd tegen een goed team, of meerdere wedstrijden, kan je denk ik pas een echt oordeel geven.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Omdat huidige thuis shirt pas half jaar oud is?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 14:51:04
rubbereend
JUICHEN
quote:
half jaar? of ander half? ik ben de tel kwijt?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
mrstylo
Swaggy P
quote:
Huidige thuis shirt met die lelijke mouwen zijn pas half jaar oud.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 14:56:36
rubbereend
JUICHEN
quote:
ah jammer, anders had er van de zomer een special thuisshirt kunnen komen. Maar misschien dat ze daar in de zomer ook nog wel een accent in aan passen, logo ofzo.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef rubbereend het volgende:[..]
ah jammer, anders had er van de zomer een special thuisshirt kunnen komen. Maar misschien dat ze daar in de zomer ook nog wel een accent in aan passen, logo ofzo.
Die gaat sowieso komen hoor.
Er komen gewoon een uit en thuis jubileum shirt. Maar door half jaar uit elkaar te houden, kunnen ze zo meeste shirts verkopen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 14:58:23
rubbereend
JUICHEN
dat is logisch ja. Ik ga het uitshirt sowieso kopen. Bedenk me dat ik eigenlijk ook alleen maar uitshirts heb gekocht in al die jaren
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 23 december 2012 14:58 schreef rubbereend het volgende:dat is logisch ja. Ik ga het uitshirt sowieso kopen. Bedenk me dat ik eigenlijk ook alleen maar uitshirts heb gekocht in al die jaren

Ik heb er geen 1. Misschien wordt dit mij eerste.
Maar heb je ook de huidige uit shirt?
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 15:07:30
rubbereend
JUICHEN
quote:
nee de laatste die ik gekocht heb was die egaal blauwe
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Net zoals afgelopen jaren.. zegt niks.
quote:
Bijna goed voorspeld
quote:
Als nou op alles wat hmf post zulke flauwe kinderachtige reacties blijven komen blijft hij bezig met die postdiaree
quote:
Ja klopt, maar ik kreeg een Quote Alert van die post omdat ik niet meer online was geweest. Dus de reactie was snel terug gegeven.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef tja77 het volgende:[..]
Voorgaande seizoenen had PSV te kampen met een Rutten, die al wist dat hij weg zou gaan, een vertrekkende Afellay, of Lazovic.
Deze winterstop geen basisspelers laten vertrekken, en hopelijk komt Toyboy snel terug, dan kan het zomaar eens een keer WEL gaan gebeuren,
al is er nog een zeeeer lange en zware weg te gaan. En heb ik er nog niet al teveel vertrouwen in.
Dit. We hebben nog pittige uitwedstrijden op het programma staan. Tegen Feyenoord, Twente, Heracles, Heerenveen, Vitesse. Maar sowieso blijft elke uitwedstrijd billenknijpen met dit elftal (al gaat het wel al beter sinds Mertens geblesseerd is). Ik krijg pas vertrouwen als we 10 wedstrijden voor het einde een dikke voorsprong hebben.
Denk dat we gisteren de kampioenswedstrijd hebben gespeeld.
quote:
Ik deed hier weer volwassen mee. Wil je weer de vervelende HMF, of zullen we doorgaan in de weg die we ingeslagen waren?

.
Ik was als eerste hier om jullie te feliciteren met de puike wedstrijd (zelfs TIJDENS de wedstrijd al), dat zie je dan dus blijkbaar weer niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2012 17:12:19 ]
quote:
Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:[..]
Ik deed hier weer volwassen mee. Wil je weer de vervelende HMF, of zullen we doorgaan in de weg die we ingeslagen waren?

.
Ik was als eerste hier om jullie te feliciteren met de puike wedstrijd (zelfs TIJDENS de wedstrijd al), dat zie je dan dus blijkbaar weer niet.
Wil je nu een lintje of wat?
mrstylo
Swaggy P
3 8'en

Djuricic zal wel speler van de week worden.
mrstylo
Swaggy P
Even wat statistieken:
![1Enu0]()
Matavz minste minuten nodig voor een doelpunt.
Alleen thuis:
![1EnvK]()
Alleen uit:
Roda en VVV is nog niet erbij
quote:
Wel heel erg veel verschil met de rest.
quote:
Gefeliciteerd met het winterkampioenschap Davy. Club van je heeft het goed gedaan tegen NAC

.
quote:
Dankje HMF. Gefeliciteerd met de overwinning.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 19:16:12
rubbereend
JUICHEN
Lekker weekend zo, had niet verwacht dat we op twee concurrenten uit zouden lopen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Vitesse had ik niet verwacht, maar Ajax wel en beide maken het idd lekkerder

Ben nu alleen benieuwd welke 2 aankopen Dick gaat halen. (ook al bepaald Brands dat)
Hiljemark en ???
Hopelijk Viergever of die van Groningen
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 23 december 2012 19:18 schreef Doublepain het volgende:[..]
Vitesse had ik niet verwacht, maar Ajax wel en beide maken het idd lekkerder

Ben nu alleen benieuwd welke 2 aankopen Dick gaat halen. (ook al bepaald Brands dat)
Hiljemark en ???
Hopelijk Viergever of die van Groningen

Er komt een vervanger voor Bazoer, dus zo'n type.
quote:
Waarom jeugd vervangen als die toch niet speelt...?
mrstylo
Swaggy P
quote:
Plan was dat Bazoer en Hendriks op een gegeven moment zou overnemen (Koch zien ze niet echt zitten). Omdat Bazoer weg is, is er geen speler die dat gat opvangt. Dus er komt een jonge speler die dat gat gaat opvangen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 19:32:55
rubbereend
JUICHEN
al komen die jongens uit de jeugd door. Per volgend jaar/seizoen vertrekken er waarschijnlijk 3 of 4 verdedigers.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
mrstylo
Swaggy P
quote:
Er komt sowieso jeugd door. Alleen mensen (vaak niet PSV supporters) denken dat het zomaar gebeurt.
Ik snap Brands steeds meer. Als er geen jeugd het kan opvangen komen er vervangers.
Rechtsback:
Manolev en Hutch gaan weg. Je hebt nu Brenet, maar achter hem heb je nu niemand meer. Dus er komt daar sowieso iemand erbij.
Linksback:
Pieters gaat weg. Maar achter hem heb je Willems en Tamata. Dus geen aankoop daar.
Centraal:
Derijck, Vukovic en Bouma mogen weg. Je hebt daar achter Koch, maar is nog steeds te weinig. Dus komt er 1 bij.
VM:
Mark van Bommel, Huthinchson, Strootman en Engelaar gaan weg.
Ooijen en Ritzmaier kunnen het alleen niet vervangen, dus er komen 2 vervangers daar. Nu is die Zweed gekomen en straks komt er nog 1 bij.
Nummer 10:
We hebben daar Wijnaldum en Toivonen. Toivonen mag weg. In jeugd hebben we geen enkele goede 10, dus komt er 1 bij.
Rechtsvoor:
Wanneer Mertens gaat, komt er niemand bij als het goed is. Je hebt daar Depay. Maar misschien komt daar wel een talent van 18 jaar+ erbij, omdat Bakkali nog te jong is.
Spits:
Lens en Matavz. Wanneer 1 of 2 hiervan weg gaan komt er eigenlijk geen 1 bij. In de jeugd hebben we veel te veel goede spitsten. Dus verwacht dat Locadia het gaat overnemen.
Linksvoor:
Narsingh en Lens. Als Lens weg gaat komt er denk ik er wel 1 bij. In jeugd loopt op dit positie weinig goed.
[ Bericht 0% gewijzigd door mrstylo op 23-12-2012 20:15:35 ]
RubenSosa
quote:
Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:[..]

.
Je zat vanmiddag al weer met ziektes te schelden.
RubenSosa
quote:
Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef mrstylo het volgende:[..]
Er komt sowieso jeugd door. Alleen mensen (vaak niet PSV supporters) denken dat het zomaar gebeurt.
Ik snap Brands steeds meer. Als er geen jeugd het kan opvangen komen er vervangers.
VM:
Mark van Bommel, Huthinchson, Strootman en Engelaar gaan weg.
Ooijer en Ritzmaier kunnen het alleen niet vervangen, dus er komen 2 vervangers daar. Nu is die Zweed gekomen en straks komt er nog 1 bij.
André?
quote:
Op zondag 23 december 2012 19:42 schreef mrstylo het volgende:Nummer 10:
We hebben daar Wijnaldum en Toivonen. Toivonen mag weg. In jeugd hebben we geen enkele goede 10, dus komt er 1 bij.
Depay heeft in de jeugd ook op 10 gespeeld.
Vanavond vBommel bij SV
mrstylo
Swaggy P
quote:
Zal sowieso kijken.
quote:
In de jeugd kun je op karakter en techniek op die positie spelen. Bij de grote jongens heb je ook overzicht nodig en moet je niet al te zelfzuchtig zijn. Depay heeft weinig overzicht en is een ongelooflijk ego met matig spelinzicht. Geen 10 dus.
quote:
Uit. Het jubileum thuispakje wordt nog bekend gemaakt.
quote:
Op zondag 23 december 2012 20:42 schreef Hoppahoppa het volgende:[..]
In de jeugd kun je op karakter en techniek op die positie spelen. Bij de grote jongens heb je ook overzicht nodig en moet je niet al te zelfzuchtig zijn. Depay heeft weinig overzicht en is een ongelooflijk ego met matig spelinzicht. Geen 10 dus.
Onzin, zijn balletje toen tegen AZ.. Dat toont zijn klasse aan hoor
mrstylo
Swaggy P
quote:
Wanneer was dat weer?
quote:
Wijnaldum scoort ook wel eens. 1 balletje zegt niets.
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 22:10:43
rubbereend
JUICHEN
"10" is een moeilijke positie die op zoveel verschillende manieren uitgevoerd kan worden. Wijnaldum doet al hele andere dingen dan Toivonen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Die balletje dan in de EL, er zijn wel meer. Die gozer kan het echt wel..
knep
Mountainfreak
BlaZ
quote:
Na 51 open kansen kan hij inderdaad wel eens een balletje binnen tikken.
quote:
Gelul, want hij heeft maar 3x de kans gehad
BlaZ
quote:
Ik tel de wedstrijden ervoor ook mee
Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 23 december 2012 @ 23:49:47
rubbereend
JUICHEN
Wijnaldum wisselt mooie acties af met ook veel acties waarbij je dit doet:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
BlaZ
quote:
Lens is er nog zo een. Aantal goede acties gisteren, maar dan mist hij weer een penalty die hij nooit had moeten nemen.
In de tweede helft ging hij voor eigen succes terwijl hij gewoon had moeten afleggen.
Nu we met 1-6 wonnen maakt het weinig uit maar tegen Vitesse, NEC verlies je door het slordig afmaken van kansen gewoon veel punten.
Brutal. Fucking. Metal.
Kunnen ze niet van het 4-3-3 systeem afstappen? Zo'n systeem rendeert alleen als je supersterke vleugelspitsen hebt, die je bij iedere aanval moet betrekken. Verdedigend is 4-3-3 sowieso een ramp, omdat die vleugelspitsen niet mee willen verdedigen (kan me nog een EK herinneren waarbij Gullit dat probleem had). Nou zijn voor Nederlandse begrippen Mertens, Lens, Depay en Narsingh hele aardige vleugelspitsen, maar met onze gemiddelde verdediging raakt het elftal uit totaal balans. Resultaat: tegen matige elftallen scoren we er lekker op los, maar tegen de betere elftallen krijgen we het veel te moeilijk.
Voorstel: Stap tegen de sterkere elftallen over op 4-4-2. Matavz in de spits, Lens in een vrije rol. Narsingh naar de bank. Het liefst zou ik dan 4 stevige middenvelders zien. Misschien dat Advocaat daar z'n extra middenvelder voor wil. Als Toivonen terug is, heb je een heel stevig middenveld waar ieder Nederlands team zich in zal verslikken. Garantie voor een kampioenschap.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
quote:
Op maandag 24 december 2012 06:23 schreef Lyrebird het volgende:Kunnen ze niet van het 4-3-3 systeem afstappen? Zo'n systeem rendeert alleen als je supersterke vleugelspitsen hebt, die je bij iedere aanval moet betrekken. Verdedigend is 4-3-3 sowieso een ramp, omdat die vleugelspitsen niet mee willen verdedigen (kan me nog een EK herinneren waarbij Gullit dat probleem had). Nou zijn voor Nederlandse begrippen Mertens, Lens, Depay en Narsingh hele aardige vleugelspitsen, maar met onze gemiddelde verdediging raakt het elftal uit totaal balans. Resultaat: tegen matige elftallen scoren we er lekker op los, maar tegen de betere elftallen krijgen we het veel te moeilijk.
Voorstel: Stap tegen de sterkere elftallen over op 4-4-2. Matavz in de spits, Lens in een vrije rol. Narsingh naar de bank. Het liefst zou ik dan 4 stevige middenvelders zien. Misschien dat Advocaat daar z'n extra middenvelder voor wil. Als Toivonen terug is, heb je een heel stevig middenveld waar ieder Nederlands team zich in zal verslikken. Garantie voor een kampioenschap.
Ajax won 14 keer op rij met Assaiti en Ozbiliz als vleugelspitsen in een 4-3-3, je middenveld en aanspeelpunt lijkt mij toch wat belangrijker.
mrstylo
Swaggy P
![61067_10151211312698953_1382694478_n.jpg]()
Deze blauw is toch wat mooier.
Maar is bij het voorbestellen nog steeds die kut Freo erboven?
Vorig jaar was het niet zo.
Ik ga denk ik eentje bestellen met Ronaldo en eentje zonder naam (als het zonder die kut Freo is dan

).
[ Bericht 21% gewijzigd door mrstylo op 24-12-2012 11:11:50 ]
Compliment
Ki Ka Compliment
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ja maar alleen wordt de blauw van mijn post boven jou.
Staat ook op PSV facebook.
Ja, dat kan gewoon zo lijken doordat het ingezoomd is he. Ik vind hem een beetje saai eerlijk gezegd.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Vind ik goed.
Het is ook een semi retro shirt he.
Je kan moeilijk drukke motieven gebruiken.
quote:
Ach. 88 is ook retro.
Ja klopt, maar er had wel iets meer gekund dan alleen maar effen. Moet eigenlijk het hele tenue zien om goed te kunnen oordelen
quote:
Strak. In meerdere opzichten
Benieuw hoe het met t broekje er uit ziet, en of er nog wat met de achterkant gedaan is.
Ik ben vooral heel erg benieuwd naar het thuisshirt. Dat uitshirt boeit me niet zo.
quote:
Op maandag 24 december 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:[..]
Jammer van dat goud op die mouwen, lijkt het nog meer op het standaard Nike shirt waar ook Twente en RKC in spelen
Klopt inderdaad wel ja. Maar t matcht wel lekker op t shirt, dat dan weer wel.
quote:
Sowieso. Hoge verwachtingen. Maar we zijn iniedergeval af van dat vaatdoek
quote:
Dit is een photoshop neem ik aan? Want is de oude Philips font van het oude PSV logo.
quote:
Vind het wel jammer dat ze dat oude logo niet ergens in het shirt hebben verwerkt.
quote:
Misschien hebben ze dat wel gedaan, maar ik verwacht van niet. Deed Nike bij Arsenal (125 jaar) bijvoorbeeld ook niet.
quote:
Jammer inderdaad. Vind dat wel mooi bij het Ajax shirt, maar qua kleding vind ik Adidas niks.
quote:
Ah begint er meer op te lijken ja
quote:
Het enige wat ik zeker weet:
- Kleurencombinatie donkerblauw en goud
- Kraagje zoals op de foto (met knoopjes)
- Huidige logo, niet het oude
Zoiets als het tenue van Frankrijk van een tijdje terug dus:
quote:
Op maandag 24 december 2012 15:48 schreef Kurzweil het volgende:[..]
Het enige wat ik zeker weet:
- Kleurencombinatie donkerblauw en goud
- Kraagje zoals op de foto (met knoopjes)
- Huidige logo, niet het oude
Zoiets als het tenue van Frankrijk van een tijdje terug dus:
[
afbeelding ]
Dat is een geweldige shirt, maar te strak. Dan zou je de thuisshirt ook moeten veranderen.. Aangezien die juist losser op je lijf zitten.
quote:
Howly crap wat een walgelijke pakjes.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Weinig commercie op die shirtjes.
quote:
quote:
Dacht even dat je het over het kapsel had
quote:
Kan die in een spoiler alsjeblieft
quote:
Bang dat ie geen kans krijgt van Dickie
quote:
Hij is nog best jong ja. Te jong voor PSV. Misschien eerst nog een jaartje Sparta?
quote:
Of FCE zal hij wel zien zitten..
quote:
Op maandag 24 december 2012 18:20 schreef mrstylo het volgende:[..]
Is een aankoop, dus dan komt het goed. Hij moet alleen niet zijn eerste wedstrijden bij Jong PSV spelen, want dat maakt hij geen kans meer.

Of hij moet zijn kans pakken op het inloopparcours langs het veld
mrstylo
Swaggy P
quote:
Te hoog gegrepen. Misschien jaartje RKC iets?
quote:
Zal mooi zijn. Gun ik ze wel daar

Jammer eigenlijk dat er geen goede jeugdopleiding aan vast zit..
mrstylo
Swaggy P
quote:
Koop club he. Kopen kopen en kopen.
Buitendam
Commissaris.
quote:
Die gozer op 3:00...
...is dat niet die gozer die 3000 euro schuld heeft en z'n wijf was kwijtgeraakt?
Dit, dus.
quote:
Die had toch een stadionverbod?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Gezien het uitshirt achter hem is het alweer een paar jaar geleden. Ik vraag me af of het hem is.
Dit, dus.
quote:
Nou ja, hij lijkt er wel op idd.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Vuurwerk afsteken jonguh.
3000 euro extra schuld maken jonguh.
quote:
Niet beelden van het kampioenschap van 2007 herkennen
quote:
Is m niet. Dat was 'Elvis' , dit is gewoon ene kampert. 'Elvis' heeft stadionverbod tot de zomer omdat hij gefrustreerd was vanwege zn wijf. Hij denkt capo te worden van oost als ie terug komt, maar Noord neemt al de overhand.
quote:
Op maandag 24 december 2012 19:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Is m niet. Dat was 'Elvis' , dit is gewoon ene kampert. 'Elvis' heeft stadionverbod tot de zomer omdat hij gefrustreerd was vanwege zn wijf. Hij denkt capo te worden van oost als ie terug komt, maar Noord neemt al de overhand.

Die capo's zijn de meest trieste figuren in het stadion. 90 minuten lang met alles bezig zijn behalve de wedstrijd.
quote:
Inderdaad, veels te geforceerd. Het werkt wel in de ArenA, maar kvind t toch maar niks. De sfeer die momenteel steeds meer ontstaat vanuit Noord (mn S-T-U) is veel beter
Wel een beetje jammer dat ze niet het shirt showen voor de pre-order
quote:
Ik vind hem maar matig dit seizoen. Komt echt nog lang niet in de buurt van Mertens
quote:
Ik heb niet echt een meniing over hem dit seizoen, aangezien hij nog niet eerlijk een kans heeft gekregen
quote:

Op basis waarvan dan al dat vertrouwen?
quote:
Vorig seizoen meer en een klein beetje dit seizoen. Die bal toen tegen AZ, die maakt een Gini of vOoijen niet. Toen wist ik het zeker, deze jongen gaat een grote worden.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Hij maakt een grapje. Niet gelijk zo happen.
quote:
Jezus, deze was wel heel makkelijk te voorspellen.
quote:
En dit. Buitendam komt wel vaak frustrerend over

jammer.
quote:
Niet gaan huilen als hij de winnende maakt op het EK
quote:
Daar zal ik niet om huilen hoor.
RubenSosa
quote:
Nu hem nog eens bekeken, maar wie heeft dit gemaakt? Bedoel wel Ramzi en Bruggink maar geen Kezman.
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 00:30 schreef Doublepain het volgende:[..]
Vorig seizoen meer en een klein beetje dit seizoen. Die bal toen tegen AZ, die maakt een Gini of vOoijen niet. Toen wist ik het zeker, deze jongen gaat een grote worden.
Moet hij zich wel volledig op het voetballen gaan richten en niet zoveel bezig zijn met rappen met zijn mattie Bollebof. Als je tegen Ajax niet kunt invallen omdat je eerst je oorbellen nog 10 minuten uit moet doen toont dat wel waar zijn prioriteiten liggen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 25 december 2012 @ 12:18:52
rubbereend
JUICHEN
ja dat is echt te belachelijk voor woorden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Depay speelt waardeloos dit seizoen.
quote:
Valt wel mee in zijn speeltijd.
quote:
In zijn speeltijd speelt hij waardeloos. Veel te veel met zijn eigen acties bezig die ook allemaal mislukken.
quote:
Hij valt in op momenten dat er vaak iets geforceerd moet worden. Zijn acties spreken me meer aan dan die van Wijnaldum of Narsingh. Er ontstaat tenminste nog enig gevaar uit.
quote:
Op dinsdag 25 december 2012 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Hij valt in op momenten dat er vaak iets geforceerd moet worden. Zijn acties spreken me meer aan dan die van Wijnaldum of Narsingh. Er ontstaat tenminste nog enig gevaar uit.
Hij is ook moeilijker van de bal te krijgen dan die 2