Achterin stond het ook goed, alleen Derijck had een foutje maar voor de rest stond alles goedquote:Op zondag 23 december 2012 12:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar wat speelde Wijnaldum gisteren een aardige pot. Positioneel en in de passing speelde hij sterk, zag er goed uit.
tegen kleine clubs staat het elke keer wel redelijk, alleen als er een team druk gaat zetten omdat ze wat beter zijn komen ze vaker in de problemen. Al staat het allemaal al beter dan vorig jaar.quote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achterin stond het ook goed, alleen Derijck had een foutje maar voor de rest stond alles goed
Dacht dat het jubileumshirt rood-wit zou zijn.quote:Op zondag 23 december 2012 02:23 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
My thoughts exactly. Daarmee regeert hij over zijn graf heen, tenzij hij nog een seizoen bij tekent.
[..]
Vind het een super mooi shirt.
[ afbeelding ]
komende zomer zal er toch ook een nieuw thuisshirt komen?quote:Op zondag 23 december 2012 13:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dacht dat het jubileumshirt rood-wit zou zijn.
Dacht dat in januari het nieuwe thuisshirt zou komen, vandaar. Maar dit shirt is dus voor de uitwedstrijden? Waarom komt dat dan uit in januari?quote:Op zondag 23 december 2012 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komende zomer zal er toch ook een nieuw thuisshirt komen?
omdat dan het jubileumjaar begint misschien?quote:Op zondag 23 december 2012 13:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Dacht dat in januari het nieuwe thuisshirt zou komen, vandaar. Maar dit shirt is dus voor de uitwedstrijden? Waarom komt dat dan uit in januari?
Ja maar WAAROM het uitshirt en in aug pas het thuisshirt?quote:Op zondag 23 december 2012 13:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat dan het jubileumjaar begint misschien?
Derijck is op alle fronten de zwakste schakel binnen het elftal. Zelfs Bouma die al ver over zijn top is, en die ligt bij Bouma laag, is beter dan Derijck.quote:Op zondag 23 december 2012 13:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Achterin stond het ook goed, alleen Derijck had een foutje maar voor de rest stond alles goed
Voorgaande seizoenen had PSV te kampen met een Rutten, die al wist dat hij weg zou gaan, een vertrekkende Afellay, of Lazovic.quote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef rubbereend het volgende:
Net over de helft van de competitie:
-We staan bovenaan
-Doelsaldo
-Tegendoelpunten: maar één club met minder.
Echter het kan nog een stuk constanter. Maar dit is voor mijn gevoel al een stuk beter dan vorig jaar. Maar de echte test zit hem erin om dit door te trekken ipv weg te zakken na de winterstop.
Omdat ze dat altijd doen. Zo kun je ieder jaar een nieuw shirt kopen....quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja maar WAAROM het uitshirt en in aug pas het thuisshirt?
Derijck is gewoon een zwakke verdediger. Redelijke standin, niet meer dan dat. Marcelo en Zanka is wat mij betreft gewoon het nieuwe duo centraal.quote:Op zondag 23 december 2012 13:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Derijck is op alle fronten de zwakste schakel binnen het elftal. Zelfs Bouma die al ver over zijn top is, en die ligt bij Bouma laag, is beter dan Derijck.
Zanka is nog niet echt getest toch? Na een wedstrijd tegen een goed team, of meerdere wedstrijden, kan je denk ik pas een echt oordeel geven.quote:Op zondag 23 december 2012 14:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Omdat ze dat altijd doen. Zo kun je ieder jaar een nieuw shirt kopen....
[..]
Derijck is gewoon een zwakke verdediger. Redelijke standin, niet meer dan dat. Marcelo en Zanka is wat mij betreft gewoon het nieuwe duo centraal.
Omdat huidige thuis shirt pas half jaar oud is?quote:Op zondag 23 december 2012 13:20 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja maar WAAROM het uitshirt en in aug pas het thuisshirt?
half jaar? of ander half? ik ben de tel kwijt?quote:Op zondag 23 december 2012 14:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat huidige thuis shirt pas half jaar oud is?
Huidige thuis shirt met die lelijke mouwen zijn pas half jaar oud.quote:Op zondag 23 december 2012 14:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
half jaar? of ander half? ik ben de tel kwijt?
ah jammer, anders had er van de zomer een special thuisshirt kunnen komen. Maar misschien dat ze daar in de zomer ook nog wel een accent in aan passen, logo ofzo.quote:Op zondag 23 december 2012 14:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Huidige thuis shirt met die lelijke mouwen zijn pas half jaar oud.
Die gaat sowieso komen hoor.quote:Op zondag 23 december 2012 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ah jammer, anders had er van de zomer een special thuisshirt kunnen komen. Maar misschien dat ze daar in de zomer ook nog wel een accent in aan passen, logo ofzo.
Ik heb er geen 1. Misschien wordt dit mij eerste.quote:Op zondag 23 december 2012 14:58 schreef rubbereend het volgende:
dat is logisch ja. Ik ga het uitshirt sowieso kopen. Bedenk me dat ik eigenlijk ook alleen maar uitshirts heb gekocht in al die jaren
nee de laatste die ik gekocht heb was die egaal blauwequote:Op zondag 23 december 2012 15:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb er geen 1. Misschien wordt dit mij eerste.
Maar heb je ook de huidige uit shirt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |