Vraag me af of Strootman niet in de winterstop nog weg is.... PSV zal 20+ miljoen niet weigeren. Ik kan me niet voorstellen dat er een club komt die het biedt, maar er zijn gekkere dingen gebeurt in het Nederlands voetbal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En een oplossing voor Wijnaldum bedenken natuurlijk
[..]
Klopt, maar heb t idee dat Ajax juist net in een flow begon te raken, dus kan na de winter alleen nog maar omslaanEn PSV komt niet vaak lekker uit die winterstop nee.. Maar aan alles komt een eind. Zo lang er niemand belangrijks verkocht wordt deze winter zie ik ze niet zo dramatisch instorten als afgelopen jaren.. Hopelijk..
Als ze dat deze winter willen bieden, zal dat in de zomer niet anders zijn. Gewoon rekken tot de zomer, heb er wel vertrouwen in dat er een mooi bedragje uit rolt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag me af of Strootman niet in de winterstop nog weg is.... PSV zal 20+ miljoen niet weigeren. Ik kan me niet voorstellen dat er een club komt die het biedt, maar er zijn gekkere dingen gebeurt in het Nederlands voetbal.
Denk niet dat dat erin zit ook van de zomer nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ze dat deze winter willen bieden, zal dat in de zomer niet anders zijn. Gewoon rekken tot de zomer, heb er wel vertrouwen in dat er een mooi bedragje uit rolt.
Ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen, maargoed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin zit ook van de zomer niet
Neuh, maar jullie hebben een TD rondlopen die het volgens mij niet goed in zijn bovenkamer heeft. Die gast is echt zo leip als een deur. Hoop dat hij snapt wat het belang van Strootman is in jullie elftal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ze dat deze winter willen bieden, zal dat in de zomer niet anders zijn. Gewoon rekken tot de zomer, heb er wel vertrouwen in dat er een mooi bedragje uit rolt.
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin zit ook van de zomer niet
Maar hij begrijpt wel dat we kampioen moeten worden. En verkopen gaat m meestal iets beter af dan aankopen. En anders gaat Dickie er natuurlijk nog voor liggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie hebben een TD rondlopen die het volgens mij niet goed in zijn bovenkamer heeft. Die gast is echt zo leip als een deur. Hoop dat hij snapt wat het belang van Strootman is in jullie elftal.
Daarom zei ik ook: er zijn gekkere dingen gebeurt op de Nederlandse velden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.
Nee laat hem nog maar even blijven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)f-twee-posities.html
Advocaat moet trainer worden van Real Madrid ofzo.
PSV is een warme clubquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef Lemming22 het volgende:
Hee bij heerenveen zingen ze het so happy together/vooruit die roodwitten liedje. Lief dat ze ons daar ook steunen!
Natuurlijk niet man met 15 moet er al een hele grote strik omheenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.
[..]
Daar vergis je je dan toch echt in. Iniedergeval van die grote strik.quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man met 15 moet er al een hele grote strik omheen
quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar vergis je je dan toch echt in. Iniedergeval van die grote strik.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar vergis je je dan toch echt in. Iniedergeval van die grote strik.
Stijf bovenaan. Wintermeisterquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:02 schreef Frey het volgende:
Toch nog met een goed gevoel de winterstop in.
Ik heb hier ook mijn vraagtekens bij. Advocaat komt even zijn prijs op halen en wil versterkingen, lijkt wel alsof het ten koste van alles moet gaan en niet naar de lange termijn visie wordt gekeken en wie er na dit seizoen trainer is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)f-twee-posities.html
Advocaat moet trainer worden van Real Madrid ofzo.
De lange termijn zal hem worst zijn, dat heeft hij ook meerdere keren aangegeven trouwens.quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mijn vraagtekens bij. Advocaat komt even zijn prijs op halen en wil versterkingen, lijkt wel alsof het ten koste van alles moet gaan en niet naar de lange termijn visie wordt gekeken en wie er na dit seizoen trainer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |