Bijna goed voorspeldquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zal wel weer een mooi avondje worden voor PSV. Wordt denk ik alweer de zevende keer op rij dat jullie daar punten gaan verliezen. Desondanks sterkte gewenst.
Als nou op alles wat hmf post zulke flauwe kinderachtige reacties blijven komen blijft hij bezig met die postdiareequote:
Ja klopt, maar ik kreeg een Quote Alert van die post omdat ik niet meer online was geweest. Dus de reactie was snel terug gegeven.quote:Op zondag 23 december 2012 16:42 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Als nou op alles wat hmf post zulke flauwe kinderachtige reacties blijven komen blijft hij bezig met die postdiaree
Dit. We hebben nog pittige uitwedstrijden op het programma staan. Tegen Feyenoord, Twente, Heracles, Heerenveen, Vitesse. Maar sowieso blijft elke uitwedstrijd billenknijpen met dit elftal (al gaat het wel al beter sinds Mertens geblesseerd is). Ik krijg pas vertrouwen als we 10 wedstrijden voor het einde een dikke voorsprong hebben.quote:Op zondag 23 december 2012 14:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Voorgaande seizoenen had PSV te kampen met een Rutten, die al wist dat hij weg zou gaan, een vertrekkende Afellay, of Lazovic.
Deze winterstop geen basisspelers laten vertrekken, en hopelijk komt Toyboy snel terug, dan kan het zomaar eens een keer WEL gaan gebeuren, al is er nog een zeeeer lange en zware weg te gaan. En heb ik er nog niet al teveel vertrouwen in.
quote:Op zondag 23 december 2012 16:56 schreef Hoppahoppa het volgende:
Denk dat we gisteren de kampioenswedstrijd hebben gespeeld.
Ik deed hier weer volwassen mee. Wil je weer de vervelende HMF, of zullen we doorgaan in de weg die we ingeslagen waren?quote:
Wil je nu een lintje of wat?quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik deed hier weer volwassen mee. Wil je weer de vervelende HMF, of zullen we doorgaan in de weg die we ingeslagen waren?.
Ik was als eerste hier om jullie te feliciteren met de puike wedstrijd (zelfs TIJDENS de wedstrijd al), dat zie je dan dus blijkbaar weer niet.
Wel heel erg veel verschil met de rest.quote:Op zondag 23 december 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
Even wat statistieken:
[ afbeelding ]
Matavz minste minuten nodig voor een doelpunt.
Gefeliciteerd met het winterkampioenschap Davy. Club van je heeft het goed gedaan tegen NACquote:Op zondag 23 december 2012 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel heel erg veel verschil met de rest.
Dankje HMF. Gefeliciteerd met de overwinning.quote:Op zondag 23 december 2012 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het winterkampioenschap Davy. Club van je heeft het goed gedaan tegen NAC.
Vitesse had ik niet verwacht, maar Ajax wel en beide maken het idd lekkerderquote:Op zondag 23 december 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
Lekker weekend zo, had niet verwacht dat we op twee concurrenten uit zouden lopen
Er komt een vervanger voor Bazoer, dus zo'n type.quote:Op zondag 23 december 2012 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vitesse had ik niet verwacht, maar Ajax wel en beide maken het idd lekkerder
Ben nu alleen benieuwd welke 2 aankopen Dick gaat halen. (ook al bepaald Brands dat)
Hiljemark en ???
Hopelijk Viergever of die van Groningen
Waarom jeugd vervangen als die toch niet speelt...?quote:Op zondag 23 december 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er komt een vervanger voor Bazoer, dus zo'n type.
Plan was dat Bazoer en Hendriks op een gegeven moment zou overnemen (Koch zien ze niet echt zitten). Omdat Bazoer weg is, is er geen speler die dat gat opvangt. Dus er komt een jonge speler die dat gat gaat opvangen.quote:Op zondag 23 december 2012 19:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Waarom jeugd vervangen als die toch niet speelt...?
Er komt sowieso jeugd door. Alleen mensen (vaak niet PSV supporters) denken dat het zomaar gebeurt.quote:Op zondag 23 december 2012 19:32 schreef rubbereend het volgende:
al komen die jongens uit de jeugd door. Per volgend jaar/seizoen vertrekken er waarschijnlijk 3 of 4 verdedigers.
Je zat vanmiddag al weer met ziektes te schelden.quote:Op zondag 23 december 2012 17:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik deed hier weer volwassen mee. Wil je weer de vervelende HMF, of zullen we doorgaan in de weg die we ingeslagen waren?.
Ik was als eerste hier om jullie te feliciteren met de puike wedstrijd (zelfs TIJDENS de wedstrijd al), dat zie je dan dus blijkbaar weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |