zou bijna denken dat het geluid uit staat buitenquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
Enschede mag wel even uit zijn plaat hoor
hihiquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb net keihard de radio in de slaapkamer van m'n dochter aangezet op 3FM. Ze schrok wakker en vroeg: "papa, wat is er?", dus ik zeg: "ja ik moest het laten horen voor de baby's!" waarop zij zegt: "Ik ben geen baby" en ik dus zo: "oja das waar... sorry schat ga maar weer slapen!"
Geluid buiten staat niet hard.quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zou bijna denken dat het geluid uit staat buiten
ik bied 10 euro!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef 2cv het volgende:
Ik heb nog een Serious Request speen te koop, nieuw in ongeopende verpakking. Is er een FOK!ker die interesse heeft ?
Op hoes op an veur kesmisquote:Op vrijdag 21 december 2012 21:58 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee joh, dat "Twente" nummer. Naam kwijt.
Genoteerd.quote:
You never walk alone?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Neeheee....die goaltune...ben niet goed in namen in dat genre
britney bitch ?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Neeheeeee....dat dance/hardstyle/whatever nummer....
werd ie gedraaid?quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:59 schreef Qunix het volgende:
Do you believe in a god that satisfies?
Do you believe in a god that opens eyes?
Do you believe in a god that tells you lies?
Or do you believe in me?
Do you believe in a god that brings you down?
Do you believe in a god that wears a crown?
do you believe in a god that makes you bow?
Or do you believe in me?
Sorryquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:00 schreef Moody het volgende:
[..]
Neeheeeee....dat dance/hardstyle/whatever nummer....
quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:55 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb net keihard de radio in de slaapkamer van m'n dochter aangezet op 3FM. Ze schrok wakker en vroeg: "papa, wat is er?", dus ik zeg: "ja ik moest het laten horen voor de baby's!" waarop zij zegt: "Ik ben geen baby" en ik dus zo: "oja das waar... sorry schat ga maar weer slapen!"
quote:
in enschede? geen ideequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Moody het volgende:
Ik hoor net dat sommige kroegen 24/7 open zijn de komende dagen. Welke zijn dat???
goddank niet zegquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Nielsch het volgende:
Waarom was deze vorig jaar geen anthem?
ik hoor allemaal liedjes die ik de vorige edities aangevraagd had..quote:
Hype was net voorbijquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Nielsch het volgende:
Verdomd veel nummers heb je aangevraagd dan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik hoor allemaal liedjes die ik de vorige edities aangevraagd had..
Of deze:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:05 schreef Nielsch het volgende:
ieder jaar..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Verdomd veel nummers heb je aangevraagd dan.
Die draaiden ze vanmiddag op het KDV toen ik dochterlief ging ophalen. Al die peuters heen en weer aan het stuiteren...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:
Dit zou een goed anthem zijn voor dit jaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:08 schreef Moody het volgende:
[..]
Ok, je hoeft het ook niet aan de grote klok (toepasselijke woordspeling) te hangen
schattigquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Die draaiden ze vanmiddag op het KDV toen ik dochterlief ging ophalen. Al die peuters heen en weer aan het stuiteren...
die worden niet meer aangevraagdquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:10 schreef Pino112 het volgende:
De Kraaien zijn nu in Coen's Café, dus ze zullen zo ook wel even langskomen in het Huis.
Toepasselijke smiley. Deed je goed inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oefeningen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo stottert zij opeens niet meer?
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:09 schreef MaLo het volgende:
Dit zou een goed anthem zijn voor dit jaar
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Toepasselijke smiley. Deed je goed inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
ze voelt zich op haar gemak bij haar soulmate Giel Beelenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo stottert zij opeens niet meer?
???quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Qunix het volgende:
Nee Sanne, je doet het dus niet gratis.
Ja hequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:11 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Hallo, wereld, wereld, wereld, de wereld is van mij, er is ruimte zat dus kom er lekker bij!
Giel Beelen is dan ook wel een lopende ego boost.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze voelt zich op haar gemak bij haar soulmate Giel Beelen
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef Nielsch het volgende:
![]()
1) bier is op
2) dus ik wilde naar de nachtwinkel hier om de hoek voor bier
3) heb geen cash in huis
4) vrouw heeft MIJN pinpas mee de stad in omdat ze die van haar kwijt is...
Gewoon naar Enschede komen. Halve liters voor ¤3,- en alles voor de baby's!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef Nielsch het volgende:
![]()
1) bier is op
3) heb geen cash in huis
Bel je vrouw op en vraag of ze bier mee neemtquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef Nielsch het volgende:
![]()
1) bier is op
3) heb geen cash in huis
4 toch?..quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Gewoon naar Enschede komen. Halve liters voor ¤3,- en alles voor de baby's!
Dat Eric Corton er nog geen indringende reportage over gemaakt heeftquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef Nielsch het volgende:
![]()
1) bier is op
3) heb geen cash in huis
Ik was er de 1e dag, zag toen overal ¤4,-quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb 4x 3,- betaald en 1x 4,- inderdaad. Eergisteren was dat.
Prijzen zijn verhoogd
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:15 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat Eric Corton er nog geen indringende reportage over gemaakt heeft
extreem slecht geregeld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:13 schreef Nielsch het volgende:
![]()
1) bier is op
3) heb geen cash in huis
3,- in Stadsgravenstraat. Bolwerk dacht ik.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:16 schreef Enzyme0546 het volgende:
[..]
Ik was er de 1e dag, zag toen overal ¤4,-
Met overal bedoel ik gewoon dat pleinquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:17 schreef Moody het volgende:
[..]
3,- in Stadsgravenstraat. Bolwerk dacht ik.
Maar later die avond overal (???) 4,-
die zit met vrienden in de kroeg, denk niet dat ik succesvol ga zijn...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
extreem slecht geregeld.
Echter: bel je vrouw en zegt dat ze je bier komt brengen
Bolwerk zit 10 hinkstapsprongetjes van de Oude Markt afquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Enzyme0546 het volgende:
[..]
Met overal bedoel ik gewoon dat plein
Oh okequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Moody het volgende:
[..]
Bolwerk zit 10 hinkstapsprongetjes van de Oude Markt af
Ik vind taksi echt 1 van de meest ranzigste sapjes ooitquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
die zit met vrienden in de kroeg, denk niet dat ik succesvol ga zijn...
na de noodles neem ik wel wat whisky
en we hebben taksi in huis zag ik net dus ook prima...
de fok versiequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Dos37 het volgende:
http://watiseropderadio.nl/zoeken
handige site hier kun je kijken of jouw request al is geweest.
vroeger toen er nog echte suiker in zat was het veul lekkerderquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind taksi echt 1 van de meest ranzigste sapjes ooit
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Dos37 het volgende:
http://watiseropderadio.nl/zoeken/asaf+avidanquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Dos37 het volgende:
ja, dat is echt best wel slecht...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef MaLo het volgende:
En dan meteen weer zo'n lekker inkak-nummer erachteraan
Wicky smaakt beter!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
vroeger toen er nog echte suiker in zat was het veul lekkerder
Hebben ze al een keer gedaan toch? Volgens mij toen in Breda (2008?)quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:19 schreef Nielsch het volgende:
ik zou best bekende NL'er willen zijn en dan een nachtje in dat huis...
misschien moeten ze dat eens veilen..
Je komt niet uit Enschede?quote:
De gele jas? Leuk koppie.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:22 schreef JustD1984 het volgende:
Ik erger me aan die met die gekleurde jas buiten. Ze zal vast aardig zijn maar toch.......
Zoveel nummers die níet zaaddodend danwel ei-dodend zijn. Hoewel dat soort nummers dus wel de vruchtbaarheid tegen gaan en dus indirect meehelpen aan het babyprobleem... Schopje naar TRU.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, dat is echt best wel slecht...
als ik in de Dikke Dries sta kan die ook urenlang energieke liedjes draaien uit allerlei verschillende muziekstijlen...
next item, ohja ik had stream uit gezet omdat gerard toch ook naar bed isquote:
Doe niet zo stoer jongen, het is een studentensociëteit, daar voelt het altijd naar bier... of je nou in Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Utrecht of Enschede staat...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:25 schreef Moody het volgende:
Het voelt hier naar bier![]()
![]()
Welkom in Twente doos!!!
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer jongen, het is een studentensociëteit, daar voelt het altijd naar bier... of je nou in Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Utrecht of Enschede staat...
Doe niet zo stoer jongenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Doe niet zo stoer jongen, het is een studentensociëteit, daar voelt het altijd naar bier... of je nou in Amsterdam, Rotterdam, Groningen, Utrecht of Enschede staat...
Ik zie vooral een irritante sms/fotobalkquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef rubbereend het volgende:
Sanne schudt een beetje amateuristisch maar het voldoet
Stotteren is by far niet haar grootste mancoquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:27 schreef Nielsch het volgende:
Doe dan Lapdance...
Wat een spast die Sanne
ja echt hequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Die oude vrouw met dat korte pittige kapsel.
Gevonden:quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hebben ze al een keer gedaan toch? Volgens mij toen in Breda (2008?)
Genoeg bij 3FM hoor.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef superworm het volgende:
Ik dacht dat ik met Miss Montreal iets had gemist, maar gezien d'r chart performance is dat niet bepaald het geval. Op dat kerstnummer na nooit een echte kraker gehad, blijkbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Montreal
Dan luister je iig niet vaak 3FMquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef superworm het volgende:
Ik dacht dat ik met Miss Montreal iets had gemist, maar gezien d'r chart performance is dat niet bepaald het geval. Op dat kerstnummer na nooit een echte kraker gehad, blijkbaar.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Miss_Montreal
Om tequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Die oude vrouw met dat korte pittige kapsel.
Hahaha alleen tijdens SR?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:29 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik luister ook maar 6 dagen per jaar radio.
Dus zelfs als één der grootste radiozenders d'r constant plugt, krijgt ze het niet voor elkaar een top tien hit te scorenquote:
Jep. Luister ook vaak naar Radio 1 bij ouders thuis maar dat is gedwongen. En dat is geouwehoer, vrijwel nooit muziek.quote:
ff twitteren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Sanne weer enthousiast met haar telefoon aan het pielen.
In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
trutjes giechelen
ik wil niet in beeld hihihihahahahahohoho
Ga dan NIET vooraan staan
Frans Bouwer had die wel een mobiel bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Tis wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Maakt ze vast charmantquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef superworm het volgende:
[..]
In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat ik maar vannacht vroeger naar bed ga... Toch Sanne.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt ze vast charmant
Ohja vrouw eigen
Ha, de zoon van Hans Goedkoop!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
Meteen toen ze binnenkwam al vragen om een oplader, dan ben je wel een tikkie verslaafd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden idd
die man heeft iets engs over zichquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
zal wel een klein slaap geweest zijn?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.
VanVelzen heeft btw wel een poosje gepit.
Ja vanmorgen vroeg toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of Maarten van Rossemquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
Ik verwacht dat ie langskomt als Ilse er ook is.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Moody het volgende:
Waarom is Eddy Zoey niet uitgenodigd? Ook een Enschedeër.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zal wel een klein slaap geweest zijn?
quote:
Vanaf 7u ja, stelde dus niet zoveel voor.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef superworm het volgende:
[..]
*Checkt ervaring*
Ja, ik geloof van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hem is het vergeven, hij is nog zo klein.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ie langskomt als Ilse er ook is.
Weet niet of de Bingo Players dan aan het touren oid zijn, anders komen die er ook nog bij.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Ah joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje keek wel heel welwillend de camera in net maar die had een gebit waar je u tegen zegt. Of gij.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Pino waar zijn de chicks, ik zie alleen maar lelijke gedrochten
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef superworm het volgende:
[..]
Ah joh.Ik weet hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonet zag ik een enthousiaste springeling voorbij komenquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:36 schreef LovelyLady het volgende:
Pino waar zijn de chicks, ik zie alleen maar lelijke gedrochten
Die blonde met krullies?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonet zag ik een enthousiaste springeling voorbij komen
Ah oke. Heb er trouwens helemaal niks over gehoord, houden ze het expres stil oid dat ie niet wakker bleef?quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef FZN05 het volgende:
VanVelzen voelde zich niet helemaal goed, daarom ging ie ff slapen.
denk aan je bloeddrukquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah Jan Smit dus... sterf met je Jan Smit
doodsverwensing BAN BAN!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:37 schreef Nielsch het volgende:
Ah Jan Smit dus... sterf met je Jan Smit
BANAANVRAAG!111quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
doodsverwensing BAN BAN!!!!!!!!!!
banaanquote:
Nee hoor, het is wel genoemd hoor. Maar het is maar heel kort geweest!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah oke. Heb er trouwens helemaal niks over gehoord, houden ze het expres stil oid dat ie niet wakker bleef?
C&A he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:
Jantje Smit verdient 2 miljoen per jaar
WOWWW ¤10k
Het is hem 100000000% vergeven, want wat een topavond en -nacht was hetquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Nee hoor, het is wel genoemd hoor. Maar het is maar heel kort geweest!
is toch 0.5%quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef Moody het volgende:
Jantje Smit verdient 2 miljoen per jaar
WOWWW ¤10k
Inderdaad, van C&A... een familiebedrijf met miljarden op de bank...quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:
[..]
Niet eens van hem zelf dus... Nog erger
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen fan van blond maar oke ze lachte wel lief
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:41 schreef jcdragon het volgende:
Doe dan een nummer van de FOK! requestlijst.
oh wacht, tis wel Giel hequote:
zaad vertragend zelfs, heb ik eerder vanavond geleerdquote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb ik nog liever Jannes of bijv Normaal of Mooi Wark.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zelfs bij de mega top 50 skippen ze Jan Smit als hij in die lijst voorkomt
muzikale prostituee'squote:Op vrijdag 21 december 2012 22:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[..]dan zijn ze bij SR echt de hoeren van de radio: doen alles voor `t geld
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]T BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST THE BEST.
Neequote:Op vrijdag 21 december 2012 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De mannen worden/zijn opgewonden van Mevrouw Hans.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:40 schreef Moody het volgende:
EEN NUMMER VAN JEZELF AANVRAGEN IS NOT-DONE!!!!!!![]()
![]()
Amen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dinoshow. Kutprogramma.
DEEEE DIIIIIINOOOOOOOOSSJJOOOOOOOOOOOOOOOWW.
Pauperreclames van hem.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dinoshow. Kutprogramma.
DEEEE DIIIIIINOOOOOOOOSSJJOOOOOOOOOOOOOOOWW.
Pauperreclames van hem.
Heeft ze nou wel of geen bh aan, ik zie het maar niet duidelijk (maar keek ook maar met een half oog tijdens ncis), maar ik denk van niet, ik zie geen bandjesquote:
Tuurlijk heeft ze geen bh aan, is mooier voor de DJ's.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:52 schreef DaMook het volgende:
[..]
Heeft ze nou wel of geen bh aan, ik zie het maar niet duidelijk (maar keek ook maar met een half oog tijdens ncis), maar ik denk van niet, ik zie geen bandjes. Dan zijn ze wel stevig
.
En dat wilde haar van dr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |