Lelijker kan altijd nogquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
Santos had overigens vorig eenzelfde shirt ter ere van zijn 100-jarig bestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden, wellicht dus ook met een kroontje boven in plaats van een krans rond het logo.
Howly crap wat een walgelijke pakjes.quote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
Santos had overigens vorig jaar eenzelfde shirt ter ere van zijn 100-jarig bestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden, wellicht dus ook met een kroontje boven in plaats van een krans rond het logo.
Weinig commercie op die shirtjes.quote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
Santos had overigens vorig jaar eenzelfde shirt ter ere van zijn 100-jarig bestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook dat kan..........quote:Op maandag 24 december 2012 16:04 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over het kapsel had
Kan die in een spoiler alsjeblieftquote:Op maandag 24 december 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat kan..........
[ afbeelding ]
Bang dat ie geen kans krijgt van Dickiequote:Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Waarom komt Neymar eerst niet naar PSV? Lijkt me een goede stap voor hem.
Hij is nog best jong ja. Te jong voor PSV. Misschien eerst nog een jaartje Sparta?quote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bang dat ie geen kans krijgt van Dickie
Is een aankoop, dus dan komt het goed. Hij moet alleen niet zijn eerste wedstrijden bij Jong PSV spelen, want dat maakt hij geen kans meer.quote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bang dat ie geen kans krijgt van Dickie
Of FCE zal hij wel zien zitten..quote:Op maandag 24 december 2012 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is nog best jong ja. Te jong voor PSV. Misschien eerst nog een jaartje Sparta?
Of hij moet zijn kans pakken op het inloopparcours langs het veldquote:Op maandag 24 december 2012 18:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een aankoop, dus dan komt het goed. Hij moet alleen niet zijn eerste wedstrijden bij Jong PSV spelen, want dat maakt hij geen kans meer.
Te hoog gegrepen. Misschien jaartje RKC iets?quote:Op maandag 24 december 2012 18:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of FCE zal hij wel zien zitten..
Zal mooi zijn. Gun ik ze wel daarquote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen. Misschien jaartje RKC iets?
Koop club he. Kopen kopen en kopen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal mooi zijn. Gun ik ze wel daarJammer eigenlijk dat er geen goede jeugdopleiding aan vast zit..
Die gozer op 3:00...quote:
Die had toch een stadionverbod?quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gozer op 3:00...
...is dat niet die gozer die 3000 euro schuld heeft en z'n wijf was kwijtgeraakt?
Gezien het uitshirt achter hem is het alweer een paar jaar geleden. Ik vraag me af of het hem is.quote:
Nou ja, hij lijkt er wel op idd.quote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het uitshirt achter hem is het alweer een paar jaar geleden. Ik vraag me af of het hem is.
Vuurwerk afsteken jonguh.quote:Op maandag 24 december 2012 19:04 schreef Buitendam het volgende:
Achterhalen of hij het is.
We hebben wat te doen in de winterstop
Niet beelden van het kampioenschap van 2007 herkennenquote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het uitshirt achter hem is het alweer een paar jaar geleden. Ik vraag me af of het hem is.
Is m niet. Dat was 'Elvis' , dit is gewoon ene kampert. 'Elvis' heeft stadionverbod tot de zomer omdat hij gefrustreerd was vanwege zn wijf. Hij denkt capo te worden van oost als ie terug komt, maar Noord neemt al de overhand.quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gozer op 3:00...
...is dat niet die gozer die 3000 euro schuld heeft en z'n wijf was kwijtgeraakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |