Jep. Luister ook vaak naar Radio 1 bij ouders thuis maar dat is gedwongen. En dat is geouwehoer, vrijwel nooit muziek.quote:
ff twitteren.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Sanne weer enthousiast met haar telefoon aan het pielen.
In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
trutjes giechelen
ik wil niet in beeld hihihihahahahahohoho
Ga dan NIET vooraan staan
Frans Bouwer had die wel een mobiel bijquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Tis wat.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Maakt ze vast charmantquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef superworm het volgende:
[..]
In Breda en Leiden uren vooraan gestaan en die meisjes doen het er wel degelijk om. Is gespeelde onschuld.
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden iddquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:31 schreef Qunix het volgende:
Ik denk dat ik maar vannacht vroeger naar bed ga... Toch Sanne.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt ze vast charmant
Ohja vrouw eigen
Ha, de zoon van Hans Goedkoop!quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij is daar enthousiaster dan de hele nacht in het Huis.
Meteen toen ze binnenkwam al vragen om een oplader, dan ben je wel een tikkie verslaafd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:30 schreef MaLo het volgende:
Neuj, denk niet dat ze zal gaan slapen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 22:32 schreef superworm het volgende:
[..]
Zal wel voor t eerst in tijden een slaapgast worden idd
die man heeft iets engs over zichquote:Op vrijdag 21 december 2012 22:33 schreef rubbereend het volgende:
Dominee Gremdaat moet een keer slaapgast worden, lijkt me hilarisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |