Vraag me af of Strootman niet in de winterstop nog weg is.... PSV zal 20+ miljoen niet weigeren. Ik kan me niet voorstellen dat er een club komt die het biedt, maar er zijn gekkere dingen gebeurt in het Nederlands voetbal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
En een oplossing voor Wijnaldum bedenken natuurlijk
[..]
Klopt, maar heb t idee dat Ajax juist net in een flow begon te raken, dus kan na de winter alleen nog maar omslaanEn PSV komt niet vaak lekker uit die winterstop nee.. Maar aan alles komt een eind. Zo lang er niemand belangrijks verkocht wordt deze winter zie ik ze niet zo dramatisch instorten als afgelopen jaren.. Hopelijk..
Als ze dat deze winter willen bieden, zal dat in de zomer niet anders zijn. Gewoon rekken tot de zomer, heb er wel vertrouwen in dat er een mooi bedragje uit rolt.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vraag me af of Strootman niet in de winterstop nog weg is.... PSV zal 20+ miljoen niet weigeren. Ik kan me niet voorstellen dat er een club komt die het biedt, maar er zijn gekkere dingen gebeurt in het Nederlands voetbal.
Denk niet dat dat erin zit ook van de zomer nietquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ze dat deze winter willen bieden, zal dat in de zomer niet anders zijn. Gewoon rekken tot de zomer, heb er wel vertrouwen in dat er een mooi bedragje uit rolt.
Ik kan het me eerlijk gezegd ook niet voorstellen, maargoed.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin zit ook van de zomer niet
Neuh, maar jullie hebben een TD rondlopen die het volgens mij niet goed in zijn bovenkamer heeft. Die gast is echt zo leip als een deur. Hoop dat hij snapt wat het belang van Strootman is in jullie elftal.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als ze dat deze winter willen bieden, zal dat in de zomer niet anders zijn. Gewoon rekken tot de zomer, heb er wel vertrouwen in dat er een mooi bedragje uit rolt.
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk niet dat dat erin zit ook van de zomer niet
Maar hij begrijpt wel dat we kampioen moeten worden. En verkopen gaat m meestal iets beter af dan aankopen. En anders gaat Dickie er natuurlijk nog voor liggenquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Neuh, maar jullie hebben een TD rondlopen die het volgens mij niet goed in zijn bovenkamer heeft. Die gast is echt zo leip als een deur. Hoop dat hij snapt wat het belang van Strootman is in jullie elftal.
Daarom zei ik ook: er zijn gekkere dingen gebeurt op de Nederlandse velden.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.
Nee laat hem nog maar even blijven.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)f-twee-posities.html
Advocaat moet trainer worden van Real Madrid ofzo.
PSV is een warme clubquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:03 schreef Lemming22 het volgende:
Hee bij heerenveen zingen ze het so happy together/vooruit die roodwitten liedje. Lief dat ze ons daar ook steunen!
Natuurlijk niet man met 15 moet er al een hele grote strik omheenquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
De meest gekke bedragen worden er betaald aan spelers. Zie alleen al Twente afgelopen zomer. En zo zijn er tientallen voorbeelden. Als ze hun kaarten een beetje slim spelen slepen ze er 'gewoon' 20mio+ uit.
[..]
Daar vergis je je dan toch echt in. Iniedergeval van die grote strik.quote:Op zondag 23 december 2012 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man met 15 moet er al een hele grote strik omheen
quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar vergis je je dan toch echt in. Iniedergeval van die grote strik.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar vergis je je dan toch echt in. Iniedergeval van die grote strik.
Stijf bovenaan. Wintermeisterquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:02 schreef Frey het volgende:
Toch nog met een goed gevoel de winterstop in.
Ik heb hier ook mijn vraagtekens bij. Advocaat komt even zijn prijs op halen en wil versterkingen, lijkt wel alsof het ten koste van alles moet gaan en niet naar de lange termijn visie wordt gekeken en wie er na dit seizoen trainer is.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:37 schreef mrstylo het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)f-twee-posities.html
Advocaat moet trainer worden van Real Madrid ofzo.
De lange termijn zal hem worst zijn, dat heeft hij ook meerdere keren aangegeven trouwens.quote:Op zondag 23 december 2012 01:32 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik heb hier ook mijn vraagtekens bij. Advocaat komt even zijn prijs op halen en wil versterkingen, lijkt wel alsof het ten koste van alles moet gaan en niet naar de lange termijn visie wordt gekeken en wie er na dit seizoen trainer is.
Wahahahahahaquote:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:41:46Nog wat #psv 100 jaar-nieuws. Het jubileumshirt is idd dat donkerblauwe met gouden letters en accenten en een aangepast logo reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:42:20Er komt een psv-jubileumconcert eind augustus met Guus Meeuwis reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:44:21Op de Otten Cup komen de jeugdteams clubs tegen wie PSV Europees speelde in de jaren 74 (EC 3-winst) en 88 (EC 1-winst) reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 23:12:11Foutje sorry PSV won in 78 natuurlijk reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:45:05Er komt een PSV 100 jaar voetbal van Nike en het shirt koop je in een speciale luxe box reageer retweet
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:45:58En de oefenwedstrijd tegen Barcelona is nog niet zeker. Daar werkt men nog aan reageer retweet
My thoughts exactly. Daarmee regeert hij over zijn graf heen, tenzij hij nog een seizoen bij tekent.quote:Op zondag 23 december 2012 01:35 schreef macca728 het volgende:
[..]
De lange termijn zal hem worst zijn, dat heeft hij ook meerdere keren aangegeven trouwens.
Wat dat betreft zal Brandts sterk moeten zijn en de lange termijn in de gaten moeten houden, want bij Rangers ging het ook fout, vooral omdat Advocaat alsmaar dure spelers wilde hebben.
Bij Zenith wilde hij ook elke keer dure spelers hebben trouwens, toen hij daar meer jeugd moest inpassen van de grote bazen ging hij weg. (bron VI deze week)
Vind het een super mooi shirt.quote:Op zondag 23 december 2012 02:18 schreef mrstylo het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:41:46Nog wat #psv 100 jaar-nieuws. Het jubileumshirt is idd dat donkerblauwe met gouden letters en accenten en een aangepast logo reageer retweet
Sowiesoquote:Op zondag 23 december 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GUus Meeuwis is inderdaad geweldig
Hij heeft een mooie stem.quote:Op zondag 23 december 2012 02:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GUus Meeuwis is inderdaad geweldig
Ik luister er niet dagelijks naar, maar als ik het toevallig hoor. Dan erger ik me er niet zo, kan best goed zingenquote:Op zondag 23 december 2012 02:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij heeft een mooie stem.
Niets mis mee.
Laten we het hopen van nietquote:Op zondag 23 december 2012 02:38 schreef Doublepain het volgende:
Best toevallig dat Gouweleeuw naar AZ gaat, dat betekend Viergever naar PSV?
Hebbuh!quote:Op zondag 23 december 2012 02:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Daarmee regeert hij over zijn graf heen, tenzij hij nog een seizoen bij tekent.
[..]
Vind het een super mooi shirt.
[ afbeelding ]
Ik vind het niks bijzonders, logo met dezelfde "versiering" als Arsenal hadquote:Op zondag 23 december 2012 08:18 schreef Lemming22 het volgende:
Mooi shirt wel, maar ik had van een jubileumshirt wel iets meer retro accenten verwacht.
Hij is eerder paars dan donkerblauwquote:Op zondag 23 december 2012 02:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Daarmee regeert hij over zijn graf heen, tenzij hij nog een seizoen bij tekent.
[..]
Vind het een super mooi shirt.
[ afbeelding ]
Zelfde shirtsponsor he.quote:Op zondag 23 december 2012 08:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het niks bijzonders, logo met dezelfde "versiering" als Arsenal had
alleen logo anders denk ikquote:Op zondag 23 december 2012 11:05 schreef Tarado het volgende:
En waarom geen jubileum thuis shirt of komt dat nog?
Ik zou je beeldscherm instellingen aanpassenquote:Op zondag 23 december 2012 10:34 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is eerder paars dan donkerblauw
f.lux stond nog aan idd.quote:Op zondag 23 december 2012 12:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou je beeldscherm instellingen aanpassen
Ditquote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef rubbereend het volgende:
dat jubileumshirt
dat moet ik hebben
Die kraag is wel echt super lelijk. Verder een heel mooi shirt jaquote:Op zondag 23 december 2012 12:50 schreef rubbereend het volgende:
dat jubileumshirt
dat moet ik hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |