Goede inhoudelijke reactie manquote:
Ze gaan nu naar Jupiler Legue, dus die zien we nooit meer terug.quote:
Faalhaas.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke reactie man.
En dan vinden ze het raar dat ik me hier verlaag naar jullie niveau.
Dat zeggen is te vroeg als je voor het eerst in 7 jaar een keer wint in Breda, maar op deze overtuigende manier helpt wel een hele hoop!quote:
Bekerwedstrijdje.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan nu naar Jupiler Legue, dus die zien we nooit meer terug.
Ik denk dat PEC (helaas), VVV en Roda kwalitatief nog een stukje slechter zijn. Ook zou NAC denk ik niet degraderen in evt. playoffs.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gaan nu naar Jupiler Legue, dus die zien we nooit meer terug.
Gefuckingweldig.twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:34:33PSV WINTERKAMPIOEN! #psv #eredivisie reageer retweet
Koop je helaas alleen niets voor, zo bleek de laatste keer toen jullie als winterkampioen de winterstop ingingen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Gefuckingweldig.twitter:psvnetwerk twitterde op zaterdag 22-12-2012 om 22:34:33PSV WINTERKAMPIOEN! #psv #eredivisie reageer retweet
Klopt. Maar toch ga je nu wel met een lekker gevoel de winterstop in natuurlijk. Wel een maand zonder voetbal nu, dat is wel minder.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Koop je helaas alleen niets voor, zo bleek de laatste keer toen jullie als winterkampioen de winterstop ingingen.
Daarom was het ook een lichtcynische 'gefuckingweldig'.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Koop je helaas alleen niets voor, zo bleek de laatste keer toen jullie als winterkampioen de winterstop ingingen.
Zeker als je je wedstrijden op deze manier ineens gaat winnen is het kut dat je de winter in moet ja. Met deze wedstrijd in het achterhoofd kan je als PSV zomaar ineens in een flow terecht komen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch ga je nu wel met een lekker gevoel de winterstop in natuurlijk. Wel een maand zonder voetbal nu, dat is wel minder.
3 weken toch?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klopt. Maar toch ga je nu wel met een lekker gevoel de winterstop in natuurlijk. Wel een maand zonder voetbal nu, dat is wel minder.
O ik wilde al zeggen...quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daarom was het ook een lichtcynische 'gefuckingweldig'.
Ben er eigenlijk wel even blij mee. Even alles in t hoofd op een rijtje zetten dat ze komende seizoenshelft er vol op moeten knallen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We krijgen wel wat spelers terug (Pieters, Willems en later Toivonen) + Hiljemark. Dat is ook wel fijn.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel even blij mee. Even alles in t hoofd op een rijtje zetten dat ze komende seizoenshelft er vol op moeten knallen.
Kan ook heel anders uitpakken. Ajax wist het altijd in de winterstop goed op een rijtje te krijgen, vraag me nog steeds af wat voor pillen Frankie zijn spelers voorschreef dat ze zó konden omslaan elke keer.quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel even blij mee. Even alles in t hoofd op een rijtje zetten dat ze komende seizoenshelft er vol op moeten knallen.
En een oplossing voor Wijnaldum bedenken natuurlijkquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We krijgen wel wat spelers terug (Pieters, Willems en later Toivonen) + Hiljemark. Dat is ook wel fijn.
Klopt, maar heb t idee dat Ajax juist net in een flow begon te raken, dus kan na de winter alleen nog maar omslaanquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kan ook heel anders uitpakken. Ajax wist het altijd in de winterstop goed op een rijtje te krijgen, vraag me nog steeds af wat voor pillen Frankie zijn spelers voorschreef dat ze zó konden omslaan elke keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |