Lelijker kan altijd nogquote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
Santos had overigens vorig eenzelfde shirt ter ere van zijn 100-jarig bestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden, wellicht dus ook met een kroontje boven in plaats van een krans rond het logo.
Howly crap wat een walgelijke pakjes.quote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
Santos had overigens vorig jaar eenzelfde shirt ter ere van zijn 100-jarig bestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoiets zal het wel worden, wellicht dus ook met een kroontje boven in plaats van een krans rond het logo.
Weinig commercie op die shirtjes.quote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
Santos had overigens vorig jaar eenzelfde shirt ter ere van zijn 100-jarig bestaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2012 15:56 schreef Kurzweil het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook dat kan..........quote:Op maandag 24 december 2012 16:04 schreef Kurzweil het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over het kapsel had
Kan die in een spoiler alsjeblieftquote:Op maandag 24 december 2012 16:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook dat kan..........
[ afbeelding ]
Bang dat ie geen kans krijgt van Dickiequote:Op maandag 24 december 2012 18:18 schreef mrstylo het volgende:
Waarom komt Neymar eerst niet naar PSV? Lijkt me een goede stap voor hem.
Hij is nog best jong ja. Te jong voor PSV. Misschien eerst nog een jaartje Sparta?quote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bang dat ie geen kans krijgt van Dickie
Is een aankoop, dus dan komt het goed. Hij moet alleen niet zijn eerste wedstrijden bij Jong PSV spelen, want dat maakt hij geen kans meer.quote:Op maandag 24 december 2012 18:19 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bang dat ie geen kans krijgt van Dickie
Of FCE zal hij wel zien zitten..quote:Op maandag 24 december 2012 18:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Hij is nog best jong ja. Te jong voor PSV. Misschien eerst nog een jaartje Sparta?
Of hij moet zijn kans pakken op het inloopparcours langs het veldquote:Op maandag 24 december 2012 18:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een aankoop, dus dan komt het goed. Hij moet alleen niet zijn eerste wedstrijden bij Jong PSV spelen, want dat maakt hij geen kans meer.
Te hoog gegrepen. Misschien jaartje RKC iets?quote:Op maandag 24 december 2012 18:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Of FCE zal hij wel zien zitten..
Zal mooi zijn. Gun ik ze wel daarquote:Op maandag 24 december 2012 18:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Te hoog gegrepen. Misschien jaartje RKC iets?
Koop club he. Kopen kopen en kopen.quote:Op maandag 24 december 2012 18:26 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zal mooi zijn. Gun ik ze wel daarJammer eigenlijk dat er geen goede jeugdopleiding aan vast zit..
Die gozer op 3:00...quote:
Die had toch een stadionverbod?quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gozer op 3:00...
...is dat niet die gozer die 3000 euro schuld heeft en z'n wijf was kwijtgeraakt?
Gezien het uitshirt achter hem is het alweer een paar jaar geleden. Ik vraag me af of het hem is.quote:
Nou ja, hij lijkt er wel op idd.quote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het uitshirt achter hem is het alweer een paar jaar geleden. Ik vraag me af of het hem is.
Vuurwerk afsteken jonguh.quote:Op maandag 24 december 2012 19:04 schreef Buitendam het volgende:
Achterhalen of hij het is.
We hebben wat te doen in de winterstop
Niet beelden van het kampioenschap van 2007 herkennenquote:Op maandag 24 december 2012 19:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gezien het uitshirt achter hem is het alweer een paar jaar geleden. Ik vraag me af of het hem is.
Is m niet. Dat was 'Elvis' , dit is gewoon ene kampert. 'Elvis' heeft stadionverbod tot de zomer omdat hij gefrustreerd was vanwege zn wijf. Hij denkt capo te worden van oost als ie terug komt, maar Noord neemt al de overhand.quote:Op maandag 24 december 2012 18:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die gozer op 3:00...
...is dat niet die gozer die 3000 euro schuld heeft en z'n wijf was kwijtgeraakt?
Die capo's zijn de meest trieste figuren in het stadion. 90 minuten lang met alles bezig zijn behalve de wedstrijd.quote:Op maandag 24 december 2012 19:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is m niet. Dat was 'Elvis' , dit is gewoon ene kampert. 'Elvis' heeft stadionverbod tot de zomer omdat hij gefrustreerd was vanwege zn wijf. Hij denkt capo te worden van oost als ie terug komt, maar Noord neemt al de overhand.
Inderdaad, veels te geforceerd. Het werkt wel in de ArenA, maar kvind t toch maar niks. De sfeer die momenteel steeds meer ontstaat vanuit Noord (mn S-T-U) is veel beterquote:Op maandag 24 december 2012 19:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die capo's zijn de meest trieste figuren in het stadion. 90 minuten lang met alles bezig zijn behalve de wedstrijd.
quote:
Ik vind hem maar matig dit seizoen. Komt echt nog lang niet in de buurt van Mertensquote:Op maandag 24 december 2012 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Kan niet wachten tot ie eindelijk vaste basisspeler gaat worden
Ik heb niet echt een meniing over hem dit seizoen, aangezien hij nog niet eerlijk een kans heeft gekregenquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Ik vind hem maar matig dit seizoen. Komt echt nog lang niet in de buurt van Mertens
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een meniing over hem dit seizoen, aangezien hij nog niet eerlijk een kans heeft gekregen
Vorig seizoen meer en een klein beetje dit seizoen. Die bal toen tegen AZ, die maakt een Gini of vOoijen niet. Toen wist ik het zeker, deze jongen gaat een grote worden.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:28 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Op basis waarvan dan al dat vertrouwen?
quote:Op maandag 24 december 2012 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet beelden van het kampioenschap van 2007 herkennen
Hij maakt een grapje. Niet gelijk zo happen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ga jij nou eerst maar eens een paar wedstrijden bezoeken.
Jezus, deze was wel heel makkelijk te voorspellen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ga jij nou eerst maar eens een paar wedstrijden bezoeken.
En dit. Buitendam komt wel vaak frustrerend overquote:Op dinsdag 25 december 2012 00:46 schreef mrstylo het volgende:
Hij maakt een grapje. Niet gelijk zo happen.
quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig seizoen meer en een klein beetje dit seizoen. Die bal toen tegen AZ, die maakt een Gini of vOoijen niet. Toen wist ik het zeker, deze jongen gaat een grote worden.
Daar zal ik niet om huilen hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2012 02:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet gaan huilen als hij de winnende maakt op het EK
Dan is het goedquote:Op dinsdag 25 december 2012 02:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar zal ik niet om huilen hoor.
Nu hem nog eens bekeken, maar wie heeft dit gemaakt? Bedoel wel Ramzi en Bruggink maar geen Kezman.quote:
Moet hij zich wel volledig op het voetballen gaan richten en niet zoveel bezig zijn met rappen met zijn mattie Bollebof. Als je tegen Ajax niet kunt invallen omdat je eerst je oorbellen nog 10 minuten uit moet doen toont dat wel waar zijn prioriteiten liggen.quote:Op dinsdag 25 december 2012 00:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vorig seizoen meer en een klein beetje dit seizoen. Die bal toen tegen AZ, die maakt een Gini of vOoijen niet. Toen wist ik het zeker, deze jongen gaat een grote worden.
Valt wel mee in zijn speeltijd.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:54 schreef LudoSanders het volgende:
Depay speelt waardeloos dit seizoen.
In zijn speeltijd speelt hij waardeloos. Veel te veel met zijn eigen acties bezig die ook allemaal mislukken.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Valt wel mee in zijn speeltijd.
Hij valt in op momenten dat er vaak iets geforceerd moet worden. Zijn acties spreken me meer aan dan die van Wijnaldum of Narsingh. Er ontstaat tenminste nog enig gevaar uit.quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
In zijn speeltijd speelt hij waardeloos. Veel te veel met zijn eigen acties bezig die ook allemaal mislukken.
Hij is ook moeilijker van de bal te krijgen dan die 2quote:Op dinsdag 25 december 2012 12:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij valt in op momenten dat er vaak iets geforceerd moet worden. Zijn acties spreken me meer aan dan die van Wijnaldum of Narsingh. Er ontstaat tenminste nog enig gevaar uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |